|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
en dit dan: Tori Amos covert SLAYER NATRON covert The Police TULUS covert David Bowie CARPATHIAN FOREST covert The Cure CELESTIAL SEASON covert Ultravox etc. |
|
quote: vroeger heette korn toch LAPD??? dat was meer een mix tussen funk, rap en hardcore. ik heb het wel eesn gehoord en toen speelde ze een paar aardige nummers. het debuut van korn vind ik trouwesn wel goed. lekkere vette nummers en toendertijd nogerg origineel. vanaf de tweede cd zijn te veel van die pielstukken in de nummers gaan doen en werd de zanger erg saai en voorspelbaar. korn boeit mij dus niet meer. |
|
vindt korn niet eens zo slecht zo op zn tijd zie liever korn als linkin park als ik tv aan et kijken ben (mental note to self * buy new tv*) My madness, my sadness |
|
Dwaallicht, je hebt deels wel gelijk over vervlakking enzo, maar wat voor veel mensen uiteindelijk toch het belangrijkste is, is het product zelf; niet hoe het tot stand gekomen is. Ik luister liever naar een cover die me wel aanspreekt dan naar een 'eigen' nummer dat niks bij me losmaakt, ook al is dat nog zoveel creatiever of of 'correcter' (om maar eens een vies woord in de mond te nemen) of wat dan ook. Touché, pussycat! |
|
quote: Gaaf toch? Genre overschrijdende covers zijn juist het meest interessant. Carpathian Forest doet nu ook Discharge! Die Tori Amos heeft er wel een vaag nummer van gemaakt trouwens! Wel tof om te horen! quote: Inderdaad... L.A.P.D.! Ik heb die 12" EP van ze, en das best wel koel. Het is een beetje thrashy met al wat funk en hardcore invloeden... Best wel leuk om te horen... Overigens zat Jonathan er nog niet bij, en één van die gitaristen nog niet! |
|
ok........ dit word dus echt fuckin ziek mense... zo zit het: korn in fuckin nep, dan ga ju nie un nr van ma coveren, das een schande. morbid angel is nou eenmaal een goeie band, maar als zij dat nr laten coveren door een nu-metal band terwijl je zelf death bent, sorry maar dan zitter iets fout... korn = klote morbid angel = " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote:Je bent heel erg leuk allerlei ouwe topiks aan het schoppen zie ik. Waarom is korn klote? Waarom heerscht Morbid Angel? Waarom zit er iets goed fout als Korn Morbid Angel gaat coveren? Waarom schrijf je zo fukked up? |
|
idd het leest iig behoorlijk irritant |
|
Korn heerst !!!! en Morbid Angel heeft geheerst hahahah tot en met Domination daarna is het alleen nog maar bergafwaarts gegaan vind ik......... |
|
Ook leuk: in de Rocktribune stond dat op de nieuwe CD van Mariah Carey een cover van Def Leppard's Bringin' on the Heartbreak komt te staan |
|
Korn is er toch in geslaagd een serieus in geslaagd een eigen geluid neer te leggen, zelfs tot een niveau waar veel mensen van kunnen dromen. de meeste nu-metalbands trouwens. ze kunnen ook wel beter spelen als de meeste mensen denken, zo hard prutsen ze nu ook weer niet vind ik. korn is wel serieus aant vervlakken geraakt en dat is serieus om op te schieten en schijten morbid angel zal altijd het onderste kan blijven halen zolang ze morbid angel zijn. enfin in ieder geval, als die cover eraan zou komen (waarschijnlijk niet): ik ben zeer benieuwd Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
volgens mij wordt die cover bagger |
|
Nou eindelijk gaan we hopelijk eens het resultaat horen KORN's Version Of MORBID ANGEL's 'God Of Emptiness' To Surface On Upcoming Covers CD - Oct. 27, 2004 KORN frontman Jonathan Davis has told Berlin's heavy metal show "Stahlwerk" on Radio Fritz that the band will begin work on their new album in January 2005. The writing and recording process is expected to take up to six months, with a projected release date of fall 2005. There are also plans for the group to release an album of covers, which may or may not include KORN's previously recorded versions of METALLICA's "One" and MORBID ANGEL's "God of Emptiness", among other selections. However, Davis stressed that the new album will take top priority during the coming months as the band prepare to issue the effort on their own after fulfilling their seven-album deal with Epic Records with the recent release of a greatest-hits collection. "Our label did nothing but produce and ship our CDs. The rest we did by ourselves," Jonathan said. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-10-2004 14:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Korn kan zich beter met nummers van the backstreetboys gaan bezig houden. Voor het eerst hoef ik iets absoluut niet te horen terwijl ik toch m'n mening klaar heb. Korn Morbid angel |
|
Ik luisterde eerst nog wel wat korn maar de laatste albums weten me absoluut niet meer te boeien. Tis allemaal van hetzelfde laken een pak. Morbid Angel daarintegen vind ik wel super hun blijven namelijk wel degelijk heerschen . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Zij blijven... |
|
Hmmmm, ik moet zeggen dat Morbid Angel zichzelf ook niet echt heeft weten te vernieuwen na Domination. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Voor zulke kortzichtige uitspraken kan je beter naar een Backstreetboy-forum gaan, begrijp me niet verkeerd, ik ben ook geen Knor-fan, maar dit is mij iets te kort door de bocht. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Blijkbaar is niets meer heilig tegenwoordig. Typerend wel dat ze dan uitgerekend een minder MA nummer gaan coveren, dat zegt op zich dan wel weer genoeg. This is Zodiac speaking... |
|
Een "minder" MA nummer? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik ben benieuwd! |
|
quote: Goed he,so damned tipical me |
|
typical bedoel je .. |
|
so typical correct! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |