IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Korn covert Morbid Angel's God of emptiness Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-09-2002 22:56 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Korn's roots (wortelen ) liggen trouwens wel degelijk in de thrash metal, al waren ze nooit echt populair en bekend... Maar ze speelden wel een vorm van thrash voor dat ze in Korn speelden.

Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 25-09-2002 10:36 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

en dit dan:
Tori Amos covert SLAYER
NATRON covert The Police
TULUS covert David Bowie
CARPATHIAN FOREST covert The Cure
CELESTIAL SEASON covert Ultravox
etc.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-09-2002 11:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 22:56 schreef Inside-Lie het volgende:
Korn's roots (wortelen ) liggen trouwens wel degelijk in de thrash metal, al waren ze nooit echt populair en bekend... Maar ze speelden wel een vorm van thrash voor dat ze in Korn speelden.

vroeger heette korn toch LAPD??? dat was meer een mix tussen funk, rap en hardcore. ik heb het wel eesn gehoord en toen speelde ze een paar aardige nummers.
het debuut van korn vind ik trouwesn wel goed. lekkere vette nummers en toendertijd nogerg origineel. vanaf de tweede cd zijn te veel van die pielstukken in de nummers gaan doen en werd de zanger erg saai en voorspelbaar. korn boeit mij dus niet meer.

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-09-2002 11:21 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

vindt korn niet eens zo slecht zo op zn tijd
zie liever korn als linkin park als ik tv aan et kijken ben (mental note to self * buy new tv*)

My madness, my sadness

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-09-2002 11:35 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dwaallicht, je hebt deels wel gelijk over vervlakking enzo, maar wat voor veel mensen uiteindelijk toch het belangrijkste is, is het product zelf; niet hoe het tot stand gekomen is.

Ik luister liever naar een cover die me wel aanspreekt dan naar een 'eigen' nummer dat niks bij me losmaakt, ook al is dat nog zoveel creatiever of of 'correcter' (om maar eens een vies woord in de mond te nemen) of wat dan ook.

Touché, pussycat!

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-09-2002 15:35 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 25 september 2002 10:36 schreef Gheraert Den Duyvel het volgende:
en dit dan:
Tori Amos covert SLAYER
NATRON covert The Police
TULUS covert David Bowie
CARPATHIAN FOREST covert The Cure
CELESTIAL SEASON covert Ultravox
etc.

Gaaf toch? Genre overschrijdende covers zijn juist het meest interessant. Carpathian Forest doet nu ook Discharge!
Die Tori Amos heeft er wel een vaag nummer van gemaakt trouwens! Wel tof om te horen!

quote:
Op 25 september 2002 11:15 schreef attila_de_hun het volgende:
vroeger heette korn toch LAPD??? dat was meer een mix tussen funk, rap en hardcore. ik heb het wel eesn gehoord en toen speelde ze een paar aardige nummers.
het debuut van korn vind ik trouwesn wel goed. lekkere vette nummers en toendertijd nogerg origineel. vanaf de tweede cd zijn te veel van die pielstukken in de nummers gaan doen en werd de zanger erg saai en voorspelbaar. korn boeit mij dus niet meer.

Inderdaad... L.A.P.D.! Ik heb die 12" EP van ze, en das best wel koel. Het is een beetje thrashy met al wat funk en hardcore invloeden... Best wel leuk om te horen... Overigens zat Jonathan er nog niet bij, en één van die gitaristen nog niet!

GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 02-02-2003 9:55 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

ok........
dit word dus echt fuckin ziek mense...
zo zit het:
korn in fuckin nep, dan ga ju nie un nr van ma coveren, das een schande.
morbid angel is nou eenmaal een goeie band, maar als zij dat nr laten coveren door een nu-metal band terwijl je zelf death bent, sorry maar dan zitter iets fout...
korn = klote
morbid angel =

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-02-2003 9:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 9:55 schreef GalleryOfSuicide het volgende:
ok........
dit word dus echt fuckin ziek mense...
zo zit het:
korn in fuckin nep, dan ga ju nie un nr van ma coveren, das een schande.
morbid angel is nou eenmaal een goeie band, maar als zij dat nr laten coveren door een nu-metal band terwijl je zelf death bent, sorry maar dan zitter iets fout...
korn = klote
morbid angel =
Je bent heel erg leuk allerlei ouwe topiks aan het schoppen zie ik.

Waarom is korn klote? Waarom heerscht Morbid Angel? Waarom zit er iets goed fout als Korn Morbid Angel gaat coveren?

Waarom schrijf je zo fukked up?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-02-2003 11:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

idd

het leest iig behoorlijk irritant

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 02-02-2003 14:09 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Korn heerst !!!! en Morbid Angel heeft geheerst hahahah tot en met Domination daarna is het alleen nog maar bergafwaarts gegaan vind ik.........

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 02-02-2003 16:20 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ook leuk: in de Rocktribune stond dat op de nieuwe CD van Mariah Carey een cover van Def Leppard's Bringin' on the Heartbreak komt te staan

dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 02-02-2003 21:02 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

Korn is er toch in geslaagd een serieus in geslaagd een eigen geluid neer te leggen, zelfs tot een niveau waar veel mensen van kunnen dromen. de meeste nu-metalbands trouwens. ze kunnen ook wel beter spelen als de meeste mensen denken, zo hard prutsen ze nu ook weer niet vind ik. korn is wel serieus aant vervlakken geraakt en dat is serieus om op te schieten en schijten

morbid angel zal altijd het onderste kan blijven halen zolang ze morbid angel zijn.

enfin in ieder geval, als die cover eraan zou komen (waarschijnlijk niet): ik ben zeer benieuwd

Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-02-2003 22:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

volgens mij wordt die cover bagger

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2004 14:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nou eindelijk gaan we hopelijk eens het resultaat horen

KORN's Version Of MORBID ANGEL's 'God Of Emptiness' To Surface On Upcoming Covers CD - Oct. 27, 2004

KORN frontman Jonathan Davis has told Berlin's heavy metal show "Stahlwerk" on Radio Fritz that the band will begin work on their new album in January 2005. The writing and recording process is expected to take up to six months, with a projected release date of fall 2005. There are also plans for the group to release an album of covers, which may or may not include KORN's previously recorded versions of METALLICA's "One" and MORBID ANGEL's "God of Emptiness", among other selections. However, Davis stressed that the new album will take top priority during the coming months as the band prepare to issue the effort on their own after fulfilling their seven-album deal with Epic Records with the recent release of a greatest-hits collection. "Our label did nothing but produce and ship our CDs. The rest we did by ourselves," Jonathan said.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-10-2004 14:52]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 27-10-2004 15:09 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

Korn kan zich beter met nummers van the backstreetboys gaan bezig houden.
Voor het eerst hoef ik iets absoluut niet te horen terwijl ik toch m'n mening klaar heb.
Korn
Morbid angel

Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 27-10-2004 15:21 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Ik luisterde eerst nog wel wat korn maar de laatste albums weten me absoluut niet meer te boeien. Tis allemaal van hetzelfde laken een pak. Morbid Angel daarintegen vind ik wel super hun blijven namelijk wel degelijk heerschen .

Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.

valfar
Usericon van valfar
Posted 27-10-2004 15:34 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 27 oktober 2004 15:21 schreef Filth Lucre het volgende:
Ik luisterde eerst nog wel wat korn maar de laatste albums weten me absoluut niet meer te boeien. Tis allemaal van hetzelfde laken een pak. Morbid Angel daarintegen vind ik wel super hun blijven namelijk wel degelijk heerschen .

Zij blijven...

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-10-2004 15:34 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hmmmm, ik moet zeggen dat Morbid Angel zichzelf ook niet echt heeft weten te vernieuwen na Domination.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-10-2004 15:41 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2004 15:09 schreef DEEP-SHIT het volgende:
Korn kan zich beter met nummers van the backstreetboys gaan bezig houden.
Voor het eerst hoef ik iets absoluut niet te horen terwijl ik toch m'n mening klaar heb.
Korn
Morbid angel

Voor zulke kortzichtige uitspraken kan je beter naar een Backstreetboy-forum gaan, begrijp me niet verkeerd, ik ben ook geen Knor-fan, maar dit is mij iets te kort door de bocht.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 27-10-2004 16:55 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Blijkbaar is niets meer heilig tegenwoordig. Typerend wel dat ze dan uitgerekend een minder MA nummer gaan coveren, dat zegt op zich dan wel weer genoeg.

This is Zodiac speaking...

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-10-2004 18:14 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Een "minder" MA nummer?

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-10-2004 18:22 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2004 14:51 schreef Mutilator het volgende:
Nou eindelijk gaan we hopelijk eens het resultaat horen

KORN's Version Of MORBID ANGEL's 'God Of Emptiness' To Surface On Upcoming Covers CD - Oct. 27, 2004

KORN frontman Jonathan Davis has told Berlin's heavy metal show "Stahlwerk" on Radio Fritz that the band will begin work on their new album in January 2005. The writing and recording process is expected to take up to six months, with a projected release date of fall 2005. There are also plans for the group to release an album of covers, which may or may not include KORN's previously recorded versions of METALLICA's "One" and MORBID ANGEL's "God of Emptiness", among other selections. However, Davis stressed that the new album will take top priority during the coming months as the band prepare to issue the effort on their own after fulfilling their seven-album deal with Epic Records with the recent release of a greatest-hits collection. "Our label did nothing but produce and ship our CDs. The rest we did by ourselves," Jonathan said.

Ik ben benieuwd!

DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 28-10-2004 12:49 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2004 15:41 schreef BARABAS het volgende:
Voor zulke kortzichtige uitspraken kan je beter naar een Backstreetboy-forum gaan, begrijp me niet verkeerd, ik ben ook geen Knor-fan, maar dit is mij iets te kort door de bocht.

Goed he,so damned tipical me

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-10-2004 12:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

typical bedoel je ..

DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 28-10-2004 12:57 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

so typical correct!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com