|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Typicly (in dat zinsverband) |
|
quote: ROFL Typicly is geen woord. Tenzij je lid bent van de: http://www.spellingsociety.org/ Voor 40 euro vertel ik je wat het juiste woord is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
peculiar. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:typically ... dat die "The clansman" dat neit weet .. mwuahahaha |
|
quote: Dat ben ik dus niet met je eens. Ik vind dat wel degelijk een goed nummer van ze Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Mee eens! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
|
|
euhm... heeft iemand ooit de Korn versie gehoord? signature |
|
Is dat er ooit van gekomen? |
|
no offence maar korn had ook al another brick in the wall gecoverd en die konden ze al niet eens spelen hoe gaan ze morbid angel spelen dan..? en daarnaast mag korn doodvallen van mij.... |
|
no offence maar korn had ook al another brick in the wall gecoverd en die konden ze al niet eens spelen hoe gaan ze morbid angel spelen dan..? en daarnaast mag korn doodvallen van mij.... |
|
JOEHOE! WELCOME TO LAST CENTURY Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik distancieer me volledig van ZM |
|
*ban knopje jeukt* Goed. Op Wikipedia vind ik de volgende info: quote: |
|
lijkt me in ieder geval een enorme kut-cd. dus laat die opnames maar lekker in de kast liggen voordat er daadwerkelijk kostbare grondstoffen aan verspild gaan worden. |
|
LOL, +1 Maar, naar GoE ben ik best wel benieuwd.. Maar zo te zien komt het er dus niet van.. |
|
quote: Hey, vet toevallig, ik had vorige week Donnie Darko gekocht en zag hem gisternacht voor het eerst en nu zie ik pas dat je een nieuwe avatar hebt, dope shit. Maar om on topic te gaan: Hoe zijn die covers van Another Brick In The Wall? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 13-06-2006 13:45] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |