|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat die gasten lekker hun gang gaan.. Wat kan mij het nou schelen wat Korn doet? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Als Morbid Angel nou eens cover ging doen van Korn. Dat lijkt me een stuk interessanter. Touché, pussycat! |
|
Beter dan Morbid Angel kan en zal het nooit worden, maar ik wil het eerst wel eens horen voordat ik er verder wat over kan zeggen. |
|
Heeft iemand enig idee wanneer de versie van Korn af is?? Ik wil wel horen wat ze ervan bakken 2 b honest.. |
|
korn is een kutband....mot er nix van hebbe |
|
hehehehe (in dit geval ben ik het helemaal met Sporty Voleg eens) |
|
quote: Nee ben er ook al naar op zoek geweest ben er wel benieuwd naar........ |
|
Als ie uit is, moet dat natuurlijk wel gemeld worden. Ben wel benieuwd, heb er echter geen hoge verwachtingen van. MuayThaigerrr!! |
|
quote: Je moet er niks van hebben maar toch reageer je hier ??? waarom doe je dat dan wel ? |
|
Korn mag voor mijn part Burzum of Slayer of... coveren. Wie denkt er nu dat Korn in staat is zoiets als bv. een God of Emptiness te evenaren op een deftige wijze? Je kan me de bout hachelen! |
|
Hmm heb de nieuwe cd van hun en ik moet zeggen dat die nieuwe cd van hun me "niet" tegenvalt.......er hangt een lekker sfeertje die me af en toe een beetje doet denken aan het sfeertje wat op Domination van Morbid Angel doet denken. Dus ik denk ook wel dat ze dat nummertje zouden kunnen spelen, maar daarom willen we het ook allemaal zo graag horen |
|
In de MINDVIEW stond de zanger van DROWNING POOL met een T-Shirt van DARK THRONE. Ook maar een raar zicht... |
|
quote:Blader dit topik eens door. |
|
Nou nou nou mensen. En dan noemen al die true metalheads zich openminded. Smaken verschillen, dus je kan rustig zeggen dat je het niets vindt maar al die opmerkingen van "wat een kut band" en dergelijke vind ik wel een beetje zielig. Naar mijn mening heeft KoRn heel wat meer talent dan de gemiddelde deathmetal band. Denken jullie nou echt dat Sony een band contracteerd die niets kunnen? Ik vind hun laatste album persoonlijk ook erg goed! Mooie productie, groovy beats, en vooral ERG originele zanglijnen over de bulderende gitaren. Cheers, Tymon |
|
quote: mmmmm.......WHAHAHAHAHA |
|
quote: Hey Tymon, leuk dat je korn zo kunt waarderen maar je ene argument klopt volgens mij niet. Sony heeft bands die verkopen idd maar dve erkoopcijfers worden niet perse door talent gegenereerd. |
|
quote: Zonder heel lullig te willen zijn, maar hoe oud ben je? edit: dit wil ik alleen weten omdat ik vaak een leeftijd schat bij sommige "meningen" en nu ben ik nieuwsgierig of ik gelijk heb. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-09-2002 14:59] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Hij is toch 22 [of iig in die buurt]. |
|
Damn, laat maar. ik heb in je profiel gekeken, en ik zat er helemaal naast. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik krijg meer en meer het idee dat het gewoon als een grapje bedoeld was deze cover maar goed Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Tymon heeft zeker wel gelijk als ie zegt dat Korn veel talent heeft. Het is echt een super goede band (muziekaaltechnish). Maar dat wat Sony betreft is een beetje bullshit... Die drummer kan die snelheid echt wel aan hoor, ook op de DB. Ik denk dat Korn heel goed instaat is dit nummer te coveren. Grunten kan Jonathan Davis ook goed, op de bonus-CD van Issues staat een nummer wat Single-Balls heet, en dat grunt ie ook aan elkaar! Op de eerste plaat gebruikt ie ook grunts. Misschien is deze hele cover niet doorgegaan, want op de laatste concerten speelden ze One van Metallica. Ook super vet gedaan trouwens... |
|
quote: laat me raden, de de schatting, ow hij houdt van korn kort om 16 jaar zeker ? ik vind sommige Korn nummers ook zeer ok, heb het ooit es een paar geprobeerd na te spelen met een bandje en ben er achtergekomen dat het niet eens zo makkelijk is. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik schatte het eigenlijk op 17-18 en ja die Korn had daar ook mee te maken, maar meer die opmerking van, "bla bla ik vind het zielig dat je het kutbandjes noemt bla bla", deed mij er toe om zo te denken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ah ok Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |