|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
No hard feelings ? En BDW, de "deathmeatl bandjes" die ik luister zijn (IMHO) wel getalenteerder dan Korn. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Tja ok, dat kwam misschien een beetje kinderachtig over maar ik word soms zo ziek van die nog veel kinderachtige opmerkingen van zogenaamde metalheads. Moet je eens zien hoe er op mijn stukje wordt gereplied! Terwijl ze me niet eens kennen! Hahaha Cheers Tymon |
|
quote: Nee tuurlijk niet! quote: Dat ligt eraan op watvoor gebied je doelt. Op technisch gebied zijn de deathmetal gitaristen meestal wel wat capabeler maar de drummers en bassisten toch echt niet. Maar goed, ik zie Munky (of hoe die ook heet) nog geen solo van Trey na spelen als je daar op doelt Tymon |
|
quote: bedoel je nou dat die drummer van korn zo goed is?!?! muahahahahha, die drummer van Defamatory is nog beter! |
|
Dat is nou wat ik bedoel...hahaha! Onderbouw dat eens...? Tymon |
|
>> Maar goed, ik zie Munky (of hoe die ook heet) nog geen solo van Trey na spelen als je daar op doelt << Nee, dat doet Head wel. En die kan het wel Maar goed, boeiend of ze het nummer coveren of niet. Als je het niet wil horen dan luister je het toch gewoon niet. |
|
ah, de eeuwige dooddoener in dit 'soort' discussies. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Tja, blijf je houden hoor... Deathmetal-fans geven niet toe dat de versie van Korn best OK zou kunnen worden en korn-fans kunnen alleen maar over Korn heen kwijlen; das geen discussie, das een brood dat al weken droog ligt te wezen... |
|
Allemaal leuk en aardig, maar heeft iemand het nu al gehoord, die cover? Ik ben razend benieuwd!! |
|
quote: Doe normaal man!!! Immortal Pride |
|
Ben het met Slechtheid eens! |
|
quote: Miljaarde, MARDUK moet er ook aan geloven. Waarom spelen die dan in godsnaam iets als Nu 'Metal'? |
|
wat maakt iedereen zich weer druk omdat korn iets covert ik bedoiel als je het niks vindt luister dan niet |
|
quote: |
|
quote: Op 24 september 2002 15:46 schreef Azagthoth het volgende: ah, de eeuwige dooddoener in dit 'soort' discussies. [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-09-2002 18:03] |
|
ik vind het niks, maar dat zal al wel vaker gezegd zijn. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ja maar wat ik bedoel is veel metal dudes maken zich er druk om en ik persoonlijk vind sommige nummers van korn best ok |
|
Het argument van 'als je het niet tof vindt luister je het toch niet' vind ik een beetje flauw want op die manier kan je natuurlijk kappen met elke discussie over muziek en blijft het beperkt tot 'ik vind dit leuk; jij ook?'. Ik zou het dus jammer vinden als een platte band als Korn, die liedjes schrijven voor het grote publiek, zich gaat vergrijpen aan 'onze' metal klassiekers. Het is gewoon een vorm van vervlakking, vergelijkbaar met die muts die Alice Cooper ging coveren of zo (wat was dat ook alweer?). Maar ja, er zijn ergere dingen aan de hand in muziekland (en in de wereld). |
|
quote: ja maar kom op waarom hebben hun het recht niet |
|
Wie had het over recht? Ik heb het over kritiek. |
|
quote: mijn fout ik dacht dat gelezen te hebben |
|
maar op zich vind ik dat iedereen moet kunnen spelen wat hij/zij tof vindt en als korn die cover willen doen heeft er toch niemand last van? |
|
Kijk, laat ik het zo zeggen. Als Britney Spears een plaat uitbrengt heb ik er ook geen last van, maar het is nog steeds kut, want het zorgt voor vervlakking. Als de halve wereld naar Limp Bizkit luistert heb ik er geen last van, maar het blijft kut, want Limp Bizkit is prut en dankzij hen (onder anderen) wordt de markt bestormd met prut. En prut is slecht. Zo zie ik dat ook als mallcore bandjes zich gaan vergrijpen aan metal klassiekers; ik zal d'r geen pukkels van krijgen maar jammer vind ik het wel, ik vind het vervlakking van de metal. Da's natuurlijk open voor discussie -- maar ik blijf erbij dat wat mij betreft die bandjes maar paaseieren moeten gaan rapen en James Brown gaan coveren of zo, weet ik het. |
|
quote: ja daar heb je idd wel gelijk in, maar waarschijnlijk luisterde ze vroeger ook wel harde metal maar wat korn betreft hun eerdere werk was wel redelijk uniek toen dus ik vind niet dat iedereen nu metal over een kam moet scheren wat heel veel gebeurd en ja smaak blijft idd verschillend |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |