|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Feestje! Voorverkoop op 04-06-2013 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-07-2013 9:02] bub |
|
Yes!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
quote: Start verkoop: Start za, 06/04/13 10:00 Tenminste zo stond het op de website en dit is een Amerikaanse manier van datum schrijven. Europa gebruik -, dus 04-06-2013. Ze hebben het echter aangepast.... Ticket is binnen! bub |
|
Colaatje ook goed? Ik heb aangebodem de BOB te zijn...en moet na afloop ook weer veilig naar Friesland en iedereen heel afleveren thuis. Meeten kan altijd! Edit: Hotelletje geboekt...kan aan het bier! [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 20-06-2013 0:18] bub |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-04-2013 17:13] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dinsdag, bleh. Even denken nog. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Calvinisten mogen niet feesten op doordeweekse dagen... Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Geweldig . Eindelijk weer eens een King Diamond indoor show , en niet zo'n festival . Heb maar gelijk een kaart besteld . |
|
Ook hier zijn de kaartjes binnen! |
|
Dabei... Althans voor 99% zeker. |
|
quote: Hey, tje doen dan? |
|
Kaartje binnen |
|
voorprogramma Volbeat? signature |
|
quote: Als ik ga dan zeker ja! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, of ik ga ben ik ook nog niet helemaal over uit. Ga ook naar GMM zoals het er nu uitziet dus... Aan de andere kant is het schijnbaar al weer 7 jaar geleden dus 2 keer kort achter elkaar moet kunnen. |
|
Als onze kleine meid er straks is, zal ik wat minder naar concerten gaan, maar King Diamond wil ik wel heel graag zien. De laatste keer was op Dynamo Open Air '99 met Mercyful Fate. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aanwezig. edit: Nu alleen vrienden van me nog overtuigen dat dit de moeite waard is. Iron Maiden gaan we dit jaar weer twee keer naar toe, maar King Diamond/Mercyful Fate kennen ze niet. Schandalig eigenlijk... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 08-04-2013 20:47] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Up! Nog een kleine anderhalve maand |
|
Jaaaaa, zin an |
|
|
|
Staat al zo lang vrijwel bovenaan mijn must-see list, ben ik op vakantie dan... |
|
Kaartjes voor mij en psycho pippi gekocht. Het ziet er maar niet naar uit dat mercyful fate wat gaat doen. En het is nu al zo lang geleden dat ik wat dan ook qua kd/mf gezien heb. Volgens mij de dubbele tour van kd/mf, waar ik 2 keer geweest ben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gezellig! bub |
|
Hmm, als het goed is en goed gaat ga ik hem op Metaldays zien. Ook mooi. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |