IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Ik mat ook buiten de mat [vechtsporten tipoc] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-08-2024 13:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.sportbible.com/boxing/boxing-news/olympic-games-boxing-imane-khelif-anna-luca-hamori-876512-20240802

De omgekeerde wereld, de wereld van Ktulu.

"Khelif is one of two boxers along with Taiwan's Lin Yu-ting cleared to compete at the 2024 Olympics despite being disqualified from boxing's Women's World Championships last year for failing gender eligibility tests."

Maar we moeten het normaal vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 03-08-2024 13:51]

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2024 14:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik snap al die ophef niet zo goed.

Het laatste wat ik gehoord heb is dat mannen en vrouwen tegenwoordig gelijkwaardig zijn.
Gaat dat nu opeens niet meer op?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-08-2024 14:55 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2024 13:50 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.sportbible.com/boxing/boxing-news/olympic-games-boxing-imane-khelif-anna-luca-hamori-876512-20240802

De omgekeerde wereld, de wereld van Ktulu.

"Khelif is one of two boxers along with Taiwan's Lin Yu-ting cleared to compete at the 2024 Olympics despite being disqualified from boxing's Women's World Championships last year for failing gender eligibility tests."

Maar we moeten het normaal vinden.

Mooi hoopje interpretatie o.b.v. 1 post waarin ik bijna niks zeg. Nog een beetje geduld, over drie weken heb ik vast even tijd om je uit te leggen waar je de mist ingaat. Tot dan kun je misschien wat verder studeren op X.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 03-08-2024 16:28 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Geduldig wachten tot een artikel in De Volkskrant gepubliceerd wordt, of Van Rossem er zijn zegje over doet, en dan gaan de linkse meningen vanzelf komen.

Winter is coming

ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 03-08-2024 16:52 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Natje Pispatser let wel erg veel op de plassertjes en de balletjes de laatste tijd. En dan natuurlijk ook even posten

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 03-08-2024 18:39 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2024 16:28 schreef Freduk het volgende:
Geduldig wachten tot een artikel in De Volkskrant gepubliceerd wordt, of Van Rossem er zijn zegje over doet, en dan gaan de linkse meningen vanzelf komen.

De Volkskrant.

Grotere rioolpulp ga je niet vinden.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 03-08-2024 18:42 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2024 16:52 schreef ArsedNaturalist het volgende:
Natje Pispatser let wel erg veel op de plassertjes en de balletjes de laatste tijd. En dan natuurlijk ook even posten

AarsNatgepist die over plassertjes begint.

By the way, als je een nieuwe nick wilt kun je net als swimsalabim gewoon een nieuw account aanmaken.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 03-08-2024 18:50 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2024 14:55 schreef Ktulu het volgende:
Mooi hoopje interpretatie o.b.v. 1 post waarin ik bijna niks zeg. Nog een beetje geduld, over drie weken heb ik vast even tijd om je uit te leggen waar je de mist ingaat. Tot dan kun je misschien wat verder studeren op X.

Heb je drie weken nodig ja om een voor jou overtuigend verhaaltje te verzinnen waarmee je je gelijk denkt te kunnen halen?

Ik geef het niet veel kans maar ik ben benieuwd.

ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 03-08-2024 19:01 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Niet iedereen krijgt een smsje zodra Natje Pispatser weer wat letters online flikkert , rustig aan Karin

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 03-08-2024 19:17 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2024 19:01 schreef ArsedNaturalist het volgende:
Niet iedereen krijgt een smsje zodra Natje Pispatser weer wat letters online flikkert , rustig aan Karin

Snap jezelf nog wel wat je post?

Goed advies aan je moeder.

Dat wel.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2024 14:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2024 18:24 schreef Attila_the_hun het volgende:
Traditionele jiu jitsu is zeg maar de "oude" Japanse versie.

BJJ(brasilian jiu jitsu) is een relatieve jonge martial art, die in Brazilië is ontstaan en is een mix van judo en worstelen zeg maar.Is ook een belangrijk onderdeel van MMA.

Dat eerste wist ik nog net ;-) Ben er niet ver mee gekomen, oranje band, op een weg naar groen en toen geblesseerd en ingehaal door het leven denk ik? Maar altijd een prachtige sport gevonden. Ah, beter gezegd vechtkunde.

Van BJJ weet ik niet zoveel; ja OK, het is nieuw. Alleen in een mix van judo en worstelen hoor ik weinig JJ? Tenminste, ik zag JJ als een mix van Judo met Taekwondo (oneerbiedig gezegd: slaan en schoppen), en dat klinkt niet als BJJ zoals jij het zegt. Met worstelen + Judo snap ik dat het iets anders is, maar was is de JJ dan nog? Echt oprecht, geen idee, probeer de lijntjes te begrijpen. Enige Braziliaanse vechtsport waar ik *zeer minimaal* (1-2 trainingen, max) aan meegedaan heb is capoeira, maar dan zijn we al weer heel ergens anders

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 05-08-2024 14:24 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Hee leuk dat elkaar voor Karin uitmaken!

Is dat een delayed version in het Nederlands van het Karens In The Wild, memepje uit 2018?

Nostalgie! Nadat ik het hele concept vergeten was. Toch leuk zo'n forum.

Destijds onderstaand filmpje ooit gezien en geconcludeerd dat daar nooit iets meer overheen ging komen, en het hele Karen meme gebeuren verdween ook weer even snel als het gekomen was van het internet af. Toch was het even geestig.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Posted 05-08-2024 23:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Amy Broadhurst heeft die Algerijnse dude geklopt.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2024 1:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dus het was allemaal gedram om niks?

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 06-08-2024 6:15 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2024 1:08 schreef XXL het volgende:

En negers kunnen niet rennen want een britse blonde heeft de 800m gewonnen.

Zoiets?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 06-08-2024 10:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2024 1:08 schreef XXL het volgende:

Dat was het sowieso.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2024 11:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2024 10:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat was het sowieso.

Mee eens maar daarover verschillen de meningen geloof ik nogal.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2024 12:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2024 23:09 schreef Natural Disaster het volgende:
Amy Broadhurst heeft die Algerijnse dude geklopt.

Is dit trouwens niet per ongeluk 2 jaar oud nieuws?

Volgens mij speelt Khelif namelijk vanavond de halve finale.

KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 06-08-2024 12:07 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 6 augustus 2024 12:05 schreef XXL het volgende:

('''''''''''''':

"Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 06-08-2024 12:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Yup goed gespot

Natural Disaster
The Dude
Posted 06-08-2024 12:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 6 augustus 2024 12:05 schreef XXL het volgende:

Het nieuws waar het in aangehaald werd is van recent.

Maar dat maakt het voor dat nepwijf niet minder schrijnender.
Als een kerel verliezen van een echt wijf. :')

Natural Disaster
The Dude
Posted 06-08-2024 12:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 6 augustus 2024 12:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Yup goed gespot

Je kunt vanavond weer fappend op je Algerijn voor de tv.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 06-08-2024 12:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2024 12:14 schreef Natural Disaster het volgende:
Het nieuws waar het in aangehaald werd is van recent.

Maar dat maakt het voor dat nepwijf niet minder schrijnender.
Als een kerel verliezen van een echt wijf. :')

Lekker feitenvrij blijven roepen over dat ze een man zou zijn, ga zo door, hebben we allemaal wat aan en is ook een verfrissend geluid

Natural Disaster
The Dude
Posted 06-08-2024 12:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

PiEmOl.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 06-08-2024 12:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2024 12:17 schreef Natural Disaster het volgende:
Je kunt vanavond weer fappend op je Algerijn voor de tv.

Moet helaas ergens anders fappen al, net als afgelopen avond

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com