|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Khabib stopt. Badr gaat niet door. When your people matter, menstrual health matters |
|
Mooi portret met mooie beelden When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat ontzettend leuk allemaal. |
|
"Niets aan jou is oprecht" When your people matter, menstrual health matters |
|
Ontopic, aub. |
|
19 dec dus... [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 17-12-2020 12:31] When your people matter, menstrual health matters |
|
Waarom ga jij zo hard op die vouwenmeppende mocro? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben gewoon benieuwd of ie gaat winnen. Omdat het een opstapje is naar een evt revanche met Rico. En dat wil ik wel zien When your people matter, menstrual health matters |
|
https://www.nu.nl/sport-overig/6097750/badr-hari-gaat-knock-out-bij-kickboksgevecht-met-adegbuyi-in-ahoy.html Te kakken gezet door een ABC-kickbokser zonder techniek en special effects. Daar lig je dan met je next-level. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
When thrash talk goes wrong... When your people matter, menstrual health matters |
|
Volgende Rico tegen Jamal. Dat wordt nog spannend. When your people matter, menstrual health matters |
|
Jamal afgezegd, nu dus tegen die vervelende Hesdy. Ik vind in kickboxen veel irritante gassies rondlopen, maar die Hesdy pffff daar kan ik echt weinig positiefs over zeggen. Loopt nu al weer over Rico te rodellen overal. Ik hoop dat Rico wint. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: quote:Wel waar hoor. |
|
Dat had Hari toch zelf al bewezen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou ja Badr was in de laatste match redeliijk respectvol. Eveneneens Hesdy opeens na afloop. Maar wel eens dat dit soort lui, met al hun geld en aanzien bij jeugdigen zich wat beter en netter zouden kunnen profileren. Ze promoten nu te vaak blind materialisme en agressiviteit. Mijn ervaring for what it's worth is echter dat in de betere/bekendere sportschool vooral dat laatste flink afgeleerd. Werkt helaas niet altijd When your people matter, menstrual health matters |
|
Wordt het niet gepushed ten bate van de kaartverkoop? Helaas werken trashtalk en rivaliteit bij een bepaalde bevolkingsgroep. |
|
Het wordt denk ik zeker deels gepusht maar niet door trainers denk ik. Als t al niet van die typetjes zelf afkmostig is (Badr zie ik er echt wel voor aan om heel, heel goed over zijn imago als 'bad boy' nagedacht te hebben) dan misschien ook deels door managers (niet allemaal hebben ze die volgens mij) en mederwerkes van bijv Glory etc. Triest idd When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik wil toch ff een van de leraren (Reinier de Ridder) van mijn sportschool in het zonnetje zetten die bij One championship een tweede wereldtitel heeft binnengehaald. https://www.ad.nl/vechtsport/unieke-prestatie-reinier-de-ridder-pakt-ook-wereldtitel-in-andere-gewichtsklasse-mma~aca73e01/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Nice. ONE Championship is toch wel een erg grote naamn. Er is best veel nieuws in vechtsportland: tegenstander Badr bekend, Nieky Holzen gewonnen van John Wayne Parr (retesaai partij overigens, maar toch een naam), Tyrone Sprong loopt te roeptoeteren dat ie Rico kan verslaan, Jamal Ben Saddik aangeklaagd en paar weken in de gevangenis gezeten etc When your people matter, menstrual health matters |
|
Connor doet een Badr nou ja zeg When your people matter, menstrual health matters |
|
Badr moet eens ophouden met relativeren en nederig doen, straks ga ik m nog sympathiek vinden https://www.nu.nl/sport-overig/6150514/nederige-badr-hari-breekt-na-15-jaar-met-trainer-en-wil-topniveau-weer-halen.html When your people matter, menstrual health matters |
|
Zeker, zeker. |
|
Ik wil weer eens taekwondo doen, maar het aanbod is vaak slechts voor kiddo's die eerst opwarmen met voetbal |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |