|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij liet de nuance nog zien, ja, dat is waar. Maar goed, ik schoot gewoon op iedereen want ik wilde ook weer een keer met gestrekt been erin Ook jij verwijst naar dingen die weinig bewijsbaar/te verifiëren zijn, bijv. over de testosteron. Maar ik weet dat jij tot nuance en verandering van mening in staat bent, geen zorgen! Daarnaast is de discussie man/vrouw veel ingewikkelder dan alleen chromosomen en testosteron. Ik snap dat er een onderscheid 'moet' zijn in sport, maar die scheidingslijn is echt niet zo duidelijk. Volgende punt, dit alles impliceert dat mensen met genetische/lichamelijke voordelen uitgesloten moeten worden van sport. Hadden we Phelps ook kunnen wegsturen die schijnbaar amper spierverzuring heeft, of Pieter van den Hoogenband die een lichte pectus excavatum heeft wat schijnbaar ook helpt met zwemmen. Ik heb dat ook, maar ben dan geen zwemmer op het niveau van de OS Maar goed, er moeten scheidslijnen zijn voor sport, en iets als alleen gewichtsklasse is niet genoeg. Scheiden op basis van geslacht is voor verschillende redenen logisch, maar wat is geslacht? Je kan ook XY-chromosomen hebben met verder totaal vrouwelijke geslachtskenmerken. Als je het echt objectief wil doen zou je sporters moeten indelen naar de meetbare kenmerken die er voor hun sport toe doen. Wat natuurlijk ook weer niet te doen is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
gewoon brazilian jiu jitsu gaan doen, man of vrouw, ze wurgen je even hard... “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Dat simplisme van de JK Rowlings en Ricky Gervais(es? geen idee hoe je daar meervoud van maakt) wat op dit vlak gepropageerd wordt helpt in ieder geval geenszins. Niet om tot goede criteria te komen, en niet voor de acceptatie van mensen die niet zo makkelijk te labelen te zijn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Jij mag dat wel, zolang het een bewuste, infrequent ingezette tactiek blijft quote:Nogmaals, ik heb weinig verstand van dit soort dingen, maar testosteronspiegel is toch gewoon nauwkeurig in bloedanalyse te meten? quote:Allemaal eens. Ingewikkeld, I know, maar (!) er moet onderscheid zijn. En testosteren lijkt me een belangrijk criterium. Want daarmee presteer je gewoon beter, maak je meer spieren aan die meer kracht kunnen leveren etc. Ik snap dat t heel vervelend is voor de dame in kwestie, en ik weet niet of er nu duidelijke criteria zijn die overal ter wereld hetzelfde zijn (sarcastische ironie, nee, die zijn er vast niet), maar XY en vooral hoge testosteron zijn voor mij in principe wel criteria die iemands deelname in twijfel mogen trekken. Dat is verder geen waardeoordeel over die persoon, maar om de competitie eerlijk te houden. Nogmaals, geen verstand van, en het is ongetwijfeld een medisch en zeker ook sportregel-technisch moeilijk verhaal. Vandaar ook mijn niet-retorische vraag. quote:Da's zeker een valide punt. Waar leg je grenzen, welke criteria stel je vast. En wat kun je van te voren weten, en wat niet. En wat wil/mag je te van te voren weten (lees: testen) en wat niet. quote:Ja hallo, dit is niet gestrekt been he, dit is nuance. Bah. Viespeuk. Met je anus excavatum. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 02-08-2024 15:42] When your people matter, menstrual health matters |
|
Ze claimen toch dat er meerdere genders zijn dan man en vrouw. Waarom moet zo'n omgebouwde dan bij de vrouwen meedoen? Laat ze lekker een omgebouwden categorie beginnen. Stelletje brainfarts. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ze is volgens mij helemaal niet omgebouwd. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat maakt het enkel schrijnender. https://www.nu.nl/olympische-spelen/6323036/ioc-gaat-olympische-boksster-khelif-niet-uitsluiten-na-omstreden-geslachtstest.html " Om de deelname van de Algerijnse is veel te doen, omdat ze eerder niet door een geslachtstest kwam." En dat las ik recent ook al over dergelijke brainfarts bij een of ander WK. Daar mochten ze niet meedoen maar bij de OC nu in ene wel. Maar we wachten even de reactie van Assepoester af. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-08-2024 15:47] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik heb wel Jiu Jitsu gedaan, maar zonder Brazilian Wat is het onderscheid, eigenlijk? Werkelijk geen idee. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Soms bewust, soms gewoon rellen quote: Zeker. Al zit daar denk ik ook een afhankelijkheid in over de tijd / dingen die je daarvoor gedaan hebt. ElitE mag dat uitleggen. quote: Ik heb hier ook geen antwoord, het is allemaal ingewikkeld. De ene XY-man met hoog testosteron kan amper boksen, de volgende met weinig testosteron kan het heel goed. Ik weet niet hoe je dit helemaal eerlijk zou kunnen maken. Zijn de groeispurten van de acceptatie van niet 'perfect' M/V in sport waar we nu doorheen gaan denk ik. quote: Yup. Al met al een ingewikkelde puzzel. quote: Ben ook gewoon een lafaard, m'n gestrekte been strek ik snel weer in quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En ik hoop dat de Hongaarse die zijn volgende tegenstander is hem helemaal de tyfus slaat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Is ze omgebouwd? Biologisch is het al decennia lang aangeduid dat er meerdere sekses zijn. Gender is wat anders, kom op. Get with the times. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Gezien ons geruzie altijd wil ik benadrukken dat dit een een oprechte is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wat ik vergeten was te zeggen is dat het ondanks het meetbaar is, het nu weinig goed te verifiëren is wat er bij haar gemeten is Los van de waarde als criterium, dus. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Gewoon nee. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote:DAt heet een manzillian, of ben jij ook al trans met je anus excavatus? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Traditionele jiu jitsu is zeg maar de "oude" Japanse versie. BJJ(brasilian jiu jitsu) is een relatieve jonge martial art, die in Brazilië is ontstaan en is een mix van judo en worstelen zeg maar.Is ook een belangrijk onderdeel van MMA. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Haggarty mensen, poef, wat een monster. Beetje Ramon Dekkers vibe, weet niet waarom. Blonde orkaan die alle Thaise vechters aanpakt When your people matter, menstrual health matters |
|
https://twitter.com/OliLondonTV/status/1819120296240336905 quote: Maar de ZM Tim Hofman kloon gaat er hard op. Nou Luca, vol op de adamsappel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://twitter.com/TweetHola/status/1819135341908893774 "Dames, dragen jullie je clitoris links of rechts?" Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat is de lichtinval. Heej, mondkapjes! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Het staat ook zeker niet op zichzelf. Hier zo'n lul uit Taiwan die makkelijk denk te scoren. Laat die echte vrouwen gewoon een punt maken en de OS schieten. Hun OS is toch al verklooid zo. https://x.com/RedWave_Press/status/1819373898015584375 Maar de ZM Tim Hofman kloon gaat er hard op. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gaat helemaal lekker op de Olympische Spelen. Geheel in de tijdsgeest sturen we als Nederland zelf gewoon even een veroordeelde pedofiel die kant op Tweede kans enzo. Waarop? Winter is coming |
|
Op goud? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |