|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Is dat wellus nietus in het christendomtopic al niet genoeg? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:29] |
|
quote:Het lijkt er nog op dat je soort van gelijk gaat krijgen ook. |
|
|
Opscheppen over wie/wat beter is valt daar ook onder ja. |
|
|
quote: Dat heeft niemand gezegd. |
|
|
quote: Discussie is prima hier hoor, alleen sommige lui maken overal een discussie van.. Je leert het nog wel. |
|
Wat vind men hier van ground n pound??? Persoonlijk vind ik het erg lelijk er uit zien. Beetje op een manier zo van, ja je punt is duidelijk hij is neer. Dan is het voor mij klaar. ik bedoel sport geen straat gevecht. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:30] |
|
quote: Prachtig dit Kun je uitleggen wat je precies hebt tegen vechtsport/vechtsporters? Ik wil niet ontkennen dat er (uiteraard) genoeg idioten en idioterie te vinden is, maar wat is het probleem met het idee an sich? Het beoefenen van een vechtsport is echt niet alleen maar 'leren om iemand dood te slaan', en dat is (gechargeerd) wel een beetje het idee wat je hier en daar naar voren brengt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En toen werd het rustige topic weer een vlammenzee |
|
Nou nou, vlammenzee Ik stel gewoon een vraag Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Sinds vorig jaar November aan het boksen bij boksclub twente. Jezus tering, wat een afzien. Wel lekker, maar train te weinig om echt een "boks conditie" op te bouwen. Wel lekker om zo met je lichaam bezig te zijn, ben zelf thuis aan het touwspringen begonnen. :D |
|
quote: Als het beoefend wordt binnen de ring/op de mat zoals in de meeste gevallen als bedoeling geclaimd wordt helemaal niks. Al zijn er dan nog vechtsporten die imo gewoon achterlijk zijn. Boxen bijvoorbeeld, ik snap niet wat er de lol van is vrijwillig je smoel te laten verbouwen tot Theo Maassen look. Ieder zijn meug natuurlijk. Verder zijn er (import en/of criminele) bevolkingsgroepen die denken dat ze het te pas en te onpas toe moeten passen als ze het een keer ergens niet mee eens zijn, opstandig zijn, de vrouw wat dwars ligt or whatever. Neem als voorbeeld twee bekenden, Regilio Tuur en Badr Hari. Edit: Verder heb ik dit topic geopend omdat er een wellus-nietus stoerdoenerij gerelateerd aan vechtsporten gaande was in het welkomsttopic. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 31-07-2013 21:20] |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Mwa, bij ons mag je elkaar niet eens "echt" slaan, dat is enkel weggelegd voor jongens die wedstrijden vecthen en tijdens de trainning in de ring staan. Als je buiten de ring om iemand slaat mag je je tas inpakken en gaan. Neemt niet weg dat je wel bezig bent met techniek leren en dat je wel moet oppassen. Ongeluk zit in een klein hoekje. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 31-07-2013 21:46] |
|
In september begonnen met zwaardvechten, langzwaard (anderhalfhandzwaard) bij de Hallebardiers in Brugge. Zwaardvechten een beetje in de lijn van Joachim Meyer. Vette sport! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:32] |
|
Ik denk dat jij echt eens een paar keer met een paar jongens uit Chakuriki of Vos Gym oid mee moet trainen. Zo'n spierbundel van 100 kg die MMA/K1 gebasseerd op Muay Thai traint, die je van boven aankijkt als jij je veeg hebt uitgevoerd en vraagt of t nu zijn beurt is When your people matter, menstrual health matters |
|
15 jaar kickboxen gedaan, helaaskonden de knietjes het niet meer aan. Ben nu gaan fitnessen/body building. Iemand bekend met kravt maga( of zoiets) ? Zijn lessen in nieuwegein hierin.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:32] |
|
quote: Als je iemand, snel, op de juiste plekken kunt raken hoef je zelfs niet hard te trappen/te slaan. Bijvoorbeeld: een niet al te harde steek in een oog is vaak al voldoende. Maar goed, je moet natuurlijk wel iemand weten te raken en zo een afgetrainde Kickboxer maait natuurlijk wel erg hard. (vroeger wel lang kung-fu en tái chi gedaan maar ken er nu niks meer van) |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |