|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom moet iedereen toch meteen de kutste bands eerst opnoemen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik denk dat ze het speciaal doen om jou te pesten. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
spelfout weggehaald... |
|
Is wel fijne muziek ja, moet het alleen niet te vaak horen (vooral vanwege de zang die ik niet erg goed trek). Ook aanrader voor iedereen is het akoestische werk van Skyforger . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Oeh idee, die ga ik maar es effe opzetten ja spelfout weggehaald... |
|
Pas maar op dat Beli het niet hoort, die is er vast niet van gediend als je folk luistert die hij niet kan waarderen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik denk dat zelfs Beli deze bands wel kan waarderen spelfout weggehaald... |
|
bandje van Adrian Edmondson (Bottom/Young Ones/etc) Spelen vandaag in Eindhoven op Folkwoods. Gaan daar sowieso nog mensen van hier naartoe? |
|
quote: Skyforger vind ik best vet , hun akoustische werk vind ik dan weer oersaai Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: hehe, leuke cover Folkwoods ben ik jaren terug 2 keer geweest (eerste keer toen moya Brennan er optrad, tweede keer toen Garmarna er optrad) heel gezellig festivalletje maar best vermoeiend maar o zo leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
dit is wat ik me voorstel bij "folk" signature |
|
Sinds een stukje op Vrije Geluiden de band Hanggai ontdekt, mongoolse folk/rock. Erg relaxed. |
|
quote::') |
|
Ik mis de vlaamse folk-scene best wel. Het heeft echt z'n charme daar. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ambrozijn Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Grada en Danu, twee van de echte traditionele ierse folk bands die ik de laatste tijd luister. Vergeleken Planxty en de bothy band blijft het natuurlijk schipperen. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Deze heb ik op een vinyl-sampler, maar het volledige album nog altijd niet kunnen vinden... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Mooi! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: De rondau, één van de leukere dansen, kan je echt los gaan, heerlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mensen die houden van Folk drinken doorgaans Tjolk Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
Mijn vader heeft een nummer van z'n oude band Nessie geupload. Geweldig Ze werden blijkbaar best veel geboekt in België & Nederland. Beetje jammer dat het voor mijn tijd was http://www.fileswap.com/dl/0tRJgRGm/Nessie-Aragon_Mill.MP3.html Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ja, ik moet dringend weer naar een bal, ben er nog niet aan toegekomen in NL Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
mooi signature |
|
Nee saai. Wel mooi: |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |