|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Momenteel de speler niet uit te branden: Oh wacht, MySpace, for teh handig: http://www.myspace.com/solasmyspacemusic [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 14-04-2009 17:22] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
bwergh allebei zo gay blij .. |
|
Dan maar es wat niet zo blije folktekst: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
.. nee .. |
|
quote: Eluveitie en Heidevolk zijn saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Blackguard signature |
|
quote: Echt wel! My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
Mijn laatste ontdekking op folkgebied: Fejd. Echt heerlijk spelfout weggehaald... |
|
quote: Wat is het nou? |
|
O, ik zag nu pas dat ik een foutje maakte. het moest "niet" zijn ipv "wel". mijn excuses! haha. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
iemand aanraders voor sombere, trage folk? (hoeft geen metal in te zitten) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-05-2009 19:19] |
|
(Geen reactie op Jenje) Mooie (Duitse) nationalistische folk. YouTube - Frank Rennicke- Solang mein Herz noch Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:een soort Doom folk? Eerste naam die in mij opkomt is Scald (Rusland) |
|
HOEFT niet perse doom te zijn (mag wel) Dingen als Tenhi bijv. Scald moest ik idd nog ekkes checken .. waar stond die clip ook alweer? |
|
|
|
Is dat een nieuwe Judge? Vorige 2 staan hier ook, lekkere plaatjes. spelfout weggehaald... |
|
Erg leuke cd idd, voorganger is ook erg sterk. |
|
quote:Blijkbaar. Review is van de nieuwe LoM |
|
Ah, eens opzoeken dus. spelfout weggehaald... |
|
quote: Die heb ik vorig jaar nag gezien, heerlijke band Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Moet je eigelijk wel kennen: Ensiferum, Finntroll, Eluveitie (oke celtic metal dan), Turisas |
|
O. Hoe kan het toch dat het allemaal schtijtbands zijn dan? Wil je muilperen? |
|
quote: Tsja, das een mening he... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |