|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:als je het vind vraag ik me af waar je het vandaan gehaald heb. Hey Hub kijk trouwens is bij http://www.noside.com/ Welcome to the most exciting music movement on the planet. Scores of young musicians from Sweden, Finland, Norway, Denmark and Sámiland are taking the music and instruments of their ancestors and bringing new ideas, arrangements, influences and instrumentation to an often lost art. |
|
quote: Ga ik zeker effe bekijken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vandaag twee cd-tjes van "The Dubliners" aangeschaft voor erg weinig geld. Leuke Ierse folk vooral geschikt als achtergrond muziek. |
|
isengard is trouwens ook erg gaaf. Side-project van fenriz. |
|
heerlijk Otyg aant luisteren, is best lekkere folk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Flogging Molly Rowwen Heze Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: |
|
quote: Klopt, maar met Martin waren ze toch beter vind ik, zijn stem was gewoon zalig. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
er is trouwens een heel erg gezellig folkfestivalletje in België volgende week, het folkfestival van Deerlijk, komen heerlijke bands naartoe oa Aedo, Kadril, Wolfstone, Ygdrassil, Värttinä, Anveld, Ranarim, Croft N° Five met steeds een folkfuif aansluitend, huppel, huppel, stuiter, spring , Guinness van het vat, gezellige sfeer, niet druk, en noem maar op, ik zal er zijn. Het festival kost voor drie dagen 28€ aan de deur , niet veel als je het mij vraagt. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Als t goed is, is vandaag de cd van lumsk op de markt gekomen. |
|
quote: Gaaf! Daar ben ik dus zeer benieuwd naar! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja ik ook, zit er maanden op te wachten. Op hun site staat helaas nog niets vermeld, en bij spinefarm ook nog niet. Maar ik heb net ff een mailtje naar spinefarm gestuurd of ie nu eindelijk uit is. Ben benieuwd |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Ze zitten nu bij Tabu records |
|
De Dubliners komen naar Nederland !!!! Seven Drunken Nights!!! 2,3,4 en 5 oktober in resp. utreg, zwolle, r'dam, eindhoven en volgens mij komen ze ook in carré maar die zie ik zo snel niet staan |
|
Voor de liefhebbers: quote: |
|
Ik kan jullie zeker Inna And The Farlanders aanraden. Zeer geslaagde hedendaagse Russische folk. Ook een interessante band is DePress. Het is een Poolse artiest die Noorwegen of Zweden woont en muziek maakt wat een combinatie is tussen punk, prog-rock en folk muziek uit met name de zuidelijke bergstreken van Polen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Als iemand interesse heeft heb ik al die Nordic Roots samplers van NorthSide thuis liggen.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben dit weekend naar een folkoptreden geweest en heb zeer genoten van Snakes in exile. Nog enkele tips voor wie van folk houdt met een heavy randje : luister maar eens naar Big Country,een Schotse band die in de jaren '80 furore maakte met nummers als 'The storm' en 'In a big country!' Wel doodjammer dat zanger-gitarist-bezieler Stuart Adamson vorig jaar overleed... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Heb op het folkfestival vaan Deerlycke een folkcover gehoord van Mother Earth van WT door Anveld, met als intro "En nu een Nederlandse wals", eens luisteren zo zei ik maar, dan begonnen ze ermee en Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Snakes in Exile heb ik denk ik al twee of meer keer gezien, die blijven amuzant om live te zien, heb trouwens ooit eens op de tram met die drummer zitten praten, wat een verstrooide gast is dat zeg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Gaaf gaaf, ik heb wel interesse. Binnenkort komen de The Transylvians in Haarlem optreden: The Transsylvanians + Artery THE TRANSSYLVANIANS zijn een fenomeen in de hedendaagse roots muziek. Gebaseerd in Berlijn, creëren deze vier muzikanten Hongaarse Speedfolk, een mix van rap, rock, Bartok, ska, punk en Gypsy-techno. Hun optredens veranderen dan ook onmiddelijk in ecstatische dance feesten, alhoewel de band het publiek ook weet te vervoeren met hun prachtige ballads en liefdesliedjes. Hun liedjes vertellen over hun thuisland, de aarde en de sterren, oorlog en vrede, liefde en jaloezie, en boven alles hun liefde voor het leven, die hun live show ook zoveel gestalte geeft. Door het constante touren is de band uitgegroeid tot één van Duitsland's meest gewilde live acts in het roots-music circuit. De muziek is uiteindelijk gebaseerd op traditionele Transsylvaanse liederen, die, door de moderne en klassieke achtergrond van de bandleden, gemixed wordt met invloeden van punkrock to rap. Een act die niet zomaar is uitgegroeid tot één der populairste, dit is 100% een live-ervaring waard! |
|
quote: grrrrr , waarom maar één optreden in België, ok, ze stonden al op Labadoux maar dan kon ik niet, deze keer ga ik zeker en zal ik proberen om Rosycroix mee te krijgen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gaaf, utrecht ben ik er waarschijnlijk wel bij |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |