|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Iedereen wenst mij hier sterkte. Moet ik zo sterk in mijn schoenen staan toch?:p |
|
Hé, ik ken je naam, heb je al meermaals zien passeren op Facebook. Vriend van Hannes, toch? Zo, wat brengt je ertoe hier vanuit het niets mod te willen zijn? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Ja idd 'k heb vroeger nog met Hannes in nen band gespeeld + 't is één van mijn beste kameraden. Tghoh de reden is eigelijk omdat ik zag dat Bart een advertentie op Facebook geplaatst had dat er nog gezocht werd naar nieuwe mods en ik dacht van 'waarom niet' |
|
quote: Oh ja, dat was meer omdat ik iemand zocht die snel mijn demo wou releasen. Desondanks wil ik mij op geen enkel vlak vereenzelvigen met eender welk gedachtegoed. 't gaat hem enkel om de muziek |
|
Mooi om te horen. Welkom! Willekeur en dictatuur! |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zoiets vermoedde ik al, ik vind het ook allemaal prima hoor. |
|
quote: Haha, ik wou dat ook posten, maar toen besefte ik dat hij zich eigenlijk net had voorgesteld Willekeur en dictatuur! |
|
quote: ah fantastisch ik maak er zo snel mogelijk werk van |
|
Wel gaaf trouwens, zo'n mod die nog niet eens in het onzingedeelte mag. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat verklaart wel gelijk waarom hij dit nog postte: quote: |
|
Misschien is het wel verfrissend, een moderator die nog niet bekend is met het ZM-volk. Welkom en succes met je taak, in ieder geval. |
|
Ff serieus... een mod met maar 44 posts op ZM...Het zal mij verder mijn reet roesten maar het klinkt vreemd.. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 13-12-2013 16:50] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Snap ik! Omdat hij het onzingedeelte nog niet kent en ook nog niet zo actief is geweest, is hij in eerste instantie dan ook op proef. En we zullen hem sowieso goed bijstaan. Wij hebben er vertrouwen in, in ieder geval, en hij gaat er ook voor Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ZM heeft dus gewoon een nieuweling moeten accepteren omdat geen enkele oud(er)gediende zo gek was om zijn/haar tijd te spenderen aan het modden van dit forum. |
|
quote: Haha, scherp maar nee Nou ja, dat laatste wel (aanmelden kan altijd nog!), dat eerste niet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3622044?hl=percht Is al een topic over. Slotje dus Mooie eerste taak Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Leg dat maar uit aan die schurftkwekers van de Afa. En handig, een mod die zelf nog niet eens in Onzin mag komen. :') Ah, was al geroepen. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-12-2013 18:43] Je moeder. |
|
Het is hier fantastisch. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sinds de ladyboys niet meer posten is het inderdaad best rustig. Waarom vraagt trouwens niemand zich af waar Kwelgeest zit? :') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Dat mag inderdaad wel eens gezegd worden; ZM lijkt er op vooruitgegaan. Dat Pedantgeest is opgerot heeft daar zeker mee te maken, vooral ook omdat andere infantieltjes zoals Schuurman ook weg zijn gegaan. Protip: geef dit soort gasten in het vervolg gewoon meteen een permban, dan gaat alles veel sneller. Zeker als ze sowieso al tig tempbans op hun naam hebben staan. Maar AG lijkt ook wat behoudender te zijn geworden, in het algemeen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik gok dat 'ie op een ander forum de clown loopt uit te hangen met z'n van Fok! gejatte pubertermen en smilies. Dat, óf hij zit gewoon achter Utrecht Centraal aidsremmers te verkopen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: die kun je beter oproken! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ah, die Ferre. Succes maat! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |