|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawohl. Lekkere rauwe black trouwens. |
|
Oh ja ik ben vooral in 't weekend vrij stil (repetities enal) Ik zal voornamelijk tijdens de week beschikbaar zijn. |
|
quote: is niet echt een staatsgeheim:p |
|
quote:Omdat AG ook een sociaal leven denkt te hebben en er in het weekend dus geen toezicht is want Mutti telt niet. Maargoed, we weten het nu, dus gaan we er stelselmatig misbruik van maken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik zal wel aanwezig zijn in 't weekend maar minder frequent als in de week:p |
|
quote: Maargoed, succes enzo. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Bedankt. Mooie gif overigens:p |
|
goed topic |
|
Dit is volgens mij ook allemaal uitgegaan als een nachtkaars of niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Weet niet eens wie dit is? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb destijds Percht ontmaagd. Als in, zijn eerste ban mocht ie aan mij uitreiken. En vlgs mij was het ook meteen zijn laatste. ... hoe de hazen lopen ... |
|
En hoe voel je je daarbij? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zo waarschijnlijk: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Mogen wij dit opvatten als een bevestiging van het feit dat jij nog geen ervaring hebt met een ontmaagding van welke aard dan ook? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ronbrandsteder.gif Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ah ja, als Ron B. iets met jouw ontmaagding te maken heeft gehad kan ik me alleszins iets voorstellen bij het plaatsen van die foto. Dus dan neem ik mijn suggestieve woorden terug. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jij bent er ook alleen maar omdat je moeder d'r vader niet van d'r af kon slaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Let op het woordje "ook" mensen, let op het woordje "ook". ... hoe de hazen lopen ... |
|
;-) Godver. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Percht zat in een soort proeftijd, las ik net terug. Of Percht vond het niks, of de zm moderators en al die andere lui in bezit van die blauwe letters vonden Percht niks. Spannend! [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 17-05-2016 19:13] VIESPEUK!!! |
|
quote: Dat eerste is het geval. Momenteel modden ik en Mutilator de boel. (Niet dat er veel te modden valt, behalve de nutteloze caron-topics en het eeuwige gezeur tussen individuen zoals OWW, faalhaas en ND) Overigens: 'die andere lui in bezit van blauwe letters' hebben niets over het modden van het forum te zeggen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hij wilde de eerste twee individuen die je noemt permbannen maar dat mocht ie niet van jou en daarom is ie er maar mee opgehouden? :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-05-2016 19:32] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Gaan de modders ook over de fp? Ik kan al tijden niet reageren omdat mijn 'reacties niet gemodereerd zijn' en ik dus geen reactiepunten heb. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |