|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doe de groeten aan de moeder van AG! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ach, jong. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-05-2016 10:45] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wie is hem aan het bouwen? Ik zou eventueel best willen helpen met het bouwen van een conversiescriptje voor de recensies. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Liefde |
|
quote: Die preview van de fp ziet er prima uit. Verder erg blij te vernemen dat het forum ongewijzigd blijft. Die hoge mate van kneuterigheid in functionaliteit vind je eigenlijk nergens meer en moeten we koesteren. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wie beheert eigenlijk de FB pagina van ZM? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Een aantal mensen van de redactie. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat is natuurlijk veel te mager. Namen, dat is wat ie wil inclusief de links naar hun persoonlijke FB site en die van hun oma. (Voor mij voldoet het initiële antwoord.) [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-05-2016 18:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ah, vandaar dat ik het niet kon pinpointen. De kwaliteit van de inhoud van de posts fluctueert nogal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ok, Jan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Sowieso is recentelijk een nieuwe facebookstrategie ingezet. We hebben gemerkt dat onzinposts zoals memes/grappige plaatjes/video's etc. meer reactie genereren dan content van de frontpage. Zodoende proberen we een mix van zin en onzin (of onzin en onzin als je sceptisch bent) te brengen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Een 'modern' verlengstuk van het forum dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ow, zware metalen op fb. Ik wist het, want vrienden, maar blijkbaar heb ik toen de meldingen uitgezet. Dat je daar mag posten zonder zm account, ik vind het niet kunnen. Zo heel druk is het daar nou ook weer niet, of ik zie het verkeerd. VIESPEUK!!! |
|
quote: Echt? Dit is waar jullie heen willen? Al die troep en onzin waar het klootjesvolk aan de koffietafel op het werk de hele dag om moet lachen? Jullie facebook kan ik dus gewoon aan me voorbij laten gaan? Ik krijg namelijk al genoeg 'humor' te zien die ik me nog vaag herinner uit de tijd dat ik nog inbelde met mijn 33k6 modem. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hier doet de onzin het ook het best. VIESPEUK!!! |
|
quote: Een mix van zin en onzin, ja. Meer likes is meer bereik voor onze stukjes, en dat is uiteindelijk het einddoel. quote: Ik denk dat we het redelijk met mate doen. We posten ook allerhande geinige nieuwtjes, zoals Babymetal dat in een Nintendospel voorkomt, op vrijdagochtend altijd de nieuwe releases die die dag uitkomen, en af en toe ongein zoals Lemmy die op Duitse postzegels staat, of het as van gecremeerde metalheads die bij concerten uitgestrooid worden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik werd laatst op het werk nog gewezen op een artikel over een metalhead die zijn muziekverslaving als ziekte heeft laten aanmerken waardoor hij recht op een uitkering heeft. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat 'nieuws' is al een aantal jaar oud. |
|
Zet ff je sarcasmeradar weer aan, Buiksmurf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Klopt. Zelfs een keer via de modem ingebeld gekregen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Eensch. Het heeft een bepaalde retro-coolheid. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Als je reclame wilt maken via facebook geldt idd een bepaalde regel dat je per post reclame, 10 posts moet maken die in feite niets met je dienst te maken hebben, met als doel gedeeld te worden. En nu gaan we vegen |
|
quote: Een online monument. En met deze zoekfunctie is een archeologie studie geen overbodige luxe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gewoon een % achter elke zoekterm en ik kan alles vinden! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |