|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Is ook prima zo. PM of dat soort features zouden waarschijnlijk ook niet veel toevoegen. Misschien handig om vrouwelijke users te stalken, maar verder... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Lijkt me inderdaad een impasse. Je weet immers ook niet hoeveel nieuwe users het oplevert als je het forum een opfrisbeurt geeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Oooh snap Maar inderdaad. Vraag me af of het opknappen van het forum de boel hier wat drukker zou maken. Qua muzieknieuws wordt er nog enorm weinig gepost. Enkel wat concertzalen die wat reclame willen maken. Vooral veel onzin in het betreffende gedeelte. |
|
Caron heeft al interesse in Christel las ik eerder deze avond. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, maar wat wil je ook. Dat handjevol users wat er is zit behoorlijk over de subgenres verspreid. Daar gaan topics wel dood van, want die 3 users die dezelfde muziek kunnen waarderen vinden elkaar vast wel elders op de internetz. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik denk in ieder geval dat voor het voortbestaan van Zware Metalen het forum een van de minst belangrijke elementen is. Het is altijd al een forum geweest waarbij een paar insiders lol (of niet) aan het maken zijn met elkaar, in plaats van een serieus forum waar tot in detail over muziek gediscussieerd wordt. Niet dat hier totaal niet over muziek gediscussieerd wordt, maar het feit dat nieuwkomers hier altijd wordt verteld dat een hele nieuwe wereld voor ze open zal gaan wanneer ze de 50 posts halen zegt volgens mij genoeg. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Een brede spreiding zou ook positief kunnen zijn natuurlijk. Tenminste als er meer dan 5 users zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De meeste noobs halen de 50 posts niet eens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik denk dat er vooral een gebrek is aan actieve users. Volgens de kijkcijfers halen we hier toch nog steeds vele duizenden unieke bezoekers per maand en vele tienduizenden bezoeken. Qua dataverkeer nog steeds vele gigabytes per maand. Het is allemaal minder dan in pre-2012, maar het zit er echt niet veel onder. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-05-2016 23:11] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dus er wordt nog steeds 24/7 ge-F5t? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, en veel gelurked denk ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Of slechte DDOS-pogingen gedaan. |
|
quote: Door LV en mental zeker Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: /zet alle hoop op .be VIESPEUK!!! |
|
quote: Samen met Orlando, he. |
|
quote: Hihiiiiii Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En KG, wie dat ook mag zijn. Of bedoelde Pim AG? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Kvelgeest. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het enige waar AG zich schuldig aan maakt is het proza-droppen in een enkele post. |
|
quote: Eén april valt laat dit jaar. Een nieuwe fp wordt al tig jaar aangekondigd als zijnde 'bijna klaar'. In januari werd nog medegedeeld dat 1 februari de datum zou zijn. |
|
quote: Dat hoge muziekgehalte was er eerst wel. Ik heb het een aantal mensen terloops eens nagevraagd en bijv. de postende muzikanten zijn vrnl. afgehaakt door de negatieve posts ("Zeg dan niets"). En Facebook deed uiteindelijk de rest. Overigens stond ZM-bouwer Paul ooit nog op 42 van de 50 belangrijkste mensen in het NL metalwereldje oa omwille van het bestbezochte metalforum van Nederland http://www.lordsofmetal.nl/nl/specials/view/id/35 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-05-2016 0:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Klopt, toen bleek het lastiger te zijn dan verwacht om alle recensies die ZM ooit gepubliceerd heeft te migreren. Door de eigenzinnige bouwstijl van deze site (niet adherend aan standaarden zoals Wordpress) is dat moeilijk. De site is dus af, maar nog leeg. Hier een voorproefje: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat is dan het voordeel om de site zo te bouwen en niet met bijvoorbeeld Wordpress of Bolt of een ander populair cms? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |