|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Harm's Way! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat zeker |
|
Ik krijg nu al zin in de eerste ban en hoezo en waarom en het hele verdere geneuzel er achteraan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gezellig topic nu al. |
|
Wilkommen! Succes en sterkte, hopelijk is de nazorg goed geregeld |
|
Go Percht! En haal alsjeblieft Kvelgeest en Schuurman terug. Das goed voor de cohesie. |
|
quote: |
|
Die nieuwe mod is wel een beetje stil zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zo heb jij ze net graag, dacht ik? Willekeur en dictatuur! |
|
Nee, hoezo? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Je had hem niet liever aan het puntjes zetten en bannen zien slaan, vermoed ik. Willekeur en dictatuur! |
|
Bannen vind ik prima, dat moet juist meer gedaan worden hier. Die puntjes zijn inderdaad sneu. Maar hij mag ook wel iets non-modderigs zeggen ofzo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Aangezien we al in het juiste topic zitten: zozo, wie zou je graag geband zien dan? Paar suggesties voor Percht? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Nou ten eerste die Jezusfan met z'n gezeur. En verder graag alle extreem rechtse idioten, zoals Heiden, Nimbus, etc. En Kvelgeest had ook een permban moeten hebben. Lijkt me duidelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Huh, het was me helemaal nog niet opgevallen dat Nimbus extreem-rechts was. Of heb jij hem enkel zo gedoopt? (Btw, ik zie nu pas de aanpassing in je signature ;') ) Willekeur en dictatuur! |
|
Lol. O, nee: :') |
|
Aha, Nimbus! Betekent 'lol' ja of nee? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Het is al weer een tijdje geleden ja maar ik meen toch vrij zeker te weten dat Nimbus zo'n smerige PVV stemmert was. Ik weet in ieder geval vrij zeker dat ik hem eens heb zien betogen dat burgerslachtoffers inherent zijn aan oorlogen en dat hij dat geen argument vond om dan maar geen oorlog te voeren. Of zoiets. Anyway, heel eng ventje is het. En een vriendje van Kvelgeest natuurlijk. quote: Even normaal doen tegen mijn zusje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Word al mooier. Dat ik nog eens in dezelfde zin en context als Heiden genoemd mag worden, wie had dat gedacht na al die jaren. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 15-12-2013 2:23] |
|
quote: Dat mag je zelf beoordelen. |
|
Ik kon niks opmaken uit je post. Hé, ik zit hier nog maar een paar maanden, een beetje credit graag ja? Willekeur en dictatuur! |
|
Dat was wellicht de bedoeling. Zie graag dat mensen hun eigen mening opmaken. |
|
Oh, ok, nu ben ik weer mee. Nou, in dat geval ben je wat mij betreft kristalzuiver voorlopig. (Voor zover dat iemand iets kan schelen, that is.) Willekeur en dictatuur! |
|
Kristalnachtzuiver ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |