|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Human Alert! Hee Hee Wicky, Hee Wicky Hee! |
|
De allerbeste punk cd is toch wel... Slayer - undisputed attitude |
|
Funeral Dress rockt eeeeel zwoor , den inderdod da zien belgen |
|
quote: is dit serieus bedoeld |
|
quote: Het is wel een goede cd maar het was maar een grapje |
|
quote: aha, ik vind alle originelen (die ik ten minste ken) veel beter. vooral minor threat and GBH zijn met hun origineel veel beter dande slayerversie. |
|
Minor threat HEERSCHT!!!! = FOUT = FOUT I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: naar iedere vrouw is ook fout! |
|
Ik vind The Faith beter, met het broertje van Ian McKaye op vocals. Ook ouwer, 1982 en al veel meer HC-stijl, zelfs nog eerder als Cause for Alarm en dat is eigenlijk ook nog maar snelle punk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:ik zal binnenkort wel eens de orginelen downloaden |
|
|
|
punx alive punx alive punx alive punx not dead stuk tekst van funerl dress en ook, free beer for the punx |
|
The Ramones!!! Verder nog: Bad Religion NOFX Lagwagon Pennywise Millencolin (Oudere werk) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Beetje punkrock kan nooit kwaad , evenals garagepunk en garagetrash en weet ik het al hoe ze het noemen... The Ramones! Dead Kennedys The Hives The Hellacopters Gluecifer The Flaming Sideburns Sahara Hotnights Danko Jones The Exploited Devil Dogs The Makers The New Bomb Turks en natuurlijk... The Hot Pockets Dear dirty delightful old drunken old days |
|
de allerbeste punkband volgens mij is: Discharge gevolgd door BGK |
|
discharge... ooit een keer cd van gehad.. ben ik gewoon kwijt |
|
quote: als je wat materiaal wilt hebben, mail me en dan kunne we iest ruilen bijv.(wel mp3's ) |
|
quote: LOL ik post bijna nix anders in het mooie vrouwen topic |
|
quote: ik kan m ook branden van vriend ofzo.. ik vind m super. ik had hear nothing, see... |
|
Meeste hardcore punkers zullen me wel uitlachen voor dit maar Dropkick Murphys is echt een van mijn favoriete bands, echt ongelofelijke sfeer live Verder: Bad Religion Dead Kennedys NOFX Lagwagon Rancid Ik ken alleen de grotere bands zeg maar, ik verdiep me liever in de zwaardere metal En power metal is niet blij "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
punk...nee, ik vind punk zuigen |
|
quote: dropkick murphys zijn echt te gek, waarom zou je uitgelachen worden?! |
|
Omdat veel punkers die ik heb gesproken vinden dat DKM hun roots zijn vergeten en te vrolijk zijn geworden (teveel folk, en te weinig harde punk) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ben geen punker en ik schijt op die praat, roots of geen roots. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |