|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is dat dan voor 'n scene? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Voornamelijk krakers en ander links tuig... al moet ik zeggen dat de meeste bierpunx die ik ken (dat zijn er trouwens niet heel erg veel) alleen een kankerhekel aan nazi's hebben, maar voor de rest zo a-politiek zijn als de gemiddelde IJsselmeervogels fan. (edit: voetbalclub met de verkeerde associatie neergezet) [Dit bericht is gewijzigd door lord Kaas op 29-06-2003 9:55] |
|
quote: Dat is ook wel de minste band die er tussen zit. Maar het is wel van die lekkere ranzige meeblerpunk (erg goed in dronken buien). Ik heb er geen platen van thuis liggen, enkel een bescheiden stapeltje mp3's die ik had gevonden een tijd terug. Na wat zoeken heb ik hun homepage gevonden: http://www.geocities.com/filthypunx.geo/oldfilth.html Staat ook wat audio op, alleen wel in .ram, helaas Ik heb na wat zoeken |
|
Lord Kaas: Bedankt voor de info! |
|
Hahahahaha! LOL! Ik zie nu net dat er iets niet helemaal klopt aan die laatste zin.... |
|
quote:Hahaha. Geweldig! Ik luister ook veel naar oude punk en oi. Bands als Vice Squad, Peter and the Test Tube Babies, The Business, Criminal Class, Angelic Upstarts enzovoort enzovoort enzovoort... |
|
quote: HEY, geen grote bek over mijn vrienden |
|
quote:Heb jij vrienden? |
|
hehehe, shut up Doom boyyy! oh, mensen die van The Ramones enzo houden moeten The Huntingtons en vooral The Queers eens checken. blijft cool! |
|
Of The Hanson Brothers met de gebroeders Wright van NoMeansNo. Echte Ramones-punk |
|
ah.. hanson brothers. lachen nog van uit die tijd ('97/'98) toen ik altijd naar MrLee's mysterious waching machine (op radio 3) luisterde. super!! [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 16-07-2003 15:41] |
|
quote:Hehe, dik twee weken te laat! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:LOL, dat was altijd geweldig ja. Ik heb geloof ik nog wel wat op een tapeje staan. Dat programma moet echt terug in de ether!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hehe, dooter let ban naait... uhm, beter laat dan nooit |
|
quote: fuck yeah!!! hehe, kheb hier nog zo'n 35 tapes met Mr.Lee shows liggen |
|
quote:DAMN! Kun je tapes rippen naar mp3? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
no idea! |
|
Mischien standaard, maar ik vidn Bad religion nogsteeds briljant... vooral de super doordachte lyrics |
|
Ik vind die punkcovers vaak errug heerschend. Moet je voor de gein eens La Bamba van Rancid luisteren echt geweldig! |
|
of labamba gedaan door NJBloodline, die's nog vetter zelfs! |
|
Zijn er al mensen die Bad astronaut hebben gechecked? Projectje van de zanger van Lagwagon. De muziek is een beetje een mix tussen punk en Coldplay. Niet bepaald vrolijk maar wel erg mooi. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja Bad Astronaut is zeker goed! |
|
quote: Ik acht de kans redelijk dat jij Skitsystem en Agathocles ook wel goed zult vinden. Ken je ze nog niet, probeer ze eens. En wat vind je van Siege? |
|
Alhoewel ik denk dat een metalhead zen levenstijl nooit kan passen met een punkrocker...alhoewel die hier ook niet zullen zitten (toch niet degene die weten hoe het zit en niet zit)...Enige groep,zou punk kunnen genoemd worden ,geef ik niet om is : MISFITS. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |