|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
hey Kots, ben je de'r nog? care to explain? |
|
Kort uitgelegd: Punkers en Metalheads..Beide in extreme vorm zijn eigenlijk een soort van tegenovergestelde. Nuja,ik heb meer punkvrienden als wat ma luister er daarom nog niet naar.Ik zou KUNNEN luisteren naar bijvoorbeeld "Blitz Babiez" en daarna naar "Forgotten Tomb"...Gewoon muzikaal zou dat kunnen en heb ik er niets op tegen...Maar qua gedachten en dan kledijstijl enzo.. ,liefst geen comprimisen. |
|
quote: hmm, vroeger misschien ja. nu is/zijn er zo veel verschillende soorten punk en/of metal bands met verschillende ('extreme' ideeen) wil je wat voorbeelden? |
|
quote: ja, misschien in extreme vorm. maar zulke extremen kom je nooit tegen. Scene's zijn niet typisch. Je hebt ook rechtse punks(bij ons in het oefengebouw zitten er minstens twee) en groenlinks bangers en alle mengvormen die er maar zijn. gelukkig trouwens. |
|
haha rechtse punks moet ik altijd om lachen... die snappen er dus geen fuck van / |
|
quote: ja, strikt genomen zijn het natuurlijk geen punks maar ze zien er wel zo uit. Toen ik die gasten voor het eerst zag dacht dat het de "echte"punks waren (met exploited t-shirts aan . hanekammen, kisten gescheurde kledij etc. etc. ). maar het eerst waar ze tegen mij over begonnen waren die, en ik citeer nu, &%&*^%&^% buitenlanders). toen viel ik wel stijl achterover. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-07-2003 18:47] |
|
X-Ray Spex! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Stomme discussie met iemand over Good Charlotte. Volgens hem is GC punk rock en volgens mij is het het zoveelste pop rock bandje met een 'punk attiude '. GC was vroeger misschien punk maar nu..nee. dood |
|
quote: Lijkt me wel gaaf, een keer een stel goed rechtse punks die vijftig euro entree vragen voor een concert, met dresscode (krijtstreep) en die al sigaar rokend en whiskey drinkend op het podium oreren over het klootjesvolk dat niets van politiek begrijpt. En dan tussendoor een lekkere pot liberale punk die de glorie van de vrije markt bezingt. *idee* [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-10-2003 19:57] |
|
hoe geniaal zijn: -Screeching Weasel -The Teen Idols -Riverdales -The Queers! en nog meer van dat soort Ramones-achtige punkrock? ik hou de'r verschrikkelijk veel van |
|
quote: hahaha.. je zit redelijk in de buurt van nazi-Oi bands enzo, denk ik. (trouwens)... |
|
quote: Kolere gast, je lijkt wel een christen; je redenatie komt op mij als volgt over: 'eigenlijk vind ik het wel cool en zou het best kunnen, maar de regeltjes verbieden het me.' Droevig. We don't take it, we just fake it... |
|
NOFX, Bad Religion vind ik altijd goeie PunkRock bands. Verder klinken The Sex Pistols ook goed ! En post-punk zoals de Cure in zijn beginjaren Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Hmm..punk heeft me nog nooit echt kunnen raken..de muziek zit te simpel in elkaar om me lang te kunnen boeien. En met de punkboodschap heb ik normaliter weinig op. Prefereer liever hardcore Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Hmm, met de oude punk à la The Exploited, Conflict, Cock Sparrer, The Business, The Ramones, enz. ben ik opgegroeid. Mijn 'muzikale horizonten' ( ) zijn ondertussen verlegd, maar sommige groepen blijf ik wel goed vinden, de sound is er zowat ingebakken bij mij. Vorige zondag trouwens nog een optreden van The UK Subs gezien. Heersch! "I find your lack of faith disturbing." |
|
Black Flag en the Bad brains And my marlboro light |
|
quote: Is Cock Sparrer geen Oi! band? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Black Flag en de Bad Brains zijn wellicht de belangrijkste Amerikaanse HARDCORE-bands ooit. We don't take it, we just fake it... |
|
Yep. Gemakkelijkheidshalve heb ik het ook maar punk genoemd (en oi! is daar toch een subgenre van). The Business is trouwens ook Oi! "I find your lack of faith disturbing." |
|
The Apers |
|
quote: Hmmm, ik vind de Dead Kennedys meer relevant dan Bad Brains ooit was. Black Flag ben ik mee eens, zeker het oude werk ('Damaged' en 'My war') wat qua teksten en intensiteit eigenlijk nooit overtroffen is. |
|
quote: pfff het zoveelste, lokale, overschatte slecht de ramones imiterende, POPpunk bandje. And my marlboro light |
|
quote: Waarom; beargumenteer dit aub. Zelf denk ik dat de Bad Brains muzikaal gezien misschien wel het meest invloedrijk zijn geweest t.o.v. Dead Kennedys. m.b.t. Black Flag ben ik niet zo zeker. And my marlboro light |
|
quote: Ik hou nou eenmaal van lokale, overschatte slecht de ramones imiterende, POPpunk bandjes. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |