![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Je zal het moeten lopen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ook op laag niveau is er gedoe. Hiero zijn wij blauwen. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5336617/vrees-voor-geweld-amateurvoetbal-derby-veenendaal "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|||||||||
|
Ik ben op zoek naar een fysiek speelschema van alles aankomend WK. Klein boekje of misschien een tv-gids waar het allemaal in staat? |
|||||||||
|
Ik gebruik altijd de website "Is er voetbal vanavond" en ik constateer dat ze ook precies hebben gebouwd wat jij zoekt https://www.iservoetbalvanavond.nl/competities/fifa/wk-2026-2026 Winter is coming |
|||||||||
|
O, fysiek. Geen idee, koop op de gok een Panorama ofzo komende week. Winter is coming |
|||||||||
|
Drukwerksite weten te vinden. |
|||||||||
|
Korea - Tsjechie gekeken Drinkpauzes voor meer reclame In de rust eerst 5 minuten reclame, daarna 5 minuten dooie zendtijd omdat je een stilstaand shot van het veld + stadion ziet vanuit een nok in een hoge hoek ergens met de tekst in beeld "we wachten op het hervatten van de wedstrijd (oid). Daarna weer 5 minuten reclame. Maar er dan gewoon 15 minuten reclame van, OF laat de analisten aan het woord. Waar zijn die uberhaupt? |
|||||||||
|
Volgens mij was er ook een WK-topic maar who cares. Gisteren heb ik via de NOS livestream op de telefoon de wedstrijd van Oranje tegen Japan gekeken. Eerlijk is eerlijk, het viel me lang niet tegen. Tenminste, wat er binnen de lijnen gebeurde. Koeman deed vanaf de bank een laf Advocaatje en de gelijkmaker was dan ook het terechte loon van de angst. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Waarom krijgt Groot Brittanie nog steeds 4 kansen om de titel mee naar huis te nemen terwijl alle andere landen maar 1 kans hebben? |
|||||||||
|
Omdat Groot Brittannië niet meedoet in die mate. Ik geloof dat ze dat ook nooit gedaan hebben? Ik zal het eens even googlen. zeg chatgpt Zeg maar! Waar kan ik je mee helpen? ???? deed engeland ooit mee in een grotere entiteit aan het WK i.e. was ook ooit Wales erbij, of is het altijd opgesplitst in die 4 losse landen? Nee, op het WK voetbal is het altijd opgesplitst geweest in de afzonderlijke "Home Nations": England, Scotland, Wales en Northern Ireland doen elk zelfstandig mee en kunnen zich afzonderlijk kwalificeren. Dat is vrij uniek. De reden ligt in de geschiedenis van het voetbal: de Britse bonden waren de grondleggers van het moderne voetbal en bestonden al vóór de oprichting van FIFA. Daarom kregen ze een uitzonderingspositie en behielden ze hun eigen nationale teams. Voorbeelden: Op het WK van 1958 stonden Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland zelfs alle vier tegelijk op het toernooi. Wales haalde in 1958 de kwartfinale en kwam pas in 2022 weer op een WK. Noord-Ierland deed voor het laatst mee in 1986. Schotland was jarenlang een vaste deelnemer maar miste veel recente WK's. Engeland is veruit de succesvolste van de vier en werd wereldkampioen in 1966 FIFA World Cup. Er is wél één belangrijke uitzondering: op de Olympische Spelen spelen de Britten soms samen als Great Britain Olympic football team (Team G Dus kort gezegd: op het WK heeft er nooit een gezamenlijk team van het hele Verenigd Koninkrijk meegedaan; het zijn altijd de afzonderlijke voetbalnaties geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 17-06-2026 1:02] Winter is coming |
|||||||||
|
Weddenschap met mijn maat de kroegbaas hier in Griekenland. Voor elke goal die Nederland scoort krijg ik een biertje, voor elk doelpunt geef ik er eentje terug. Ik hoop dat Nederland stopt met scoren nu. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Sterkte I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Zo sterk is dat Mythos toch niet? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Mijn broer die in New Mexico woont was er met zijn dochter. Mooi filmpjes gezien, wat een groot stadion! "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
quote: Nee, maar ik hoef er ook geen vijf in sneltreinvaart. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Machtig om met een fanatieke zoon de wedstrijden van NL te kijken. Ik word er zelf ook wel enthousiast van, waar het me normaal bitter weinig kan interesseren. Gisteren op een trouwerij alle updates weten te vermijden, het nieuws niet gecheckt, en daarnet de wedstrijd ingehaald. Feest. |
|||||||||
|
quote: Wij hadden vorig jaar iets gelijkaardigs bij de Champions League finale, maar dan met shots per doelpunt - Well, that escalated quickly |
|||||||||
|
Mij interesseert het allemaal niets. Mijn pa was fan, Les was zijn beste vriend en inmiddels ook mijn maat en die maakt er dan zo'n ding van, en daar ga ik dan graag in mee. Hij heeft er dan oprecht schik in om die biertjes weg te geven en geniet er echt van als hij binnen vijf minuten een tweede moet neerzetten met de melding dat ik wel door moet zuipen. Allemaal uit zijn eigen omzet en tot ongenoegen van zijn vrouw, maar dat compenseer ik nog wel de komende week. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Was leuk gisteren de 5-1 van NL, ik had het niet verwacht. Ik heb ook gezellig bier zitten harken bij wat vrienden- nu direct komt België trouwens, die Iran even zwaar gaan smoshen. Kijk ik ook nog even naar. Winter is coming |
|||||||||
|
Vooralsnog valt België me al anderhalve wedstrijd behoorlijk tegen. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Ja dat was niet bar. Het lijkt ook een beetje klassiek te worden voor België om maar moeilijk tot scoren te komen. Staat me bij dat dat op de vorige EK/WK ook zo was. Winter is coming |
|||||||||
|
Op zich heeft België gisteren nog wel een goede match gespeeld, enkel het scoren lukte maar niet en dat is natuurlijk nogal cruciaal The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
quote: Dat vond ik toch bepaald niet het geval. Het oogde als een tandeloos elftal. Het combineert hier en daar zeker wel eens aardig maar als het er op aankomt geeft er niemand thuis, alsof de echte wil en overtuiging er niet zijn. Nou ja, gelukkig is het een vrij gemakkelijke poule dus een rondje verder moet alsnog wel lukken. Wellicht dat het dan nog draait. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Afschaffen dat tokkie foebal. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
| Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
| Index / Algemeen |