|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, dat was dan voor ons weer minder. Met je alfabet www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dat worden komend seizoen veel avondjes NAC. Op de vrijdag www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dat NAC was me al jaren een doorn in het oog. Good riddance. Wel jammer dat Roda JC er voor terugkomt, maar je kunt niet alles hebben. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Wat mij betreft mag al het geel-zwarte gepeupel opzouten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zelfde voor Rood/wit en Blauw/wit! Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Dat zou flink opruimen in de Eredivisie https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Ik zie opeens een kampioenschap lonken She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Pffff. Zit de 'vriendschappelijke' wedstrijd NEC-Levante te kijken. Toch een Spaanse middenmoter. Staat 1-1 en er zijn al twee spanjaarden af met rood. Vriendschappelijk, he. Ongelooflijk wat een schopploeg dat levante. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Toch profetisch gebleken. Een mooi Juup seizoen gehad, zowat alle records daar verbroken, en momenteel staan we gewoon (eventjes) zevende op het hoogste niveau. En het ziet er met de week beter uit ook nog! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ik lees het nu pas, maar Ons tweede seizoen terug op het hoogste niveau valt vooralsnog wat tegen. Toch zie ik ons nog wel meestrijden om plaats 9-12, de kwaliteiten zijn aanwezig. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dansen, dansen Zal ongetwijfeld niet lang duren, maar voor eventjes toch maar Nummer 4! [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-01-2016 21:34] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Man man, nog steeds ziek van die 1-1 in de laatste minuut van de verlenging tegen Groningen. Totaal onnodig wederom. Hopelijk snel verbetering met Ogbeche en Achenteh als nieuwe aanwinsten. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ogbeche is een leuke versterking, maar wel al 31 jaar. Dus die verkoop je nooit meer. Maar ik neem aan dat W2 momenteel financieel gezond is, dus dan maakt dat niet al te veel uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zag net toevallig voorbijkomen dat Willem II weer in categorie 3 zit (dus inderdaad kerngezond is). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
NEC gaat Europa in op deze manier! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Mwoah, dat zal allemaal wel meevallen. Denk dat we Santos en Limbombe nog gaan kwijtraken voor het sluiten van de markt en dan kan het rap verkeren. In principe zullen clubs als Utrecht, vistas en AZ sowieso gewoon boven ons eindigen. Maar goed, dit weekend komt AZ op bezoek. Mochten we die winnen (en we hebben thuis, op Ajax na, nog geen enkele wedstrijd verloren dit seizoen) dan kan het nog interessant worden. Belangrijkste is echter dat we de magische 32-punten grens over zijn, dus geen degradatiezorgen meer dit jaar. En dat was de doelstelling voor Faber en co. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Klopt, stiekem heel belangrijk nieuws dit Vijf jaar geleden waren we nog op de rand van faillissement. Sindsdien met minimale middelen en hand op de knip beleid gevoerd. Het geld voor deze transfers zal waarschijnlijk komen van de opbrengsten van Stijn Wuytens (AZ), Dijks en De Jong (Ajax) en de paar ton opleidingsvergoeding van Virgil van Dijk (Southampton). www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Prima werk weer van Feyenoord! |
|
3e plek zit er ook nog wel in dus. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik vind alles wel best zo lang fc twente niet degradeerd en ajax niet kampioen word |
|
quote: Het eerste boeit me niet, het tweede ben ik dan wel weer met je eens Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Mooie goal ja |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |