IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 19-05-2015 10:32 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2015 20:24 schreef OZZWorks het volgende:
door die 4-5 overwinning komen de TV-gelden op €700.00 meer dan wanneer er verloren werd.
Ja, dat was dan voor ons weer minder. Met je alfabet


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-05-2015 11:42 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2015 20:24 schreef OZZWorks het volgende:
door die 4-5 overwinning komen de TV-gelden op €700.00 meer dan wanneer er verloren werd.


Kijk, dat wist ik niet.


BESTE GOAL EVAAAH!!11!1


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-06-2015 10:09 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dat worden komend seizoen veel avondjes NAC. Op de vrijdag



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-06-2015 17:09 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dat NAC was me al jaren een doorn in het oog. Good riddance. Wel jammer dat Roda JC er voor terugkomt, maar je kunt niet alles hebben.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2015 22:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat mij betreft mag al het geel-zwarte gepeupel opzouten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 02-06-2015 9:40 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

quote:
Op 1 juni 2015 22:26 schreef Mark het volgende:
Wat mij betreft mag al het geel-zwarte gepeupel opzouten.


Zelfde voor Rood/wit en Blauw/wit!


Hier had uw advertentie kunnen staan!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-06-2015 23:49 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2015 9:40 schreef OZZWorks het volgende:
Zelfde voor Rood/wit en Blauw/wit!


Dat zou flink opruimen in de Eredivisie



OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 03-06-2015 9:51 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/



Hier had uw advertentie kunnen staan!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-06-2015 10:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2015 23:49 schreef Negatieveling het volgende:
Dat zou flink opruimen in de Eredivisie


Ik zie opeens een kampioenschap lonken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-08-2015 20:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Pffff. Zit de 'vriendschappelijke' wedstrijd NEC-Levante te kijken. Toch een Spaanse middenmoter. Staat 1-1 en er zijn al twee spanjaarden af met rood. Vriendschappelijk, he. Ongelooflijk wat een schopploeg dat levante.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-09-2015 23:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 12:39 schreef Daops het volgende:
Terug naar de basis kan wel eens het beste zijn wat NEC kan overkomen. Zoals eerder gezegd is dat bij ons ook gebeurd. Ondanks de vele sportieve dieptepunten van de afgelopen jaren, is de trots weer terug en komt de club steeds meer in handen van mensen met een clubhart.



Toch profetisch gebleken. Een mooi Juup seizoen gehad, zowat alle records daar verbroken, en momenteel staan we gewoon (eventjes) zevende op het hoogste niveau. En het ziet er met de week beter uit ook nog!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-10-2015 14:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2015 23:40 schreef Mark het volgende:
Toch profetisch gebleken. Een mooi Juup seizoen gehad, zowat alle records daar verbroken, en momenteel staan we gewoon (eventjes) zevende op het hoogste niveau. En het ziet er met de week beter uit ook nog!
Ik lees het nu pas, maar Ons tweede seizoen terug op het hoogste niveau valt vooralsnog wat tegen. Toch zie ik ons nog wel meestrijden om plaats 9-12, de kwaliteiten zijn aanwezig.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-01-2016 21:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dansen, dansen

Zal ongetwijfeld niet lang duren, maar voor eventjes toch maar Nummer 4!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-01-2016 21:34]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-01-2016 13:13 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Man man, nog steeds ziek van die 1-1 in de laatste minuut van de verlenging tegen Groningen. Totaal onnodig wederom. Hopelijk snel verbetering met Ogbeche en Achenteh als nieuwe aanwinsten.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2016 13:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ogbeche is een leuke versterking, maar wel al 31 jaar. Dus die verkoop je nooit meer. Maar ik neem aan dat W2 momenteel financieel gezond is, dus dan maakt dat niet al te veel uit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-01-2016 13:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik zag net toevallig voorbijkomen dat Willem II weer in categorie 3 zit (dus inderdaad kerngezond is).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-01-2016 14:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

NEC gaat Europa in op deze manier!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2016 14:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mwoah, dat zal allemaal wel meevallen. Denk dat we Santos en Limbombe nog gaan kwijtraken voor het sluiten van de markt en dan kan het rap verkeren. In principe zullen clubs als Utrecht, vistas en AZ sowieso gewoon boven ons eindigen.

Maar goed, dit weekend komt AZ op bezoek. Mochten we die winnen (en we hebben thuis, op Ajax na, nog geen enkele wedstrijd verloren dit seizoen) dan kan het nog interessant worden. Belangrijkste is echter dat we de magische 32-punten grens over zijn, dus geen degradatiezorgen meer dit jaar. En dat was de doelstelling voor Faber en co.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-01-2016 16:08 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2016 13:29 schreef altx het volgende:
Ik zag net toevallig voorbijkomen dat Willem II weer in categorie 3 zit (dus inderdaad kerngezond is).
Klopt, stiekem heel belangrijk nieuws dit Vijf jaar geleden waren we nog op de rand van faillissement. Sindsdien met minimale middelen en hand op de knip beleid gevoerd.

Het geld voor deze transfers zal waarschijnlijk komen van de opbrengsten van Stijn Wuytens (AZ), Dijks en De Jong (Ajax) en de paar ton opleidingsvergoeding van Virgil van Dijk (Southampton).


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2016 0:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht






She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-01-2016 1:19 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Prima werk weer van Feyenoord!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2016 11:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

3e plek zit er ook nog wel in dus.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 29-01-2016 16:28 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vind alles wel best zo lang fc twente niet degradeerd en ajax niet kampioen word



OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 29-01-2016 20:44 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

quote:
Op 29 januari 2016 16:28 schreef tomcat ha het volgende:
ik vind alles wel best zo lang fc twente niet degradeerd en ajax niet kampioen word


Het eerste boeit me niet, het tweede ben ik dan wel weer met je eens


Hier had uw advertentie kunnen staan!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-01-2016 21:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2016 1:19 schreef ColdheartMinor het volgende:
Prima werk weer van Feyenoord!


Mooie goal ja


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen