|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Amen! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ajax speelt, mits in goede doen, 1000 keer mooier en beter voetbal dan heel Zwolle ooit zal kunnen doen. En Zwolle in Europa, dat wordt lachen.Dat wordt kansloos verliezen net als de kakkerlakken. [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 23-04-2014 17:55] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Oh en John van den Heuvel... Wie neemt die man nog serieus ? Eerst kwam die sensatie geile journalist al met het bericht dat verschillende motorclubs met elkaar een heuse oorlog zouden beginnen en nu dit weer. Waar is die labiel mee bezig ? Statement AFCA : Er zijn diverse belevingen op het gebied om Ajax te supporten. Dat er onderling mensen worden aangesproken op het gooien van vuurwerk op spelers is heel normaal. Dit betekent niet dat er een oorlog komt tussen de F-Side en VAK 410. Wij zien dit als de zoveelste provocatie van justitie om onrust te veroorzaken die er helemaal niet is. [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 23-04-2014 18:13] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Wie neemt die AFCA nou serieus? |
|
quote: lekker zinvol om hem dan zijn achternaam te vervangen door een initiaal https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Tja dit krijg je er nou van... Klassieker wordt langer in coma gehouden http://www.nu.nl/binnenland/3758953/ajax-nog-drie-jaar-zonder-supporters-feyenoord.html |
|
We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Dergelijke gevolgen bij NEC zijn natuurlijk zeer af te keuren, maar heb jij dan van enig -dergelijk?- letsel van iemand in de Kuipgracht gehoord? quote: Feyenoorders zijn altijd hysterisch tov alles wat Ajax is. Die afgunst is onderdeel van hun identiteit. Geen betrouwbare bron dus. Heb je tijdens die rookontwikkeling explosies op het veld gezien & gehoord? Zijn die kraters zichtbaar? Deze premature Kuipafbraak lijkt me toch veel erger dan die rookpotjes: http://www.ad.nl/ad/nl/1048/KNVB-beker/article/detail/3639313/2014/04/22/KNVB-wil-schade-aan-De-Kuip-verhalen-op-Ajax-fans.dhtml The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou dacht ik wel wat zwartgeblakerde plekken in het gras te zien tijdens de wedstrijd, maar een zwartgeblakerde plek is inderdaad nog geen krater. Dat, of het feit dat een rookpot geen explosief is, laat echter onverlet dat een supporter nooit iets op het veld hoort te gooien. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Nee, Ajax ging lekker tegen Red Bull Salzburg |
|
quote: Mits in goede doen zeg ik toch, Jan. En Red bull is een apart verhaal. Heb je het verhaal rond hun doping gebruik nog gelezen ? We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Neen |
|
Ok Wil uiteraard NIET zeggen dat het verlies van Ajax daar aan zou liggen. Ajax was toen ook gewoon echt slecht. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Is Red Bull nu geklassificeerd als doping? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Goeie poging. Maar nee. Er staat op VI denk ik nog wel ergens het verhaal daarover. Gingen geruchten rond dat Red Bull Salzburg wel eens wat doping middelen zou gebruiken. Nooit bewezen geloof ik maar als je de geruchten hebt... We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Ze hewbben daar geloof ik eens arts aan het werk die vroeger in de DDR "iets met doping" deed [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 25-04-2014 22:44] |
|
'Dr death' toch? Anyway: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-04-2014 23:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat een kut grap. [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 26-04-2014 23:45] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wordt verdomme peentjes zweten vanmiddag. Volgens mij heb ik een baksteen ingeslikt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kleine hartaanval hier. Dacht voor heel even dat t echt was. Je weet het ook maar nooit met de KNVB. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Veel succes volgend weekend. (Als ik goed gekeken heb, is het ultieme doemscenario voor jullie nog steeds mogelijk.) Ik ben dan gelukkig op vakantie en het landskampioenschap is toch al binnen, dus het kan me niet zoveel schelen als we weer zo'n bar slechte wedstrijd spelen. Wat mij betreft mogen jullie de punten hebben. Helaas ga ik er alleen niet over. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kijk maar goed, Zwolle..... en dan nog eens naar dat bekertje . We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Terechte kampioen dit jaar, zij het verbazingwekkend dat er nou niet één team was dat het beter kon. Verder niet te laatdunkend over de bekerwinst van Zwolle svp. Afgezet tegen begroting, historie etc. is die prestatie toch wel iets bijzonderder (wat een woord). Van Ajax verwácht je dat ze minimaal 3 keer per decennium kampioen worden, van Zwolle verwacht je eigenlijk niet dat ze ooit een prijs zullen pakken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |