IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 27-04-2014 18:38 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Oh, van mij mogen ze hoor.
Knappe prestatie daar niet van.
Alleen het gedrag erna van half Nederland en Zwolle, bah.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-04-2014 18:42 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Everybody loves the underdog.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-04-2014 22:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2014 18:09 schreef Masturbator het volgende:
Kijk maar goed, Zwolle..... en dan nog eens naar dat bekertje .



'Dat bekertje' van Zwolle is goed beschouwd een heel wat betere prestatie dan de mogelijk slechtste kampioen van de Eredivisie ooit, qua puntenaantal. Ajax was dit seizoen redelijk belabberd, maar heeft de mazzel dat iedereen om ze heen nog belabberder was.

En wat NEC betreft: eigenlijk heb ik gewoon plaatsvervangende schaamte dat Roda verzuimd heeft de trekker over te halen, want dit elftal heeft helemaal niks te zoeken op het hoogste niveau. Stelletje kneuters. Zelfs al halen we de nacompetitie, dan nog geef ik ons geen schijn van kans om erin te blijven. Elke ploeg met een beetje ballen en spelplezier loopt ons met minimaal 3-0 het veld af. Kutselectie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-04-2014 22:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2014 18:38 schreef Masturbator het volgende:
Alleen het gedrag erna van half Nederland en Zwolle, bah.


Heeft Ajax geheel aan zichzelf te danken vanwege hun jarenlange arrogantie. De enige mensen die Ajax een warm hart toedragen zijn Amsterdammers en teletekstvoetbalkijkers.

Maar goed. Volgende week een remise-akkoordje?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-04-2014 22:32]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-04-2014 22:58 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Tweede plaats voor Feyenoord... vooraf ook verwacht en natuurlijk een goed resultaat met de 4e begroting van NL.
Achteraf vind ik dat Feyenoord een kans op een kampioenschap zelf heeft laten liggen.
Koeman krijgt nu alle lof maar ik weet de seizoensstart nog goed te herinneren. Waarbij de spelers compleet overtraind oogden en geen sprint of kopduel konden winnen.

Ook dat is de verantwoordelijkheid van Koeman....

Nouja al lang blij dat we weer meedoen bovenin na dat ramppseizoen. Voor een landskampioenschap is het nog te vroeg.



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 28-04-2014 18:31 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2014 22:30 schreef Mark het volgende:
'Dat bekertje' van Zwolle is goed beschouwd een heel wat betere prestatie dan de mogelijk slechtste kampioen van de Eredivisie ooit, qua puntenaantal. Ajax was dit seizoen redelijk belabberd, maar heeft de mazzel dat iedereen om ze heen nog belabberder was.

En wat NEC betreft: eigenlijk heb ik gewoon plaatsvervangende schaamte dat Roda verzuimd heeft de trekker over te halen, want dit elftal heeft helemaal niks te zoeken op het hoogste niveau. Stelletje kneuters. Zelfs al halen we de nacompetitie, dan nog geef ik ons geen schijn van kans om erin te blijven. Elke ploeg met een beetje ballen en spelplezier loopt ons met minimaal 3-0 het veld af. Kutselectie.


Het kan altijd erger...
Kijk eens naar een Sparta.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-05-2014 14:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Slecht geslapen. Vanavond de 90 minuten van de waarheid. Uitstel van executie, of kunnen we meteen al dit zootje ongeregeld uitzwaaien? Man man man wat voel ik me beroerd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 03-05-2014 18:05 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2014 18:38 schreef Masturbator het volgende:
Oh, van mij mogen ze hoor.
Knappe prestatie daar niet van.
Alleen het gedrag erna van half Nederland en Zwolle, bah.


Excuses dat we de eerste echte prijs in ons 104-jarig bestaan vierden nadat wij de neuzen met 5-1 het veld afgejaagd hadden.
We zullen dat niet weer doen.

Anyway het zal mij worst zijn wie er degradeert, beide clubs & supporters hebben dat wel verdient. Laat Roda iig maar lekker winnen.

Oh, ik zie dat Vermeer en vd Hoorn erin staan. Gefeliciteerd NEC!


[Dit bericht is gewijzigd door Andrei op 03-05-2014 18:07]


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 03-05-2014 18:07 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Waarschijnlijk gaat dat Zwolle inderdaad niet meer lukken nee.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2014 8:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Pfffffff, 10 jaar ouder. Vandaag een huwelijksaanzoek doen aan Jahanbaksh. Ik hoop dat mijn echtgenote het zal begrijpen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 04-05-2014 11:53 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

matswerk van ajax ivm cilessen denk ik.
maar het werd tijd dat roda eens een keer een stapje terug ging doen.

helaas geen gelders onderonsje in de nacompetitie.


I am mine own redeemer...!


Daops
Usericon van Daops
Posted 04-05-2014 13:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 8:48 schreef Mark het volgende:
Pfffffff, 10 jaar ouder. Vandaag een huwelijksaanzoek doen aan Jahanbaksh. Ik hoop dat mijn echtgenote het zal begrijpen.
Proficiat, met de playoffs moet het te doen zijn tegen het huidige Sparta.

Jammer voor Roda, maar dat gedweep met Duitsland ("Danke, Bitte" bij een doelpunt ) hoeven we in ieder geval een jaar niet te horen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 04-05-2014 13:34 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Daops
Usericon van Daops
Posted 04-05-2014 13:52 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

In ieder geval weer een paar mooie derby's erbij in dat kleine stukje zuid-Limburg. Roda ligt daar sowieso niet zo goed bij de rest meen ik.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 04-05-2014 14:00 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Straks misschien wel een FC Limburg


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 04-05-2014 14:28 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

vv Koempels klinkt nostaligischer...


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2014 14:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 11:53 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
matswerk van ajax ivm cilessen denk ik.



Nee, is standaard bij ajax dat de reservekeeper mag spelen in de laatste thuiswedstrijd als er niks meer op het spel staat. Bovendien, als Cillessen erin had gestaan en NEc had een punt gepakt, dan was het geklaag over competitievervalsing helemaal niet meer van de lucht geweest.

Overigens lachwekkend dat je nu overal leest over doorgestoken kaart en dealtjes en competitievervalsing. Feiten: ajax laat al weken, zo niet maanden, ondermaats voetbal zien, en ajax fans zijn de eersten om toe te geven dat hun club dit seizoen bepaald niet groots acteert; ajax had na de 1-1 rustig de boel kunnen uitspelen, als er echt iets was afgesproken, maar Bojan scoort 10 minuten voor tijd gewoon de 2-1; als ajax aan competitievervalsing doet, dan kunnen we dat ook van de Eagles zeggen, die doen immers ook hun sportieve plicht niet door te verliezen van Roda Jc, om nog maar niet te spreken van Vink die GAE een penalty had moeten geven.

NEC speelde kut, maar ajax speelde ook kut, en ali is onze redder in bange dagen.

Even feesten, maar dan heel snel weer richten op de nacompetitie, want we zijn er met ons dramatische team nog lang niet. Wordt elke wedstrijd beven, ik ben er zeker niet gerust op.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-05-2014 22:05 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 april 2014 18:09 schreef Masturbator het volgende:
Kijk maar goed, Zwolle..... en dan nog eens naar dat bekertje .




O.


Against God and Government


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 04-05-2014 22:06 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-05-2014 22:06 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

gefeliciteerd iig


Against God and Government


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 04-05-2014 22:10 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Dank heJullie ook hoor.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 04-05-2014 22:26 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

de 5-1 nederlaag en daarmee het niet winnen van de beker zegt meer dan de 4e titel op rij...


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-05-2014 22:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mooi man, nacompetitie


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 08-05-2014 23:00 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Ach 1 helft nog te doen toch. Regen, wat een ellende man.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-05-2014 23:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Onbespeelbaar veld, afgekeurde penalty, hotseknotsen vlinderslag voetbal. We krijgen wel meteen een veelbelovende introductie in de JL. Volgend jaar beginnen met Pieter van den Hoogenband in de spits.

Heerlijk ook, een profclub die een grasmat aanlegt op een turfondergrond, in een van de meest regenachtige landen in Europa. Je verzint het gewoon niet


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen