|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, dat kun je mooi zeggen. Tot je Stoke City - Fulham (om maar eens een dwarsstraat te noemen) van begin tot eind gaat kijken. Dan zou je ook haast wensen dat je blind geboren was. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Zie hier het verschil tussen toeschouwer en supporter www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik ga soms ook naar wedstrijden van Sheffield Wednesday of zo, maar NEC is mijn club. Wedstrijdje kijken is leuk, maar er is een groot verschil tussen een wedstrijd kijken en een wedstrijd beleven. Champion's League en Engelse competitie etc kijk ik, NEC (en ook het Nederlands Elftal, in mindere mate) beleef ik. Is een groot verschil, maar dat snap je of dat snap je niet. Is niet echt uit te leggen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-05-2014 10:36] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Een maatje van me is ook NEC-fan, en die heeft zo'n beetje iedere thuiswedstrijd dan ook in het stadion gezeten. Daar knapte hij bepaald niet van op, in de regel. Benieuwd of hij in het Jupiler League-seizoen volhardt en zijn seizoenkaart behoudt. Er zijn grenzen aan de zelfkastijding, nietwaar? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ja, dat is toch zeker wel echte club liefde. Wat te denken van een Sparta bijvoorbeeld ook ? Die hebben volgens mij niet een wedstrijd gewonnen in de jupiler, en hebben pas nu in de nacompetitie gewonnen. Over bizar gesproken, daar gaat het volgens mij al 4 jaar echt super slecht mee. Mij niet gezien. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote:Als hij supporter is (en geen toeschouwer) zal ie niet eens twijfelen. Wij hebben met Willem II twee geweldige seizoenen in de Juup gehad qua beleving. Je moet er niet te lang blijven hangen (zie het als tussenjaren), maar je bent wel ineens de grootste club. De massale tripjes naar o.a. Volendam, Sittard en zelfs Groesbeek (zonder al die opgefokte regeltjes, lokale horeca dolblij qua omzet) zal ik nooit vergeten [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 15-05-2014 10:14] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het is een echte supporter voor zo ver ik kan inschatten, hij zit echt al seizoenenlang iedere wedstrijd op de tribune. En laten we wel wezen: het mag dan Eredivisie geweest zijn de afgelopen jaren, maar voor een lekkere pot voetbal kwam je niet naar de Goffert... Op de een of andere manier heb ik er niet veel vertrouwen in dat het bij NEC ten goede gaat keren. De heren die het daar voor het zeggen hebben, hebben nog niet van veel visie of kennis blijk gegeven tot op heden. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Nope, is een puinzooi. In de afgelopen jaren is er veel te veel feitelijke macht uit handen gegeven aan investeerders, maar tussen de investeerders onderling botert het niet en iedereen loopt maar hun eigen pionnetjes vooruit te schuiven. Ophof kwam blijkbaar uit de stal van Van Delft, maar Boekhoorn is met afstand de grootste investeerder en die heeft het helemaal gehad met de Van Delft kliek. En omdat geen van deze mannen daadwerkelijk een bestuurspositie heeft, kun je ook niemand wegsturen. De mensen die de problemen hebben veroorzaakt zijn dezelfde mensen van wie de club zichzelf financieel afhankelijk gemaakt heeft voor overleving. Dus dat schiet niet op. We moeten terug naar de basis; sluitende begroting, en investeringen alleen als extraatje, niet als noodzakelijk om de eigen broek op te houden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou de eerste wedstrijd tussen Sparta en FC Dordrecht is in 2-2 geëindigd, dat moeten we zondag thuis in Dordrecht af kunnen maken lijkt mij! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ja... want de verdediging van Dordt is bijzonder sterk... We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Succes. Kunnen jullie daarna Loen terugsturen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
de hce begint zo op de jupiler league te lijken: willem II, gae, cambuur, kowet, zwolle, excelsior, dordrecht/sparta... en dan nog clubs die hun beste tijd ook hebben gehad: nac, ado, heracles... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 16-05-2014 21:16] I am mine own redeemer...! |
|
Dag Sparta en hallo Eredivisie!! Wat een wedstrijd zeg, maar wat ben ik trots op mijn cluppie. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Gefeliciteerd! Dik verdiend op basis van het hele seizoen. Zeer gunstig voor ons ook dat RKC eruit ligt, met al die clubs in de regio. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Thanks en tot volgend seizoen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
FC Grunn gaat Europa in!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Foto van de huldiging van FC Dordrecht! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hier alweer een maand geleden.. Wat nou WK www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Waar sta jij? |
|
Ik kon er helaas niet bij zijn, ik heb het bekeken op TV Rijnmond. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zo de eerste punten zijn binnen, FC Dordrecht heeft met 1-2 gewonnen van SC Heerenveen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, dat is een weer een mooi dieptepuntje voor het Nederlandse voetbal, de tering. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Als Feyenoord teleurstelt dit seizoen, kan ik nog altijd supporteren voor Dordrecht |
|
Vandaag voor het eerst in 5 jaar dat ik mijn ploegie via de radio moet volgen Dit gaat een lang seizoen worden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |