|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Mweh. Qua zwabberen valt het wel mee. Irritant gedrumt gewoon. Met die bass en snare. Saai. |
|
Het valt niet mee. When your people matter, menstrual health matters |
|
Daarom gebruik ik altijd een drumcomputer. |
|
Ik doe dit tegenwoordig. We spelen rock-bewerkingen van popliedjes. Dolle pret! |
|
|
|
quote: Goeie Steel Panther-vibe qua kleding en promotie Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vet! Die Kate Bush cover ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Daar hebben we wel wat mosterd vandaan gehaald ja, haha. Op mijn bruiloft ook een nummer van gespeeld trouwens, "Pussywhipped". Vond ik wel toepasselijk. quote: Thanks!! En dat is wel 1 van mijn favoriete liedjes om te spelen. |
|
quote: "Your new bitch has got you on the shortest rope Now your dick gets sucked about as much as the Pope's" Hehehe, op je eigen bruiloft, mooi! Lijkt me een prima band om bier bij te drinken en bij mee te blèren, klinkt tof! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dat dus ja, hehe quote: Thanks, en dat is het doel van de band ook, feestje bouwen. Britney is gay maar Britney met een flinke bak distortion is tof ;-) We hebben ook een site trouwens: http://www.distortionrocks.com/ En hier staan nog wat studio-opnames: https://soundcloud.com/distortion-rocks/ |
|
quote: Idd. Vooral ook omdat de zangeres er zowaar redelijk mee wegkomt. Bedoel ik niet naar, maar is natuurlijk enorm lastig nummer om te zingen. Andere stukjes zingt ze prima. Dat madonna stukje. En natuurlijk abba. Paul elstak. Lekkere nummers om te distortionnen. Lekker, man! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 08-01-2017 21:59] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Thanks kerel |
|
Onze nieuwste release in eigen beheer... grunge/rock/metal/prog: http://jackknifeseizure.bandcamp.com/ Badum-tish |
|
Nog maar een beetje spammen dan... Afgelopen vrijdag, DRU Cultuurfabriek, Ulft tijdens de afscheidstour van een bevriende band (Fake no More). Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Preview van debuutalbum van mijn band. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Ah. Ik vroeg me vandaag af hoe je het regeld qua Spotify... Gewoon aanmelden ofzo? |
|
Je bedoelt als in voor je eigen band op Spotify te krijgen? Dat gaat als unsigned band of als band bij een klein label via aggregators. Wij zitten bij Distrokid bv. www.distrokid.com. €20,- per jaar en dan kun je unltd muziek uploaden. Zij plaatsen het dan op Spotify, iTunes, Google Play, Amazon, Youtube music, etc. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Ah. En die heb je nodig? Ben meer van de DIY zeg maar. Maar interessant.... Dank voor de info. |
|
Ik lig er natuurlijk al jaren uit, maar kelere, nou zeg. Doen ze ook flyeren, lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Och. In ons hart ben je er nog steeds hoor |
|
Ach... edit van de week vroeg mijn neef(15) uit new mexico, USA of uncle wim wat cd's van uncle wim's oude bandje voor hem had. Ik had hem al even niet gezien, inmiddels waren green day en system of a down favoriet. Dus even de laatste twee releases gegeven. (Hij is gek op de sony discman van zijn vader) Blijkbaar schrok hij er niet heel erg van, hij is ook lid van m'n youtube kanaal (judgement day videos) geworden. Awww... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 07-07-2017 22:20] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
FYI Distrokid is wel op abonnement basis, zolang je betaald per maand is er niks aan de hand, maar zo niet dan gaat je content offline. Ikzelf gebruik Cdbaby, daar betaal je eenmalig een iets hoger bedrag maar dan ben je wel klaar. Het ligt er dus maar net aan hoeveel je wil gaan uploaden, voor een kleine band met eens per 6 jaar een release is Cdbaby duidelijk een betere optie. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |