|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel eerlijk: de gitaren klinken zo vals als een hond. MediaPlayer |
|
Vlak voor de opname nog gestemd. |
|
Dat is wel overduidelijk vals ja, hoezo hoor je dat niet? Misschien even intoneren. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 10-09-2018 23:49] |
|
Eerste twee nrs van onze set op een festivalletje anderhalve week geleden. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote:Oepsie... of te dunne snaren? Denk niet dat t aan de intonatie ligt (inschattende waar je op de hals speelt dan he) When your people matter, menstrual health matters |
|
dat jullie dat horen joh vind het trouwens een gaaf nummer, wat een ralle bende Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik had amper tijd om te horen of er iets vals klonk. Ik hoorde wel sirenes! Klonk er iets vals? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bedankt voor de toffe reacties. Gisteren heb ik mijn gitaar niet aangeraakt en ik heb tussendoor ook niet meer gestemd en toch geeft m'n apparaat aan dat het niet ontstemd is. Ook klinkt het niet vals zo op het eerste gehoor. Wellicht heeft het de extra dosis distortion te maken? Verder ben ik alsnog dik tevreden met het resultaat. Niet te progressive toch met meer dan een halve minuut? |
|
quote:Ik denk dat we t probleem in de keten gitarist gitaar snaren kabel amps en pedalen enzo te pakken hebben When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Weer compleet wat anders dan het vorige nummer. Ik denk dat je dit onder funeral doom metal zou kunnen scharen. Je weet wel, majeur toonladders, polka ritmes. https://atomization.bandcamp.com/album/into-oblivion |
|
Atomization is nu ook te beluisteren via Spotify. Tenminste het black metal album Nuclear Twilight. |
|
Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
|
|
quote:Ik vind m te doen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: mooizo ;-) |
|
quote:Gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Slijk is gaaf ja! Interessante Nederlandse teksten en muzikaal ook niet al te netjes. Levert iets heel origineels op, helemaal in mijn straatje dus. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Had ik al wel gedacht, dat jij het ook gaaf zou vinden. Treden ze ook op? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Is in principe wel de bedoeling... |
|
quote: Wat ik vooral gaaf vind zijn de teksten die in eerste instantie nergens over te lijken gaan. Toch blijkt er een diepere laag in te zitten. Of ik verzin hem . Anyway, dat ongrijpbare spreekt tot de verbeelding en dat is altijd fijn. Qua stijl, bepaald niet in een hokje te stoppen, maar toch 1 geheel, erg knap. Goeie nummers ook, met een heerlijk gruizig geluid, vooral de bas knort erg lekker. De zang is niet altijd loepzuiver maar dat past juist wel. Ja ik trek dit wel. Ben benieuwd of ik jouw nieuwe project ook zo weet te waarderen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hoppa, "nieuw bandje": [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 06-03-2019 23:47] |
|
nu ook hier: [Dit bericht is gewijzigd door slaapkop op 12-03-2019 22:37] |
|
quote: Dit is best wel lekker! Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |