|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen week me bevonden in de wondere wereld van Reaper en al zijn mogelijkheden. Vanmiddag dit eruit geperst. Drums kunnen nog beter. Voller en meer blenden in de mix, maar het gaat om het idee. Iemand op- en/of aanmerkingen? Ik hoor het graag. Klikkerdeklik! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 15-09-2015 17:44] |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 18-11-2015 13:49] |
|
Met speciaal nu veel meer dynamiek, dus niet alles helemaal plat gecompressed. Uiteraard zit er wel flink wat compressie in (het is en blijft EDM he), maar ik heb nu t idee dat t veel meer ademt. Heel veel tracks met o.a. 3 synthesizers, een flinke lading VSTi's, vocal samples, drum samples, zelf geslicede breakbeats etc. Meningen welkom! http://soundcloud.com/mysticnetherlands/run-ft-anja-enerud-lapette When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Eindelijk dan www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 12-10-2015 20:31] |
|
Voordeel aan een eenmansproject is dat je kan gaan opnemen wanneer je zin hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 16-10-2015 14:03] |
|
Je hebt een aantal genres gemist, jongen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Noem je mij nou een zieke varkensbeer? |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Klinkt anders nog best gezond ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Die sirene! Peep peep peep peep. Best gaaf, ja. edit: Nog meer sirenes op het eind, nog meer win! [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 06-11-2015 21:00] VIESPEUK!!! |
|
Ik ben fan. Van dat nummer, maar toch. VIESPEUK!!! |
|
quote: Idd wat dubieus. Ben wel fan van de sirenes idd. Eigenlijk zouden ze die de hele dag moeten laten klinken todat er gevaar is... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 08-11-2015 10:59] |
|
Ik ben zo trots als een zieke varkensbeer. |
|
Nu hopen dat het geen eendagsbeer was. VIESPEUK!!! |
|
Ik heb nu kleine 20 minuten aan materiaal. In de loop van 2016 als ik een goed half uur aan materiaal heb ga ik het uitbrengen op cd-r en cassette. Hydrogen Bomb: https://atomization.bandcamp.com/track/hydrogen-bomb [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 18-11-2015 13:50] |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 18-03-2016 0:21] |
|
Ben nu op mijn werk, dus tja. Maar iig: zitten er sirenes in? VIESPEUK!!! |
|
Het klinkt als de typische eenpersoonsslaapkamerprojectje: kut met een grote k. Slecht geprogrammeerde drums, simpel en slecht gitaarwerk en over het geknor maak ik maar geen woorden vuil. Leuk voor de liefhebber, maar volstrekt inwisselbaar met al het andere beroerde muzikale diarree. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 19-11-2015 15:21] |
|
Wanneer horen we jouw fantastische band nou eens WMP? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Met nadruk op fantast. Boeiender |
|
quote: Uiteraard, de enige nummers tot nu toe zonder sirenes duren minder dan 10 sec. |
|
Sirenes én ontploffingen! En m'n geliefde peep peep ! Maarre, een echte drummer zou wel iets fijner zijn, ja. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 19-11-2015 20:53] VIESPEUK!!! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |