|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Distrokid is 19,99 per jaar en eindeloos muziek uploaden. Kunt ook voor eenmalig 75 euro je muziek tot in eternity erop laten staan. Even zien hoe het allemaal loopt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
aha, per jaar! Dat is een leuke deal, daar ga ik eens naar kijken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
en aangejoopt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Eerste single van ons nieuwe project. Akoestisch met folkinvloeden. Geen metal dus www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Eerste filmpje van de "Spittin' Blues Sessions" met een van mijn bands. Blues dus, inderdaad. Alles live opgenomen. Mooi geworden! [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 21-12-2017 22:48] Vox Clamatis in Deserto |
|
Video van mijn project Atomization: |
|
quote:Gezellig Kerstmuziekje. Doet t ook goed in liften en shopping malls denk ik. When your people matter, menstrual health matters |
|
Sirenes! Lekker, man! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Half jaartje geleden in opdracht van Skoften een remix gemaakt van Vitas - 7th Element. Zij deelden die track elke week als begin van het weekend, en aangezien ik alle sloopservice-mixen (korte early hardcoremixjes van ongeveer 3 minuten) ook voor ze maak mocht ik dit ook doen. Knap foute en commerciële hardstyle-remix geworden. Reacties waren goed, maar vorige week heeft Vitas hem zelf ook ontdekt en op zijn Facebookpagina gezet, hehe, nu richting de miljoen views. Levert me niks op, mijn naam wordt niet genoemd of niks, maar toch stiekem best grappig. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Vet!! Vind alleen de gepitchde vrouwelijke stem (die ah-ah-aaaah) wat onhandig geknipt, te veel een langzame attack oid. Zo komt t althans over. Welke softsynths gebruik je? Zo'n ROMpler ding die eigenlijk alleen maar samples van bekende synths afpseelt of een echte softsynth die ze zelf opbouwt? De opbouw van t nummer is echt goed. Een van de moeilijkste dingen van EDM vind ik. Enneh, 1 miljoen views: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Thanks! In dit nummer zitten voornamelijk leads en geluiden uit Serum, te gekke plugin.. Geen rompler, gewoon zelf bouwen... Meestal een preset als basis en dan tweaken tot er iets tofs uitkomt. Gebruik wel eens romplers voor achtergrondgeluiden of basjes, maar de leads probeer ik altijd wel zelf te maken. Die knip is meer omdat het origineel gewoon een strakke vierkwartsmaat was en ik hier juist die triolen-feel in wilde. Acapella gevonden, elke lettergreep apart geknipt en dan maar schuiven. En thanks, opbouw is altijd fucking lastig, vooral richting de drop... Wel aardig tevreden met deze Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gaaf. Serum kende Ik nog niet maar ben al wat jaartjes uit de studio Freeware bij enige kans? Ik ga qua opbouw altijd helemaal los bij EDM haha, all over the place: http://soundcloud.com/mysticnetherlands/run-ft-anja-enerud-lapette When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zijn je aandelen gekelderd? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Nee ik ga all-in op Hyp zijn scam site met Nigeriaanse uitgehuwelijkt coinmining shizzle When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:ben nog steeds benieuwd! When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat je dat nog weet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
k heb zo'n grote muur hier met steeds vier verticale turfjes en dan 1 turfje erdoorheen, hele muur vol, paste niet meer. Nee hoor, ik klikte p de 1e pagina van dit topic en las de eerste 3 pagina's ofzo en kwam dit tegen. Misschien heeft ie wel geanwoord daarna maar ben ik t vergetern haha When your people matter, menstrual health matters |
|
https://ombreobscure.bandcamp.com/album/mis-re-ad-infinitum DIY Doom/Death. Tis maar een demo, live in de oefenruimte/studio opgenomen. Later de zang erop geflikkerd, en een paar stukjes van de gitaarpartijen over gedaan. Volgend jaar een full lenght. Ook mooi. Godverdomme. [Dit bericht is gewijzigd door Vonn.Esch op 29-12-2017 19:00] |
|
quote: Dikke track! Ik vind de opbouw juist wel tof, onverwacht, nice.. Goeie vocals ook! Zelf opgenomen? Serum is geen freeware helaas, maar wel de moeite waard... [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 30-12-2017 11:07] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Yo thanks maar ik heb toch geen tijd om muziek te maken voorlopig, en heb genoeg sounds nog uit te proberen hehe (en t is me tot nu toe gelukt alleen maar freeware en betaalde shizzle te nemen, no offence, maar dank voor je aanbod!) Vocalen zijn net t enige dat ik niet zelf heb opgenomen. Maar de acapella staat in een ander tempo, heb m compleet verknipt, en zoals je kunt horen veel effecten met slicing en pitching etc toegepast. Leuk om te doen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik heb echt even jullie oren nodig. Ik heb de Drumkit From Hell vaarwel gezegd en ben nu op de pure, rauwe Superior Drummer, (dus ook niet mijn Metal! EZX geladen). Hoe klinkt dit qua drums?? http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=869500&songID=13674119 Luisteren mag op super hifi set, mobeltje, pc etc,. Dank!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh ja, en klinken de blast stukjes een beetje?? When your people matter, menstrual health matters |
|
Die crash is wel echt extreeeeeem kut. |
|
Oeh ja hoorde ik ook al, maar de kick en snare? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |