|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg blij met SubRosa en Lord Mantis en enorm benieuwd naar de soundtrack die Solstafir zal brengen. |
|
quote: |
|
Ken ik niet, welk album van hen moet ik luisteren? You have time. You are doing fine. |
|
Ze hadden dit jaar een nieuwe, VI: Flora, die is erg leuk, misschien wel goed om mee te beginnen. |
|
Mooie plaat, wel een stuk minder vreemd dan ik verwachtte. Ik ga wel proberen dit te zien, zou wel eens leuk kunnen uitpakken. You have time. You are doing fine. |
|
Ja, deze vormt een mooi geheel, ik was ook erg aangenaam verrast. De andere zijn een beetje wisselend. Ook wel leuk verder. |
|
+ Eyehategod (2x) + Focus |
|
quote: Oemf I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Roadburn is echt een aflopende zaak hier geloof ik Gisteren was de voorverkoop niet een post over dat mensen makkelijk aan een kaartje konden komen dit keer? |
|
Denk dat het wel meevalt, de hype is iig wel over en dat is maar goed ook, dat maakt het niet slechter. Waarom moet alles binnen een dag uitverkopen om als succesvol bestempeld te worden? |
|
Dat zeg ik niet. In het verleden stond er op dit forum genoeg post rond de voorverkoopdatum van mensen die een kaartje wilden bemachtigen. Dit keer nul. Dat viel me op. Festival zal zeker weer een succes worden. |
|
Kan ook zijn dat ZM een aflopende zaak is natuurlijk |
|
dat laatste |
|
Ticketje binnen. ALs ik toevallig gisteren ZM-forum niet had gecheckt had ik niet eens geweten dat de voorverkoop gisteren startte. Horns up! |
|
Was echt een vette presale party overigens! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Twee jaar geleden ging het al makkelijk en dat was bijzonder, nu niet meer zo Ik heb een kaartje, in ieder geval! In tegenstelling tot vorig jaar nu al wel een leuke line-up Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zeker, van tevoren nog in stijl een biertje in Weirdo Canyon gedaan, direct helemaal in de juiste stemming. Was The Machine nog leuk? Helaas alleen RMFTM gezien. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 17-10-2014 12:46] You have time. You are doing fine. |
|
Ja, The Machine was te gek, zat helemaal in the zone. Super veel zin in weer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nog even 6+ maanden vasthouden dat gevoel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vier dagen per jaar geen last van. You have time. You are doing fine. |
|
kaartje heuh! |
|
Thou The Picturebooks ook, leuk. |
|
Blijkbaar nog altijd niet uitverkocht, wel even aan het overwegen nu om te gaan, 2 keer Fields of the Nephilim... Wel jammer dat er geen dagkaarten zijn, maar ik veronderstel dat dit al lang de festivalpolicy is? Als je maar twee van de drie dagen gaat, wordt het wel heel prijzig natuurlijk. Hoe laat start het eigenlijk op vrijdag? |
|
Al jaren zijn er geen dagkaarten. En GODZIJDANK. Stel je voor die dagjesmensen die slechts voor één dag gaan vanwege één bandje. Maar dan gewoon niet6s checken omdat men het niet kent. Nee, zo zit Roadburn niet in elkaar. GODZIJDANK. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |