|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha |
|
Ticketjes voor de vrijdag zijn binnen, ben benieuwd... |
|
Same here. Al weer een hele tijd geleden dat ik nog geweest ben (laatste keer was 2009 of 2010). discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Tip voor de donderdagmensen die zin hebben in wat chille postpunk/postrock: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Kaarten voor de zaterdag zijn binnen. |
|
Tijd voor een donderdag kaartje als ik dat zo zie. |
|
Vrijdag aanwezig Inter faeces et urinam nascimur |
|
Tijdschema's staan online: http://wp.me/p1m0FP-9Nu |
|
Eens kijken. |
|
Die eerste dag is hartverscheurend, verder prima! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik kan ermee clownen. Alleen Eagle Twin in Stage01? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Eagle Twin / Spidergawd / Marriages vooral, en dan ook nog later moeten aanhaken bij Russian Circles is meh. Monolord / Woven Hand krijgt hier ook niet de handen op elkaar. Maar verder prima! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Die zijn maar met zijn twee-en. Minsk daarentegen. |
|
Wow!!!! Alsof ik zelf het schema in elkaar gedraaid heb met Walter. Geen enkele clash voor me. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Man, Bongripper en Eyehategod, de rest kunt je overslaan. |
|
Urfaust in de Green Room op Roadburn. Dat gaat gezellig worden. :') |
|
quote: Dat was het een paar jaar geleden ook tijdens hun set in de Green Room. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:In de hamburgerbar om de hoek, ja. Desperados drinken en Poolse bardames kijken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
:') Wie gaat er hier allemaal? Zit nu heel erg te twijfelen om niet gewoon kaartjes te scoren. Het tijdschema zet me weer aan het watertanden... Vooral bands als Bell Witch, King Dude, Bonegripper etc. wil ik graag zien. |
|
Volgens mij min of meer dezelfde mensen als de afgelopen jaren. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wat Kwellie zegt, zelfde mensen als de afgelopen jaren en nu ook wat verdwaalde dagjesmensen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Valt niet mee dit jaar. Twee keer EHG missen doet wel pijn. Wovenhand / Anthroprophh / Scott H. Biram Eyehategod / Kandodo Eyehategod / Focus Wardruna / The Heads / Tombstones Minsk in de batcave, wordt spannend. Ik meen me te herinneren dat ze eerder in een uitpuilende Green Room speelden. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Check voor vrijdag! Enslaved vs. Downfall of Gaia wordt de moeilijkste dobber |
|
quote: |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |