|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
normaal start het om 2-3 uur. |
|
Tussen dagjesmensen en diehards-die-alles-kennen zit ook nog een behoorlijk grijs gebied (waar ik me overigens prima thuis voel). Dat er geen dagkaarten zijn zorgt wel voor een betere sfeer, omdat iedereen vol voor die drie (of vier) dagen gaat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ergens in dat grijze gebied zit ik ook, en dat bevalt inderdaad prima. Als er onbekende dingen spelen lekker nieuwe dingen kunnen ontdekken of gewoon even pauze kunnen nemen als je daar zin in hebt. Prima. Denk ook dat de sfeer beter is zo, je zit voortdurend in hetzelfde schuitje / dezelfde sfeer zeg maar. Op de Afterburner vind ik het al opvallend hoe anders het 'extra' publiek. Nou ja, het zijn niet echt een ander soort mensen misschien, maar ze zijn nog zo fris enzo Maar goed, de Afterburner is toch een beetje het begin van de langzame teruggang naar de normale wereld Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Misschien moeten we deo die naar zweet stinkt uitdelen bij de ingang op zondag, ik trek dat niet die frisse douchegelgeurtjes. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik begrijp de redenering en filosofie achter het 'alles-of-niets' principe van de tickets, maar dat belet me niet om het jammer te vinden dat mensen die door omstandigheden niet alle drie of vier de dagen kunnen gaan hierdoor uit de boot vallen, tenzij ze de volle pot ophoesten. Die donderdag en vrijdag, zijn dat trouwens feestdagen bij jullie in Nederland? Of neemt iedereen verlof dan? |
|
quote: Ja, ik snap ook wel dat je het jammer vindt en je bent ook zeker niet de enige. Geen feestdagen, dus mensen nemen verlof, ja. Ik neem de maandag ook verlof Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ik geloof dat de alles of niets ook opkwam omdat de meesten gewoon een 3 dagen ticket haalden en de dag tickets vrij weinig. Maar gezien het nu niet meer ultra snel uit verkoopt ook niet zo erg meer. Persoonlijk check ik wel alle bands die gaan spelen wel voor het festival. Er zitten namelijk vaak genoeg echte gems tussen namelijk. |
|
quote: Begin maar alvast met inslaan van dat spul, want de zondag heeft een heerlijk programma! |
|
De hele line-up is om je okselharen bij af te likken, wat een updates gisteren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mmm, de 'grotere' namen doen me niet veel, wederom een aantal kleinere bands die de interesse opwekken hier, en dat is ok. |
|
Eagle Twin, Woefenhand, Sun Worship ben ik wel erg blij mee iig Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Erg siked over Sun Worship en Bell Witch. |
|
Zo veel goede weer. Lijkt erop dat 2014 een eenmalig dipje word. Argus en ook terminal cheesecake zijn erg gaaf. terminal cheesecake was voor mij ook DE band op eindhoven psych lab. |
|
quote: Ehh..... |
|
quote: Jaja, ik weet het. Zag het ook. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Komt voor mij wel goed uit; dagkaart voor de zaterdag gekocht. Vooral siked voor Zombi. |
|
zou dan toch de hype voorbij zijn? Kiezen er toch veel mensen dan maar voor desertfest of temples? |
|
quote: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/december/Roadburn-2015-dagkaarten.html |
|
quote: Botanist ook op zaterdag, denk dat ik mij ook een kaartje ga aanschaffen... |
|
quote: de versplintering is een feit, de concurrentie toegenomen, daarnaast zijn andere 'festivals' meer gefocussed op normale shows i.p.v. special sets en randprogrammering heb ik het idee. |
|
Zit serieus te overwegen om een vrijdagticket te kopen. Wat een line-up die dag Andere dagen bevatten ook een paar goede bands, maar het geheel spreekt me minder aan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Grootst mogelijke nadeel van deze verandering, RIP Roadburn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat, dan Ben enkel op vrijdag komt? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |