|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
vind het wel een goeie zet, de boel moet ook betaald worden. Komen echt geen kampers of 3FM volk nu. |
|
quote: Ik ook van jou I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: drie bier en een joint en iedereen gaat mee in de flow.. |
|
Naar mijn idee (Afterburner vorige keren) niet. Maar goed, misschien beeld ik het me ook maar in allemaal Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Waarom vrijdag? Is de donderdag niet veel interessanter? Primitive Man, Eyehategod, Solstafir, Bongripper, Russian Circles, Wovenhand, Ken Mode, Floor, Thou en Sub Rosa? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nou, wat ik iedere keer weer meemaak, ben ik het volkomen met je eens. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Oh, ik bedoelde dus donderdag. In mijn hoofd kunnen festivals niet beginnen op donderdag. En als ik op dag één al kom, krijg ik geen gezeik van Assie en Marcel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Misschien kom ik ook wel. De enige coole bands die op de andere dagen staan zijn Lo-Pan en Enslaved. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zaterdag bevat Coltsblood en Undersmile, eigenlijk de enige bands die me echt interesseren. Afgezien van de donderdag: Eyehategod, Wovenhand, Bongripper met Miserable, Floor, Thou, Bell Witch, Eagle Twin, Primitive Man, Uzala en Ken Mode. Heerlijk. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-12-2014 15:42] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Niettes: Svartidaudi, Fields of the Nephilim, Botanist, King Dude, Virus, Solstafir;... Waarschijnlijk toch de vrijdag samen met WilliamBlake |
|
quote: Zelfs op dag één voel ik het verschil al!! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Okay, die dan ook. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Straks zal je mijn verschil eens voelen! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik ben nog jong (*kuch*), ik probeer nog hoop te zien! quote: Nou goed, eigenlijk durf ik natuurlijk niet zoveel. Ik zal je van een meter of 20 voorzichtig toeknikken als ik je zie en jij mij niet. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-12-2014 16:27] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik voel het verschil nu al.!!!!!! Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Als je dat doet, spreek ik je nooit meer aan. Digitaal dan, want als je me in het echt aanspreekt zal ik te beleefd zijn om niet te antwoorden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Het lukt me op Roadburn eigenlijk altijd wel om bekenden tegen het lijf te lopen zonder dat af te hoeven spreken, dus ik raap je tzt wel even op dan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Als ik ga, dan zeker I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
roadburn is onder andere gaaf omdat je aan de praat gaat met mensen die van erg ver komen. Nederlandse dagjes mensen rot maar op ;p Overigens wat ik gehoord heb van botanist is behoorlijk slecht. Geef mij op de zaterdag The Heads, Goblin, Mugstar, Acid Witch, Lord Mantis en King Dude maar. |
|
quote: De laatste is echt geniaal, een pak beter ook dan de vorige (imo), vooral veel voller van geluid (iets wat bij de eerste platen wat mankeerde). Geen idee wel hoe het live klinkt. |
|
Ik ben nog nooit op Roadburn geweest. Een heel weekend vind ik te lang (tja), dus welke dag raden jullie mij aan? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-12-2014 23:55] |
|
quote: Geen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |