|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: and so did I 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Excuus, ik wist niet dat je tegenwoordig de keuze had om slechts 1 dag te gaan 32,- is niet veel, klopt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geen probleem. Goede aanval van typtyfus trouwens in die vorige post van me, de tering. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Voor de vierde dag (de Afterburner dus) heeft er altijd al de mogelijkheid voor een dagticket bestaan. Dit jaar is het echter voor het eerst in een jaar of acht dat er dagtickets voor de eerste drie dage te koop waren. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ja weet ik veel, ik dacht altijd dat het een festival was voor de echte man, blijkbaar niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat dagjespubliek dat Anathema trekt kun je met de beste wil van de wereld niet in de categorie echte man/vrouw stoppen. Wat een sneu spring en in de handjes klappen publiek is dat zeg. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Godver, inderdaad hey. Met die lichtjes ook. En het hele "Come on Roadburn, jump jump jump!" Ik miste toen even de grafstemming van daarvoor. Sowieso mis ik Roadburn nu best wel een beetje. Mag wel weer beginnen van mij. |
|
Precies, enkel klappen aan het eind van een nummer als uiting van waardering. Verder stil staan, je bek houden, kijken en luisteren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja. Ik heb geld betaald om de band te horen spelen en zingen en niet de mensen om mij heen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Precies. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Precies. Breek me de bek niet open. Vooral tijdens de eerste set van Anathema stond ik dus echt middenin een groep dagjesvolk. Ik heb me echt een portie in staan houden hoor. |
|
quote: Ik realiseer me net dat ik je geen gedag gezegd heb toen je met Vic en William bij Profetus stond. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Jezus. Als het gros van de mensen dat daar komt zichzelf zo serieus neemt. Dan ga ik wel mooi weer een dagje zieken bij de meer obscure bands op Fortarock of Stonehenge. Als ik niet eens meer met een dronken kop de zaak op mag ruien of een pitje starten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een concert van Possessed is pas gaaf, als ik minstens een keer keihard "why that silly wheelchair" heb kunnen bulken. Of "Spudgun" bij Entrails. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Maar daar is het ook de muziek naar. Anathema is de muziek er niet naar voor dat soort gedoe. Voor alles is een plaats en tijd. Als iemand gaat pitten op een funeral doom band kan men echt een beuk van mij verwachten en vooral als ik rustig sta te kijken en zo'n mongool gaat dan tegen mij aan staan slammen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik heb jou volgens mij ook helemaal over het hoofd gezien. Mijn welgemeende excuses, en dat gaan we goed maken! |
|
quote: Toch knap dat je iemand die een veel grotere buik dan William heeft over het hoofd kan zien Geregeld met William en Vic staan kletsen en drinken, trouwens. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
En op zaterdag Pascal in de rookruimte staan jennen samen met William omdat hij Profetus gemist had en zo'n grote fan van ze is en dat in bijzijn van de zanger/gitarist. Hahahahaha. Die ook lekker meedeed met het jennen van Pascal Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dat waren we echt massaal aan het doen ja. Ik, William, Vic, Kevin, die gitarist van Profetus, die gast achter de bar bij het Patronaat,... Iedereen helpt een handje mee als het gaat om Pascal kutten. |
|
quote: Gisteren toen Pascal over de muis in de trein begon op Facebook nog dunnetjes over gedaan door te melden dat die muis tenminste wel Profetus gezien had. Hahahaha. Oh wacht, we mogen hier niet slowchatten. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 13-04-2015 23:36] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Even een duimpje omhoog gaan geven. En nee, laten we dat niet doen. Siked voor volgend jaar! Zo. |
|
quote: Gerucht gaat dat Walter Phil Anslemo als curator wil hebben. Ben benieuwd. Zal wel een goede zijn, denk ik. Of anders Fenriz, zou ik zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 13-04-2015 23:40] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hmm, ben benieuwd wat er gaat gebeuren als je eerst genoemde daarvoor aanstelt. Maar we zullen zien. |
|
quote: In ieder geval geen saai prog overload zoals vorig jaar en ook geen folk overload zoals dit jaar Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |