|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote van Kramy: quote: quote van Witchking: quote: |
|
quote: jij hier ook? No meat is sweater |
|
quote: off-topic schijt :D ;-) ave Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
heil No meat is sweater |
|
Niet slowchatten. |
|
quote: Dat is zowat het enige wat het christendom ooit goed heeft gedaan voor heidense culturen: Het optekenen van de sagen, gebruiken enz... In de Noorse en Keltische cultuur werd dat naar verluid vermeden om de 'het gewone volk' niet te wijs te maken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Waarom zou dat? Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
quote: Wat ik ervan weet: de druides en consoorten ( ???? ) tekenden liever niets op zodat zij de kennis binnen hun elite konden houden. Als dat wel zo was, had achteraf niemand de moeite moeten doen om alle verspreide kennis bij elkaar te sprokkelen. ---eigenlijk slaat dit niet meer op dit topic, slaat meer op keltische cultuur--- [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-07-2002 13:50] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ze hadden gewoon alle wouden moeten volhangen met die christenen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik moet hem nodig eens lezen. Volgens mij schreef ik dat een half jaar geleden of zo ook al. |
|
Je mag hem best van me lenen, als je wil. |
|
Ik heb hem zelf. |
|
http://www.geocities.com/Athens/Cyprus/7875/goden1.htm Deze site kan sommigen misschien ook nog wel van pas komen. |
|
quote: Horizon van bloedstaken ;-) Ben ik het mee eens, zooo onwetend en zoooo bekrompen in hun visies/standpunten waarmee ze toen rond 1100 Christelijkheid hebben geforceerd op Europa. Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
ik wil nog een edda boek kopen. Hoe kom je hier aan? Ik heb al een diverse boekenwinkels gekeken maar niks gevonden. Gewoon bestellen zeker? |
|
quote: In amsterdam is zo'n winkel met 3 verdiepingen aan allerhande boeken. Zelfs bijbels uit de middeleeuwen. |
|
quote: Waar zit die? Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
quote: Amsterdam! Vraag me niet waar in Amsterdam, ben zelf een kerkdorper dus zie Amsterdam als doolhof. |
|
geef is een naam |
|
quote: Luie zak! Met internet kan je tegenwoordig alles vinden, dus leef je uit. |
|
quote: dan ben ik maar lui! Laatst nog een boek gekocht Toen drakkars uitvoeren zeer goed boek. |
|
quote:Bij proxis (www.proxis.nl) hebben ze er een paar. |
|
Gewoon bij Bol, moet je die van Jan de Vries bestellen, die andere 2 boeken wat je daar kunt bestellen lijken me niks. Anders moet je eens naar uitg. Ankh-Hermes zoeken op I-net. Allemaal boeken over Heidendom, Wicca, usw, usw. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: bedankt ik zal is kijken |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |