|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat metal te satanisch is voor de radio geloof ik niet, luister maar eens naar de D-devils, die hebben toch een tijdje in de top 40 gestaan. Dat het te muzikaal is ook niet, luister maar een snaar techno, daar zit dikwils totaal geen stem in. Als je iets tegen coomerciele muziek hebt en metal word mainstream, dan worden wij gewoon deadmetal en daarna treu gothic en daarna darkwave en daarna grindcore en daarna old school hardcore. We zullen wel altijd iets vinden, die ons scheid van de rest |
|
quote:Da's (bijna) overal zo [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 05-06-2002 21:03] MuayThaigerrr!! |
|
quote: uietraard, vind ik ook dat metal niet echt mainstream is en zeker niet commercieel (ten minste het gros) maar als ik kijk naar "vroeger", ik moets echt vanuit roosendaal met de fiets of met de trein naar enkle speciaalzaken in bergen op zoom of breda. als iemnd mij had voorspeld dat al die glossy cd-zaken ooit vemom en noem maar op zouden verkopen, die had ik echt voor gek verklaard. dus ik denk dat gemiddeld wel metal meer geaccepteerd wordt en zeker makkelijker te verkriijgen is. maar slayer in de top 40??? nooit!!! |
|
Tja die Free Record Shop heeft af en toe rare dingen liggen, laatst zag ik Kult Ov Azazel nog in een filiaal in Hoog Catharijne (!). Wat de HEL doet zoiets daar behalve liggen te vonken en te roken in het CD-rekje? Maar dat zijn uitzonderingen; voor enige consistente metal toevoer kan je echt niet bij de grote zaken terecht, natuurlijk. Ach, Slayer komt wel een keer in de top 40, als Henk Westbroek het eens op z'n heupen krijgt en een Slayer liedje tien keer per week draait of zo. Who fucking cares. |
|
De FRS doet wel mee gekke dingen... vorig jaar kocht ik er King Diamond's "The eye", "Fatal Portrait" en "Abigail" er voor slechts 8 gulden per stuk! "We raakten het niet kwijt" vertelde de kassiére Ik, Wil Schuurman |
|
Voortaan toch maar wat vaker bij de FRS kijken als ik dit zo lees MuayThaigerrr!! |
|
quote:NEE! Want daar kosten die platen dus 2 keer zo duur als dat je ze gewoon besteld bij een mailorder. |
|
Tja, ik heb er voor een prikkie 'Reek of Putrefaction' van Carcass gekocht... deze bij de vestiging in de stationshal van Utrecht Centraal! (het wordt steeds erger...). |
|
quote: Ja daar heb ik de kingies ook gekocht hoor... hehe Ik, Wil Schuurman |
|
quote:wel als ze die cd's dus, bij wijze van spreken, uit het filiaal gooien omdat ze niet goed genoeg verkopen. (zie Snagger's post) MuayThaigerrr!! |
|
Oh ja, zo werkt dat ja. Maar dan kun je wel een jaar wachten of zo. |
|
quote: ik "terrorizer" bij de free record shop in hoog catharijne voor 9 euro. |
|
Ik bedoelde dat ik er gewoon af en toe weer langs moet gaan, en ondertussen wel gewoon bestellen bij mailorders. MuayThaigerrr!! |
|
quote:Bij de Sound Session heb ik voor een euro of zeven de Earache-versie van Repulsion's 'Horrified' gekocht . EN de oude Nuclear Blast-versie van Winter's 'Into Darkness'. Nu jij weer . |
|
quote: ik heb voor het eerst niks te zeggen (Ik hoop maar dat repulsion wordt heruitgegeven met 50 extra bonusnummers ) |
|
quote: als het eerlijke mainstream wordt ,zoals Tori Amos , Depeche Mode ,Dead can dance etc dan heb ik er geen probleem mee . deze artiesten hebben veel in hun leven meegemaakt zijn ook intelligent ,ze worden nooit oppervlakkig ,denk ik . als het oppervlakkig wordt en uitsluitend gaat draaien om commercie en een soort trend wordt net als flippo's etc dan vind ik het geen goede ontwikkeling , maar zoveel maakt het mij niet uit . |
|
quote: veel verkopen en commercieel zijn hoeft inderdaad niet perse het zelfde te betekenen. |
|
quote: LOLZOORRRRZ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vroeger, toen was onze M. nog jong en onbezonnen |
|
Nog voordat M. VVD'er was, nog voordat M. D'66'er was, in de tijd dat M. SP'er was! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Was ie toen nog kleiner? |
|
quote:Toen M. nog een andere naam had. Overigens is Maarten, bij mijn weten, nooit D'66'er geweest. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vroeger, toen men nog wist wat "On Topic" betekende. Bruce Banner |
|
Zolang ik nog niet met mijn giechel op TMF te zien ben met een van mijn bands is metal nog steeds underground![/ontopic] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |