IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Metal. Gaat het mainstream worden??? Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 05-06-2002 21:00 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 20:58 schreef Mutilator het volgende:
Valt me op dat die cd's juist peperduur blijven.

Als ze er maar lang genoeg liggen.

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 05-06-2002 21:00 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Dat metal te satanisch is voor de radio geloof ik niet, luister maar eens naar de D-devils, die hebben toch een tijdje in de top 40 gestaan.

Dat het te muzikaal is ook niet, luister maar een snaar techno, daar zit dikwils totaal geen stem in.

Als je iets tegen coomerciele muziek hebt en metal word mainstream, dan worden wij gewoon deadmetal en daarna treu gothic en daarna darkwave en daarna grindcore en daarna old school hardcore. We zullen wel altijd iets vinden, die ons scheid van de rest

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 05-06-2002 21:00 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 20:58 schreef Mutilator het volgende:
Valt me op dat die cd's juist peperduur blijven.
Da's (bijna) overal zo

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 05-06-2002 21:03]

MuayThaigerrr!!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2002 21:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 20:49 schreef the beast het volgende:
hmmn daar zeg je wat, het is natuurlijk wel populair maar niet top 40 populair, en dat zal het meeste nooit worden ook, de massa wil nu eenmaal niet geconcentreerd luisteren, maar gewoon meteen meezingen tijdens het klussen ofzo...

uietraard, vind ik ook dat metal niet echt mainstream is en zeker niet commercieel (ten minste het gros) maar als ik kijk naar "vroeger", ik moets echt vanuit roosendaal met de fiets of met de trein naar enkle speciaalzaken in bergen op zoom of breda. als iemnd mij had voorspeld dat al die glossy cd-zaken ooit vemom en noem maar op zouden verkopen, die had ik echt voor gek verklaard. dus ik denk dat gemiddeld wel metal meer geaccepteerd wordt en zeker makkelijker te verkriijgen is.

maar slayer in de top 40??? nooit!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2002 21:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja die Free Record Shop heeft af en toe rare dingen liggen, laatst zag ik Kult Ov Azazel nog in een filiaal in Hoog Catharijne (!). Wat de HEL doet zoiets daar behalve liggen te vonken en te roken in het CD-rekje?

Maar dat zijn uitzonderingen; voor enige consistente metal toevoer kan je echt niet bij de grote zaken terecht, natuurlijk.
Ach, Slayer komt wel een keer in de top 40, als Henk Westbroek het eens op z'n heupen krijgt en een Slayer liedje tien keer per week draait of zo. Who fucking cares.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-06-2002 21:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De FRS doet wel mee gekke dingen... vorig jaar kocht ik er King Diamond's "The eye", "Fatal Portrait" en "Abigail" er voor slechts 8 gulden per stuk!

"We raakten het niet kwijt" vertelde de kassiére

Ik, Wil Schuurman

Angela Mortis
Sinistre Française
Posted 05-06-2002 21:20 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Voortaan toch maar wat vaker bij de FRS kijken als ik dit zo lees

MuayThaigerrr!!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-06-2002 21:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 5 juni 2002 21:20 schreef Angela Mortis het volgende:
Voortaan toch maar wat vaker bij de FRS kijken als ik dit zo lees
NEE! Want daar kosten die platen dus 2 keer zo duur als dat je ze gewoon besteld bij een mailorder.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2002 21:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, ik heb er voor een prikkie 'Reek of Putrefaction' van Carcass gekocht... deze bij de vestiging in de stationshal van Utrecht Centraal! (het wordt steeds erger...).

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-06-2002 21:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 21:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, ik heb er voor een prikkie 'Reek of Putrefaction' van Carcass gekocht... deze bij de vestiging in de stationshal van Utrecht Centraal! (het wordt steeds erger...).

Ja daar heb ik de kingies ook gekocht hoor... hehe

Ik, Wil Schuurman

Angela Mortis
Sinistre Française
Posted 05-06-2002 21:26 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 21:22 schreef Vargen666 het volgende:
NEE! Want daar kosten die platen dus 2 keer zo duur als dat je ze gewoon besteld bij een mailorder.
wel als ze die cd's dus, bij wijze van spreken, uit het filiaal gooien omdat ze niet goed genoeg verkopen. (zie Snagger's post)

MuayThaigerrr!!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-06-2002 21:27 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh ja, zo werkt dat ja. Maar dan kun je wel een jaar wachten of zo.

attila_de_hun
Posted 05-06-2002 21:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 21:22 schreef Dwaallicht het volgende:

ik "terrorizer" bij de free record shop in hoog catharijne voor 9 euro.

Angela Mortis
Sinistre Française
Posted 05-06-2002 21:29 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik bedoelde dat ik er gewoon af en toe weer langs moet gaan, en ondertussen wel gewoon bestellen bij mailorders.

MuayThaigerrr!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2002 21:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 21:27 schreef attila_de_hun het volgende:
ik "terrorizer" bij de free record shop in hoog catharijne voor 9 euro.
Bij de Sound Session heb ik voor een euro of zeven de Earache-versie van Repulsion's 'Horrified' gekocht . EN de oude Nuclear Blast-versie van Winter's 'Into Darkness'. Nu jij weer .

attila_de_hun
Posted 05-06-2002 21:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 21:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Bij de Sound Session heb ik voor een euro of zeven de Earache-versie van Repulsion's 'Horrified' gekocht .

ik heb voor het eerst niks te zeggen

(Ik hoop maar dat repulsion wordt heruitgegeven met 50 extra bonusnummers )

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 05-06-2002 21:40 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 4 juni 2002 21:52 schreef Azrael het volgende:
Wat vinden jullie? Gaat metal mainstream worden (als het aan de Veronica -gids ligt wel)
Of zal het wel meevallen?

als het eerlijke mainstream wordt ,zoals Tori Amos , Depeche Mode ,Dead can dance etc dan heb ik er geen probleem mee .
deze artiesten hebben veel in hun leven meegemaakt zijn ook intelligent ,ze worden nooit oppervlakkig ,denk ik .
als het oppervlakkig wordt en uitsluitend gaat draaien om commercie en een soort trend wordt net als flippo's etc dan vind ik het geen goede ontwikkeling , maar zoveel maakt het mij niet uit .

attila_de_hun
Posted 05-06-2002 21:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 21:40 schreef Vinay het volgende:
als het eerlijke mainstream wordt ,zoals Tori Amos , Depeche Mode ,Dead can dance etc dan heb ik er geen probleem mee .

veel verkopen en commercieel zijn hoeft inderdaad niet perse het zelfde te betekenen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-03-2007 13:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 0:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Verdunning van 'de underground' is een constant proces, en iets dat je dus constant tegen moet gaan, denk ik.

LOLZOORRRRZ

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

renYek
Usericon van renYek
Posted 20-03-2007 13:51 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Vroeger, toen was onze M. nog jong en onbezonnen

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-03-2007 13:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nog voordat M. VVD'er was, nog voordat M. D'66'er was, in de tijd dat M. SP'er was!

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 20-03-2007 13:58 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Was ie toen nog kleiner?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 13:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 13:57 schreef Misanthrope het volgende:
Nog voordat M. VVD'er was, nog voordat M. D'66'er was, in de tijd dat M. SP'er was!
Toen M. nog een andere naam had. Overigens is Maarten, bij mijn weten, nooit D'66'er geweest.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-03-2007 13:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Vroeger, toen men nog wist wat "On Topic" betekende.

Bruce Banner

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 20-03-2007 14:00 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Zolang ik nog niet met mijn giechel op TMF te zien ben met een van mijn bands is metal nog steeds underground![/ontopic]

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com