|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
"new skool metal" of die zooi die ze in dat filmpje als Untrue beschrijven is al Mainstream. De "old skool metal" is in Azië toch erg populair? |
|
Yup. Maar zoals in het begin van het draadje (ergens) al geroepen werd is echte metal (dan doel ik op black/death e.d.) veel te extreem om ooit mainstream te kunnen worden. Daar ben ik het mee eens. [Dit bericht is gewijzigd door headbanger013 op 12-04-2007 22:09] |
|
quote: Ik moet zeggen dat dat bier toch behoorlijk muf gaat smaken in combinatie met tandpasta. |
|
quote: Haha, waar mensen zich al niet druk om kunnen maken! [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 12-04-2007 19:10] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ja dat hadden ze namenlijk in de jaren 80 niet |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Misschien dat bepaalde genres wat meer mainstream worden zolas heavy metal en power metal, maar de extreme metal (Thrash,Death,Black) zal volgens mij underground blijven, omdat de meeste mensen het maar kabaal vinden (ten onrechte, ze weten van niet beter) Verlekkerd op dood metaal |
|
Zolang er nog geen metalringtonereclames zijn op tv maak ik me geen zorgen... |
|
Boeiend iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: TV is mainstream! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: |
|
quote: 'headbanger013'... gay.. :') |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat was cynisch. Hoop ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |