IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Metal. Gaat het mainstream worden??? Vorige pagina | Volgende pagina
bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 20-03-2007 15:08 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

Maiden was vroeger enorm mainstream..

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-03-2007 15:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 15:07 schreef kwelgeest het volgende:
'Thropeje heeft dus een hele harem van mieren?
Big pimpin'

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2007 15:16 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Wat een malligheid in dit topique.

Subtiel kamerolifantje

Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 21-03-2007 18:29 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Ik mag hopen dat Metal mainstream wordt, zijn we eindelijk van die hersenloze Dance-kaka af....

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2007 18:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Niks mis met Dance / Trance / Techno etc.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-03-2007 18:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 18:29 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ik mag hopen dat Metal mainstream wordt, zijn we eindelijk van die hersenloze Dance-kaka af....

1. Er is niks mis met Dance.

2.Er zijn genoeg danceartiesten met meer dan 900 MySpace adds, ergo: dance is goed

3.Ik heb weleens mensen die er verstand van hebben gehoord dat er ook goede dance artiesten bestaan, ergo: dance is goed.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2007 18:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 21-03-2007 18:52 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Zou opzich wel beter zijn als het Mainstream wordt. Komt het ook op de radio enzo. Kan ik wat vaker zeggen, kijk dit is nou lekkere muziek om mee te werken.

You're running in circles

brekebeen
Usericon van brekebeen
Posted 21-03-2007 18:59 by brekebeen Wijzig reactieProfiel van brekebeenQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 18:52 schreef Sdonasa het volgende:
Zou opzich wel beter zijn als het Mainstream wordt. Komt het ook op de radio enzo. Kan ik wat vaker zeggen, kijk dit is nou lekkere muziek om mee te werken.

ik vrees dat metal alleen mainstream zou kunnen worden als het a. minder hard en b. minder complex wordt. En dan is het geen metal meer

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 21-03-2007 19:12 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 18:59 schreef brekebeen het volgende:
ik vrees dat metal alleen mainstream zou kunnen worden als het a. minder hard en b. minder complex wordt. En dan is het geen metal meer

Inderdaad daarom zal het wel nooit mainstream worden, maar ALS dat ooit zou gebeuren. Zou ik er niet echt wakker om liggen.

You're running in circles

brekebeen
Usericon van brekebeen
Posted 21-03-2007 19:17 by brekebeen Wijzig reactieProfiel van brekebeenQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 19:12 schreef Sdonasa het volgende:
Inderdaad daarom zal het wel nooit mainstream worden, maar ALS dat ooit zou gebeuren. Zou ik er niet echt wakker om liggen.

ALS dat ooit zou gebeuren, zou dat komen omdat *zie vorige post* ..
(ja ik weet dat ik irritant ben )

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 19:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:

Hmmm ik ken toch wel genoeg metal die ik niet bepaald complex zou noemen

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Rouwend in de Mist
Posted 21-03-2007 19:34 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 21 maart 2007 19:18 schreef Argus het volgende:
Hmmm ik ken toch wel genoeg metal die ik niet bepaald complex zou noemen

+1

Overigens denk ik ook niet dat de complexiteit wel of niet bepalend is voor het genre... Ik ken overigens ook zat Metal die niet echt hard is ook... dus daar gaan allebei je criteria voor wat wel of niet Metal is.

okee.. ik zal mijn vorige post anders verwoorden dan...
dan ben IK eindelijk van die dance schijt af, de enige Dance act die ik kan waarderen wanneer ik niet laveloos ben is Prodigy (af en toe Das Ich mischien).

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 21-03-2007 19:35]

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 19:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Dat zijn dan ook weer 2 bands die ik niet onder dance zou scharen

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-03-2007 19:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Luister dan gewoon Terror, dat beukt tenminste echt.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-03-2007 19:38 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 maart 2007 19:34 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
okee.. ik zal mijn vorige post anders verwoorden dan...
dan ben IK eindelijk van die dance schijt af, de enige Dance act die ik kan waarderen wanneer ik niet laveloos ben is Prodigy (af en toe Das Ich mischien).

Voor iemand met zoveel verstand van muziek ben je niet bepaald goed op de hoogte he?

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 21-03-2007 19:40 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 14:01 schreef Chelman het volgende:
Jij zal het weten darkscar.

Maar goed, OT. Metal is al jaren mainstream.

LOL! Ik dacht dat Darkscar een "zij" was.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2007 19:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wat is nou echt mainstream, er is geen grens ofzo maar de ene band is wat meer beluisterd dan de andere.

ik vind mainstream poplaire(dus veel beluisterde) muziek, dat heeft eigenlijk weinig met genre te maken. hiphop is ook een genre en heeft een enorme underground elk genre heeft wel wat vertegenwoordigers die wat meer mainstream zijn, en ik neem aan dat ook in andere genre's de populairdere bands ook minder goed worden beschouwd omdat het erg toegankelijk of slap aftreksel is van andere bands.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Rouwend in de Mist
Posted 21-03-2007 19:58 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 21 maart 2007 19:36 schreef Argus het volgende:
Dat zijn dan ook weer 2 bands die ik niet onder dance zou scharen

Nee okee.. technisch gezien is Prodigy Tekno
en is Das Ich Electro
Maar dat zijn wel degelijk beiden subgenres van Dance.
Waarom struikelt iedereen hier zo graag over niet terzake doende details?
Nou willen jullie zeker zeggen dat Metal ook niets te maken heeft met blues en rock & roll?

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 21-03-2007 20:05]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2007 19:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ga door, ik kom!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-03-2007 20:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 19:58 schreef Jenje het volgende:
Ga door, ik kom!

Fuck the world and fuck you

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2007 20:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:

zou je het niet anders zien. metal blijft metal, alleen zullen er misschien bands komen die wat meer mainstream raken en die bands zullen misschien wat minder complex en minder hard zijn. metallica is ook zo hard niet, en is er ook niet complexer op geworden, maar is door metallica alle metal ineens kut geworden?
er zijn gewoon bekende bands bij gekomen.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2007 20:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er zijn altijd bekende bands, en er komen altijd extremere bands, waardoor je een inkomende en uitgaande stroom krijgt, bands die te mainstream worden en geen metal meer zijn gaan weg, nieuwe bands komen erbij.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-03-2007 20:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 19:58 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee okee.. technisch gezien is Prodigy Tekno
en is Das Ich Electro
Maar dat zijn wel degelijk beiden subgenres van Dance.

Dance is geen genre. Althans, het is een even veelzeggende term als: gitaarmuziek.

Heb jij het nu over electronic dance of heb je het ook over folkloristische muziek? Is EBM strict genomen 'dance', of is het gewoon electronische muziek? Wat zijn de overeenkomsten tussen....Aqua, Cotton Eye Joe, Bee Gees en Squarepusher of Coil? En waar schaar ik dansbare rap of hip hop onder? Oude R&B? Moderne R&B?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-03-2007 20:08]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

brekebeen
Usericon van brekebeen
Posted 21-03-2007 20:21 by brekebeen Wijzig reactieProfiel van brekebeenQuote dit bericht

quote:

Ok laat ik het anders zeggen dan (wat wordt ik heerlijk letterlijk en serieus genomen hier zeg ): metal in het algemeen zou naar mijn idee alleen mainsteam kunnen worden als het zich aanpast aan de smaak van de gemiddelde mens.

quote:
Op 21 maart 2007 20:06 schreef Jenje het volgende:
Er zijn altijd bekende bands, en er komen altijd extremere bands, waardoor je een inkomende en uitgaande stroom krijgt, bands die te mainstream worden en geen metal meer zijn gaan weg, nieuwe bands komen erbij.

Dat lijkt me logisch ja, en zo hoort het ook. het ging mij even om het volgende: hoe metal in het algemeen, metal als muzieksoort, mainstream zou kunnen worden. Een "wat als" dus - iets wat toch niet gebeurt als je het mij vraagt.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com