|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb erg vette shit gezien op het event van Akerfeldt. Magma, om maar iets te noemen. Verder overigens voor dit jaar ook weer alle vertrouwen in Roadburn (en Dorrian). [Dit bericht is gewijzigd door Usurperofthetyrants op 30-08-2015 14:53] Ough! |
|
behalve de super optredens van magma en obliteration vond ik het de zwakste roadburn dag die ik ooit heb meegemaakt. |
|
quote: Alleen had Obliteration en wat er verder in Het Patronaat speelde helemaal niets met Akerfeldt te maken Wat Akerfeldt in 013 liet spelen was bedroevend. Bij verre de zwakste Roaburn dag ooit. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Kan ik me dus echt niet in vinden: Comus, Lenny Kaye & Harsh Toke, Trettioariga Kriget, Anglagard, enz. Heb me uitstekend vermaakt. Ough! |
|
nee obliteration was er veel vanwege mikael. Ze speelden ook in de kleine zaal. ik vergeet goblin, die waren goed zo lang ze soundtrack materiaal speelden. Dit jaar was dat sowieso veel gaver. Comus was leuk maar niet zo goed als de vorige keer. Voor de rest heel veel degelijke bands maar niet meer dan dat. Er waren op zich wel goede bands die ik geskipt had omdat ik ze al gezien had. Meestal maakt dit niet zo veel uit op roadburn maar dit keer met anglagard, kriget, terra tenebrosa en the old wind pakte dat gewoon opvallend maar "leukjes" uit. Als ik dit had geweten van te voren had ik voor papir in iedergeval gekozen. |
|
Voorverkoop start 2 oktober. Verwacht dat het niet gelijk gaat uitverkopen en ik hoop ook heel erg van niet, aangezien ik dan in Groot-Brittanië aan het touren ben. Oh ja, supersiked voor de dubbele Amenra show, uiteraard. Edit: zie nu pas dat Lychgate met organist live zal spelen. Mooie zaak! Jammer dat ze dat dan vorig jaar niet met Profetus hebben gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 10-09-2015 16:13] |
|
HYPUUUUUU Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Moet ik bij zijn. |
|
Green Carnation en 2x The Skull! |
|
Ik ben echt zo benieuwd hoe die orgelpartijen van Lychgate uit de verf gaan komen, die liegen er niet om... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Amenra, altijd goed. Al wel heel vaak gezien ondertussen. Of The Wand & The Moon zie ik binnenkort al op Incubate. Naar Der Blutharsch live zeker benieuwd. |
|
de eerste EP van chaoes echoes opgezet nadat ik zag dat ze op roadburn gaan spelen. Soort van een minder technische em langzamere ulcerate. Erg gaaf en ben benieuwd. Lychgate zou interessant kunnen zijn zonder die orgel is het me wat te 13 in een dozijn moderne dissonante black metal en ik las dat de orgels veel hoger in de mix zijn dan iedereen in de band het wou. |
|
|
|
Skepticism (fan-picked set list) Hexvessel Gentlemans Pistols The Poisoned Glass (ft. G. Stuart Dahlquist and Edgy 59) Astrosoniq KLONE YODOK III Nibiru |
|
Siked voor Skepticism! |
|
It just keeps getting better and better: MISTHYRMING artist in residence met 3 (!) verschillende shows! http://noisey.vice.com/blog/introducing-roadburns-2016-artist-in-residence-misyrming [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 01-10-2015 7:49] |
|
Ik ken die band niet, wat maakt ze bijzonder? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: dat zegt eigenlijk al genoeg hehe. Wel verrassende zet, ze zijn wel ok btw. Ik verwacht nu een hoop blek of bands die ook op Incubate stonden. |
|
quote: Lees de link eens, de soort shows die ze spelen maakt het bijzonder. Ikzelf ben groot fan van hun debuutplaat die dit jaar uitkwam, dus ben erg benieuwd naar de shows. Op een festival in IJsland hebben ze dit al eens gedaan en de mensen die ik heb gesproken die er bij waren, waren erg onder de indruk. |
|
Ok ik ga het checken. Inmiddels weer een behoorlijke snoepwinkel die line-up. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Oranssi Pazuzu ook op Roadburn! Ik moet nu wel een heel goed excuus hebben om niet aanwezig te zijn. |
|
+ Abyssion Dark Buddha Rising Atomikylä Oranssi pazuzu Hexvessel & Arktau Eos performing Mirrow Dawn mr. peter hayden. Zone Six Hills Crumbling Ghost Dead To A Dying World Abysmal Grief Epitaph Terzij de Horde Pentagram Galley Beggar edit: En Tau Cross nog vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 01-10-2015 17:50] |
|
Edit: hierboven al gepost. Paar mooie namen. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 01-10-2015 17:50] |
|
Veel voor mij onbekende zaken. Dat wordt fijn bijluisteren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |