IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Roadburn 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-08-2015 13:57 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ben benieuwd zoals altijd.
paradise lost boeit mij niet. Neurosis eindelijk live zien zou geweldig kunnen zijn.
Ik weet niet wat ik van lee dorrian moet verwachten. Al zal het waarschijnlijk wel beter zijn dan wat meneer mikael van opeth uitnodigde.



Usurperofthetyrants
Usericon van Usurperofthetyrants
Posted 30-08-2015 14:52 by Usurperofthetyrants (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van UsurperofthetyrantsQuote dit bericht

Ik heb erg vette shit gezien op het event van Akerfeldt. Magma, om maar iets te noemen.

Verder overigens voor dit jaar ook weer alle vertrouwen in Roadburn (en Dorrian).

[Dit bericht is gewijzigd door Usurperofthetyrants op 30-08-2015 14:53]


Ough!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-08-2015 16:27 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

behalve de super optredens van magma en obliteration vond ik het de zwakste roadburn dag die ik ooit heb meegemaakt.



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-08-2015 21:57 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2015 16:27 schreef tomcat ha het volgende:
behalve de super optredens van magma en obliteration vond ik het de zwakste roadburn dag die ik ooit heb meegemaakt.


Alleen had Obliteration en wat er verder in Het Patronaat speelde helemaal niets met Akerfeldt te maken Wat Akerfeldt in 013 liet spelen was bedroevend. Bij verre de zwakste Roaburn dag ooit.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Usurperofthetyrants
Usericon van Usurperofthetyrants
Posted 30-08-2015 22:33 by Usurperofthetyrants (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van UsurperofthetyrantsQuote dit bericht

Kan ik me dus echt niet in vinden: Comus, Lenny Kaye & Harsh Toke, Trettioariga Kriget, Anglagard, enz. Heb me uitstekend vermaakt.


Ough!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 31-08-2015 2:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

nee obliteration was er veel vanwege mikael. Ze speelden ook in de kleine zaal.
ik vergeet goblin, die waren goed zo lang ze soundtrack materiaal speelden. Dit jaar was dat sowieso veel gaver.
Comus was leuk maar niet zo goed als de vorige keer. Voor de rest heel veel degelijke bands maar niet meer dan dat.
Er waren op zich wel goede bands die ik geskipt had omdat ik ze al gezien had. Meestal maakt dit niet zo veel uit op roadburn maar dit keer met anglagard, kriget, terra tenebrosa en the old wind pakte dat gewoon opvallend maar "leukjes" uit.
Als ik dit had geweten van te voren had ik voor papir in iedergeval gekozen.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-09-2015 16:11 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Voorverkoop start 2 oktober. Verwacht dat het niet gelijk gaat uitverkopen en ik hoop ook heel erg van niet, aangezien ik dan in Groot-Brittanië aan het touren ben.

Oh ja, supersiked voor de dubbele Amenra show, uiteraard.

Edit: zie nu pas dat Lychgate met organist live zal spelen. Mooie zaak! Jammer dat ze dat dan vorig jaar niet met Profetus hebben gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 10-09-2015 16:13]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-09-2015 17:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht




HYPUUUUUU


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 10-09-2015 17:17 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Moet ik bij zijn.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-09-2015 18:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Green Carnation en 2x The Skull!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-09-2015 18:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik ben echt zo benieuwd hoe die orgelpartijen van Lychgate uit de verf gaan komen, die liegen er niet om...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Northward
Usericon van Northward
Posted 10-09-2015 18:59 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Amenra, altijd goed. Al wel heel vaak gezien ondertussen.

Of The Wand & The Moon zie ik binnenkort al op Incubate.

Naar Der Blutharsch live zeker benieuwd.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 11-09-2015 11:58 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

de eerste EP van chaoes echoes opgezet nadat ik zag dat ze op roadburn gaan spelen. Soort van een minder technische em langzamere ulcerate. Erg gaaf en ben benieuwd.
Lychgate zou interessant kunnen zijn zonder die orgel is het me wat te 13 in een dozijn moderne dissonante black metal en ik las dat de orgels veel hoger in de mix zijn dan iedereen in de band het wou.



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 17-09-2015 16:40 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-09-2015 16:45 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Skepticism (fan-picked set list)
Hexvessel
Gentlemans Pistols
The Poisoned Glass (ft. G. Stuart Dahlquist and Edgy 59)
Astrosoniq
KLONE
YODOK III
Nibiru


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-09-2015 7:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Siked voor Skepticism!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-10-2015 7:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

It just keeps getting better and better:

MISTHYRMING artist in residence met 3 (!) verschillende shows!

http://noisey.vice.com/blog/introducing-roadburns-2016-artist-in-residence-misyrming

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 01-10-2015 7:49]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2015 8:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik ken die band niet, wat maakt ze bijzonder?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-10-2015 9:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2015 8:33 schreef M. het volgende:
Ik ken die band niet, wat maakt ze bijzonder?


dat zegt eigenlijk al genoeg hehe. Wel verrassende zet, ze zijn wel ok btw. Ik verwacht nu een hoop blek of bands die ook op Incubate stonden.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-10-2015 9:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2015 8:33 schreef M. het volgende:
Ik ken die band niet, wat maakt ze bijzonder?


Lees de link eens, de soort shows die ze spelen maakt het bijzonder. Ikzelf ben groot fan van hun debuutplaat die dit jaar uitkwam, dus ben erg benieuwd naar de shows.

Op een festival in IJsland hebben ze dit al eens gedaan en de mensen die ik heb gesproken die er bij waren, waren erg onder de indruk.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2015 16:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ok ik ga het checken.

Inmiddels weer een behoorlijke snoepwinkel die line-up.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 01-10-2015 17:37 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Oranssi Pazuzu ook op Roadburn! Ik moet nu wel een heel goed excuus hebben om niet aanwezig te zijn.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-10-2015 17:48 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

+
Abyssion
Dark Buddha Rising
Atomikylä
Oranssi pazuzu
Hexvessel & Arktau Eos performing Mirrow Dawn
mr. peter hayden.
Zone Six
Hills
Crumbling Ghost
Dead To A Dying World
Abysmal Grief
Epitaph
Terzij de Horde

Pentagram
Galley Beggar

edit: En Tau Cross nog vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 01-10-2015 17:50]


Northward
Usericon van Northward
Posted 01-10-2015 17:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Edit: hierboven al gepost.

Paar mooie namen.

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 01-10-2015 17:50]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-10-2015 18:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Veel voor mij onbekende zaken. Dat wordt fijn bijluisteren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen