IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Roadburn 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 18-02-2016 16:16 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2016 15:56 schreef ColdheartMinor het volgende:
En Jucifer opent Roadburn op de Hard Rock Hideout woensdag in de Cul de Sac!


Verdomme. Eens kijken of er nog een nachtje extra beschikbaar is in mijn hotel.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-02-2016 16:31 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik vrees voornamelijk op donderdag erg lastige keuzes door overlappingen van bands die ik erg graag wil zien.

Heb ook de indruk dat de line up nu wel compleet is.


Usurperofthetyrants
Usericon van Usurperofthetyrants
Posted 18-02-2016 17:56 by Usurperofthetyrants (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van UsurperofthetyrantsQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2016 15:48 schreef bokkie666 het volgende:
Hoe groot is dat Extase eigenlijk?


Denk begane grond oude green room, maar dan meer in de lengte.


Ough!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-02-2016 18:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2016 15:58 schreef Dirge for november het volgende:
Is het werk van Inverloch tot nu toe een beetje te doen?


Youtube is my friend. Dik dit. En nu heb ik weer zin in Transcendence . Toch eens uitgebreider voor gaan zitten dit.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-02-2016 18:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2016 16:15 schreef bokkie666 het volgende:
Psst. https://www.facebook.com/events/634435006698212/ Aangezien jij toch niet naar roadburn gaat.

Yes! Met Coltsblood nog eens ook. Dank. Antwaarpe doet dat nog niet zo slecht.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Eru Iluvatar
Usericon van Eru Iluvatar
Posted 19-02-2016 11:10 by Eru Iluvatar Wijzig reactieProfiel van Eru IluvatarQuote dit berichthttp://tastelessenterprise.wordpress.com/

En ja hoor: al twee 3 Dagen Tickets op de kop getikt, maar nog op zoek naar een derde! Iemand?


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 22-02-2016 20:49 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik had liever de engelse hell alsnog.

inverloch zullen wel een mix spelen van oud en nieuw materiaal maar zou kunnen dat ze juist op roadburn iets minder oud materiaal spelen. Ben benieuwd de nieuwe nummers klinken goed.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-03-2016 19:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-03-2016 19:23 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Het grote puzzelen kan beginnen. Toch veel (gedeeltelijke) overlappingen. Vooral op de vrijdag. (Waar ik het eerder op de donderdag verwachtte) Ergste tot nu toe vind ik Cult of Luna - Inverloch. Verder nog effe dubben over Misþyrming - The Body, Repulsion - Alkerdeel ft. Gnaw Their Tongues, CHVE - Terzij de Horde en Herder - Lychgate.

Conclusie: niet heel erg tevreden. Had erger gekund uiteraard, maar heb nu vooral op de vrijdag veel overlapping en veel gaten waarin ik niet iets hoef te zien. Jammer, maar helaas. Word sowieso wel weer leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 14-03-2016 19:28]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-03-2016 19:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Niet heel erg moeilijk, toch?
quote:
Op 14 maart 2016 19:23 schreef ColdheartMinor het volgende:
Cult of Luna
The Body
Repulsion
Terzij de Horde
en
Herder


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-03-2016 19:28 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Bij mij ook Cult Of Luna - Inverloch. Is echt wel een waar ik enorm van baal, maar niets aan te doen.

Verder is het voor me vooral ongelukkig dat ze Atomikylä half tussen Amenra en Neurosis hebben ingeplakt waardoor het vermoedelijk kiezen wordt om hen te zien of ergens achteraan bij Neurosis staan en vroeger door moeten bij Amenra.

Voor het overige wel redelijk positief voor me.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 14-03-2016 19:28 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

'We know not everybody will be happy, but please don’t email us to ask us to change the schedule based on your preferences (yes, people do actually do this!)'

LOL!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-03-2016 19:30 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Haha, what the fuck.

Nou ja, niet geschoten is atijd mis denk ik dan?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-03-2016 19:41 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Neurosis tegelijk met Lugubrum.

Verder wel een redelijk goed schema.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-03-2016 19:48 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Argh, zie nu pas dat Skepticism ook overlapt met Nadra. Hier weet ik dus even echt niet wat te kiezen.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 14-03-2016 19:53 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Mja, dat er overlappingen gingen zijn met zoveel goeie bands was wel te verwachten. Ik ga me er in het weekend eens mee bezig houden en ook wat bands die ik niet ken en waar er tijd voor is in het uurschema eens uitchecken.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-03-2016 23:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2016 19:23 schreef ColdheartMinor het volgende:
Repulsion - Alkerdeel ft. Gnaw Their Tongues


Ik zou zelf voor Alkerdeel met Gnaw Their Tongues gaan. Toen ik Repulsion eens op Neurotic Deathfest zag, klonk dat echt waardeloos (ben zelf fan van de studioalbums).

Wat gaat donderdag een vette dag worden:
Cult Of Luna, Der Blutharsch, Usnea, Full Of Hell, Moloken, JANE FUCKING DOE, The Body, Hell, Black Mountain/Abyssion

Zaterdag wat meer freewheelen en binnenkort inluisteren. Nu het volgende idee:
Nadra, Chaos Echoes, Tau Cross/Kontinuum, Misthyrming, CONVERGE, Dead To A Dying World, Amenra, VVOVNDS, Neurosis

Maar eigenlijk hoef ik alleen die Jane Doe-set te zien natuurlijk. De rest is mooi meegenomen. Eerste keer Roadburn, dus ik zie wel hoe vaak ik me in de Green Room en Patronaat kan wurmen.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-03-2016 23:05]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 15-03-2016 9:24 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Patronaat is meestal wel doenbaar, gezien er toch altijd een segment mensen is dat geen goesting heeft om zich te verplaatsen vanuit de 013. Green room daarentegen is op tijd er gaan staan.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-03-2016 10:09 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het zal nooit zo erg zijn als het bij de voormalige Stage01. Nostalgie haha. Maar het valt eigenlijk super mee, mits je een beetje op tijd gaat staan is er niets aan de hand.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-03-2016 12:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2016 10:09 schreef Dirge for november het volgende:
Het zal nooit zo erg zijn als het bij de voormalige Stage01. Nostalgie haha. Maar het valt eigenlijk super mee, mits je een beetje op tijd gaat staan is er niets aan de hand.


Bij Netherlands Deathfest was de Green Room geen haar beter dan de stage01. Bij de entree is nog steeds dezelfde bottleneck als voorheen. Soms was het echt onmogelijk om binnen te komen.

We gaan het zien, sowieso zin in!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-03-2016 12:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ben benieuwd hoe het in de Extase eraan toe zal gaan, aangezien je daar ook twee "bottlenecks" hebt. Een lange smalle gang brengt je naar de zaal, waarna de geluidstafel midden in de toko staat en er twee smalle stroken zijn waarlangs je naar het voorste gedeelte voor het podium je kan begeven. We zullen zien.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 15-03-2016 14:51 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2016 12:01 schreef iPim het volgende:
Bij Netherlands Deathfest was de Green Room geen haar beter dan de stage01. Bij de entree is nog steeds dezelfde bottleneck als voorheen. Soms was het echt onmogelijk om binnen te komen.

We gaan het zien, sowieso zin in!


Stage01 was de zeer kleine zaal boven die voorheen de Batcave heette. Green Room was/is de kleine zaal beneden (met balkon) waar inderdaad de ingang altijd de bottle neck was.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 15-03-2016 15:00 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2016 10:09 schreef Dirge for november het volgende:
Het zal nooit zo erg zijn als het bij de voormalige Stage01. Nostalgie haha. Maar het valt eigenlijk super mee, mits je een beetje op tijd gaat staan is er niets aan de hand.

Op tijd gaan staan is vaak het probleem... Betekent dat je ergens anders weer wat moet missen.


wouter023


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-03-2016 15:06 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Exact, maar als je iets per se wilt zien, is het dus altijd prima mogelijk. Zonder een honkbalknuppel te hoeven trekken.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 16-03-2016 18:45 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

de 2 lelijkste overlappingen zijn cult of luna vs inverloch. (neig naar cult of luna omdat ik ze nog nooit eerder heb gezien ook al is transcendence beter dan alles col gedaan heeft) en GISM vs of the wand and the moon. GISM is voor mij een van de absolute highlights dus die keuze heb ik al gemaakt maar een fijne is het alsnog niet helemaal.



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen