IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Roadburn 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-12-2015 14:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Daar ben ik nu ook wel nieuwsgierig naar. PPS is misschien nog leuk als ik even helemaal geen diepgang meer kan hebben ghehe. Maar dat het er niet hoort: dat moge duidelijk zijn.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-12-2015 15:31 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 december 2015 14:33 schreef Marcel H. het volgende:
Welk Bookingskantoor hebben ze?
Even opgezocht. Bidi Bookings, nooit van gehoord verder, maar ze zitten in Tilburg en Walter zit er achter?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 22-12-2015 15:46 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Walter heeft geen bookingkantoor.
Maar jij wil zeggen dat jij niet weet wie of wat Bidi is? En je gaat toch al best lang naar Roadburn.
Jij was toch The Devil's Blood en Wolves In The Throne Room fan?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 22-12-2015 15:47 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Walter zit achter elke boeking op Roadburn.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-12-2015 16:23 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Bidi heeft af en toe best leuke bandjes op zin roster ja. Maar Bliksem op Roadburn.. mwah. Ach ja. Heb ik tenminste niet alleen maar overlapping.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-12-2015 17:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik denk dat ik dit jaar gewoon de volle mep aanwezig moet zijn. Donderdag t/m zondag, huppetee.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 22-12-2015 17:42 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 december 2015 16:23 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ach ja. Heb ik tenminste niet alleen maar overlapping.


Precies, zo denk ik er ook over. Anders wordt het toch alleen maar huilen vanwege de bands die je moet missen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-12-2015 18:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De posters voor alle dagen zijn er: http://www.roadburn.com/2015/12/39941/

Relaxte dagindeling voor mij, zie ik nu. 4/5 bandjes per dag tot nu toe.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Northward
Usericon van Northward
Posted 22-12-2015 18:42 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Hoeveel bands komen er nog bij?

edit: nevermind, staat op de posters.

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 22-12-2015 18:43]


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-12-2015 18:45 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Prima verdeling van de bands over de 4 dagen. Zin in!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-12-2015 9:32 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Argh. Had ik maar even niet gekeken. Het is elk jaar gelul, maar nu lijkt het erop alsof bewust bands die ik wil zien gepland zijn in het patronaat. FCUK.

Focus on the good stuff. Breath. (even voor de duidelijkheid, het Patronaat kom ik dus niet in)



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-12-2015 9:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2015 9:32 schreef Dirge for november het volgende:
Argh. Had ik maar even niet gekeken. Het is elk jaar gelul, maar nu lijkt het erop alsof bewust bands die ik wil zien gepland zijn in het patronaat. FCUK.

Focus on the good stuff. Breath. (even voor de duidelijkheid, het Patronaat kom ik dus niet in)




Belachelijk eigenlijk dat hier niet iets aangedaan wordt. Walter ooit een berichtje gestuurd hiervoor?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-12-2015 9:45 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nee, ik heb geen persoonlijke contactgegevens van 'm. Het maakt uiteindelijk mijn beleving er niet minder om, maar dit jaar is het wel extreem...
Misschien toch wel een goed idee om eens te vragen. Ik vraag me sowieso af: sjouwen ze alle bandgear ook via de trap omhoog dan?



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-12-2015 10:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2015 9:45 schreef Dirge for november het volgende:
Nee, ik heb geen persoonlijke contactgegevens van 'm. Het maakt uiteindelijk mijn beleving er niet minder om, maar dit jaar is het wel extreem...
Misschien toch wel een goed idee om eens te vragen. Ik vraag me sowieso af: sjouwen ze alle bandgear ook via de trap omhoog dan?


Ik zal hem wel eens een berichtje sturen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 23-12-2015 10:19]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-12-2015 11:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht




tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-12-2015 14:04 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vind peterpan speedrock eigenlijk juist wel een roadburn band.
Bliksem ken ik niet dus daar kan ik niets over zeggen.



Brent_
Usericon van Brent_
Posted 23-12-2015 20:57 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Helaas voor wie ieder jaar weer de bewandelde paden verwacht maar "de Roadburn band" bestaat volgens mij al jaren niet meer


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 23-12-2015 23:15 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Een intieme show in Leiden als opwarmertje voor hun Roadburn optreden:




bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2016 20:42 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

+ LUGUBRUM
Diamanda Galás


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 06-01-2016 20:47 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

GEWELDIG!!!!!!

Diamanda Gakas


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 06-01-2016 20:48 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2016 20:42 schreef bokkie666 het volgende:
+ LUGUBRUM



Dansen!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2016 20:48 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 december 2015 15:46 schreef Marcel H. het volgende:
Walter heeft geen bookingkantoor.
Maar jij wil zeggen dat jij niet weet wie of wat Bidi is? En je gaat toch al best lang naar Roadburn.
Jij was toch The Devil's Blood en Wolves In The Throne Room fan?
Ik weet niet eens of het een jongetje of meisje is. Wat heeft hij/zij met The Devil's Blood en Wolves In The Throneroom te maken?


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-01-2016 21:06 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Was boeker voor beide bands. Ook voor Vanderbuyst.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-01-2016 21:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2016 20:48 schreef bokkie666 het volgende:
Ik weet niet eens of het een jongetje of meisje is. Wat heeft hij/zij met The Devil's Blood en Wolves In The Throneroom te maken?


Helemaal niet erg hoor dat je hem niet kent.


[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 07-01-2016 16:47]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2016 21:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2016 20:47 schreef Marcel H. het volgende:
GEWELDIG!!!!!!

Diamanda Gakas
Is dat een gans gekruist met een zangeres die meerdere octaven kan halen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen