|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nee |
|
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik ga, ik geloof met de trein. Dat laat ik altijd aan anderen over |
|
Ik ga niet, afzetters die het zijn. 27,95 voor het kaartje en dan ook nog de trein betalen zeker. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee?! |
|
Nou, ik weet wel dat ik Marduk en Six Feet Under niet eens ga bekijken. Ben ik ook op tijd thuis en kost me minder bier . (de harde realiteit is, dat ik de volgende dag gewoon moet werken) |
|
kan er niet beter een topic over verblijf plaatsen komen? (denk dat dat meer een probleem is ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Weekeind OV heerst! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
haha Dat wordt volgens mij heel gezellig in de trein nog meer mensen dan normaal in de trein de ns is eigenlijk idd veeeeeel te duur maar ja nog maar ehm... minder dan een maand te gaan.... duurt toch nog veel te lang maar ja een "goede voorbereiding" vergt ook veel tijd enzow lol Hell Yeah! Hey marcel btw me Icq is kapot je moet me maar ff op msn toevoegen!! Roses don't hurt but you have opened my soul with pain... |
|
Hehe, weet nu in ieder geval dat ik zondag en maandag vrij heb. |
|
ik ga met de trein as usual.........redelijk duur maar ja ik kan slechts met de fiets dan ben ik 3 dagen bezig...... luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: /me hates beer.. (ik ben echt uniek geloof ik). En ik ken toch vrijwel niemand en niemand wil mij kennen |
|
ikke ga met de trein met ov, kan mensen met korting meenemen vanuit NH |
|
same here |
|
quote: Dan drink je toch gezellig cola na.. of wijn.. |
|
quote: Waar uit NH kom je dan? Ik krijg mijn OV 1 januari pas We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik ga ok met Weekeind OV, kan ook mensen meenemen met korting, maar denk niet echt dat er mensen vanuit Dordt komen...toch "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik iig niet My madness, my sadness |
|
quote: ja..zoiets ja lijkt me wel gezellig. Maarja ik zie wel, want het geld werkt absoluut niet mee.. |
|
quote: Nee bij mij ook niet, hoop nog steeds op een wonder Ga strax maar eens naar de bank om te kijken wat mn salaris van deze maand is... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik ga of met de trein of met de auto.. |
|
quote: Als je met de auto gaat kan je dus helemaal niets drinken, behalve water, cola of red bull "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: haha, alsof ik de bob ben. |
|
"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Mogelijke publieksvriendelijke actie van de NS: vrij reizen in het weekend voor kerst . Yes, keep fighting please, vakbonden en NS! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |