IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : vervoer X-mas metalfest Vorige pagina
Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 19-12-2003 9:39 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 22:41 schreef Digerdoden het volgende:
gaan er nog mensen vanuit gouda naar tilburg?
heb om iets over 2 afgesproken op rotterdam dus neem de intercity van 13.27 ofzo

intercity's stoppen niet in gouda. (teminste voor zover ik weet)
Maar je pakt de sneltrein van 13.28 en komt om 13.46 in rotterdam aan waar je dan weer een half uur kan wachten op je vervoer richting tilburg, maart waarschijnlijk neem ik die trein ook.
Als ik over utrecht ga heb ik elke keer aan overstaptijd van twee min en als je dan een beetje vertraging hebt ben je dus echt genaaid.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-12-2003 21:38 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 9:39 schreef Pandora het volgende:
intercity's stoppen niet in gouda. (teminste voor zover ik weet)
Maar je pakt de sneltrein van 13.28 en komt om 13.46 in rotterdam aan waar je dan weer een half uur kan wachten op je vervoer richting tilburg, maart waarschijnlijk neem ik die trein ook.
Als ik over utrecht ga heb ik elke keer aan overstaptijd van twee min en als je dan een beetje vertraging hebt ben je dus echt genaaid.

hmm ok
als je iemand met een ontzettend gaye jas ziet + leren broek +vriendin die me uitzwaait ben ik het waarschijnlijk

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

hammer
Usericon van hammer
Posted 20-12-2003 0:13 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 19 december 2003 8:58 schreef Orion het volgende:

12:40 Zwolle 1a
13:14 Deventer.

leuk man in zo'n fucking uithoek te wonen

ja leuk zo`n uithoek! ik zit waarschijnlijk ook in deze trein. stap of in zwolle of in deventer in.

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-12-2003 11:43 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:38 schreef Digerdoden het volgende:
hmm ok
als je iemand met een ontzettend gaye jas ziet + leren broek +vriendin die me uitzwaait ben ik het waarschijnlijk

Als je iemand ziet met halflang haar aan de ene kant en kort haar aan de andere kant vergezeld door een puisterig jongetje ben ik het.

campske666
Usericon van campske666
Posted 20-12-2003 11:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

achter een uur vertrekken we...Huraaay

NJCB
Usericon van NJCB
Posted 20-12-2003 17:23 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

And now we're back, the roof fell down.
Damn it !!!

Fuelled By The Venom Of Hatred

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com