![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee had ik ![]() Maar ze spelen er ongetwijfeld nog wel nummers van. Niet zo naar tegen me doen ![]() @Skullfuck... Nee we hebben het gewoon erg onaardig tegen elkaar over X-mass On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
oohhh....maar je neemt me toch niet te serieus he?! en ja ik heb vervoeah nu...dus ik ben er zeker weten... ![]() ![]() eindelijk een keer geen Barkruk... Suck my piss ![]() |
|
Woow wat een Z-limburgers hier ![]() Ik kom dus zelf ook uit Z-Limburg (Sittard) Ga met de trein heen, en met de auto terug, helaas is er geen plaats meer over! ![]() |
|
quote: you've got mail ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Heiden? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik ga met de trein vanuit gouda. ![]() |
|
quote: Sorry van de heenweg erick, maar we zitte dan eg vol...trakteer je wel een pils of twee, drie,... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tja ik kom daar ook niet uit de buurt ofzo ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Waar vandaan dan wel? ![]() ![]() |
|
iemand hier die uit de richting Groningen die kant op gaat? ![]() mijn vervoer is uitgevallen ![]() @ zil: sorry, het gaat dus niet door... Bruce Banner ![]() |
|
Ik ga gewoon met de trein ![]() ![]() |
|
quote: kan ik ook doen, maar dan moet ik om 22:20 al weg ofzo... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: *pat pat* je krijgt zondag wel een biertje van mij ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Skullfuck: is er nog plek voor 1 mager scharminkel om mee te rijden? Bruce Banner ![]() |
|
ik kan mooi met de bus, ben er in 10 minuten ofzo dan ![]() ![]() |
|
quote: Je kan ook bij mij blijven slapen. Dan hoef je pas om 23:32 de trein te hebben ![]() |
|
quote:hangt er vanaf of ik maandag moet werken Bruce Banner ![]() |
|
quote: Mike, lock away the computer keyboard next time you're wasted. ![]() ![]() |
|
quote: Is goed. ![]() |
|
18- heeft vervoer nodig? Je moeder. ![]() |
|
Volgens mij niet alleen 18-... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Dat hoop ik ook ja.. ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Anders kun je nog wel met ons mee, weet ik zeker dat lang verwachte pilsje met elkaar kunnen drinken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat klinkt goed ![]() ![]() Bedankt voor 't aanbod, en als 't niet nodig is kunnen we iig een keer samen bier drinken ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |