|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee had ik Maar ze spelen er ongetwijfeld nog wel nummers van. Niet zo naar tegen me doen @Skullfuck... Nee we hebben het gewoon erg onaardig tegen elkaar over X-mass On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
oohhh....maar je neemt me toch niet te serieus he?! en ja ik heb vervoeah nu...dus ik ben er zeker weten... eindelijk een keer geen Barkruk... Suck my piss |
|
Woow wat een Z-limburgers hier Ik kom dus zelf ook uit Z-Limburg (Sittard) Ga met de trein heen, en met de auto terug, helaas is er geen plaats meer over! |
|
quote: you've got mail Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Heiden? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ga met de trein vanuit gouda. |
|
quote: Sorry van de heenweg erick, maar we zitte dan eg vol...trakteer je wel een pils of twee, drie,... |
|
Tja ik kom daar ook niet uit de buurt ofzo On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Waar vandaan dan wel? |
|
iemand hier die uit de richting Groningen die kant op gaat? mijn vervoer is uitgevallen @ zil: sorry, het gaat dus niet door... Bruce Banner |
|
Ik ga gewoon met de trein |
|
quote: kan ik ook doen, maar dan moet ik om 22:20 al weg ofzo... Bruce Banner |
|
quote: *pat pat* je krijgt zondag wel een biertje van mij I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Skullfuck: is er nog plek voor 1 mager scharminkel om mee te rijden? Bruce Banner |
|
ik kan mooi met de bus, ben er in 10 minuten ofzo dan |
|
quote: Je kan ook bij mij blijven slapen. Dan hoef je pas om 23:32 de trein te hebben |
|
quote:hangt er vanaf of ik maandag moet werken Bruce Banner |
|
quote: Mike, lock away the computer keyboard next time you're wasted. |
|
quote: Is goed. |
|
18- heeft vervoer nodig? Je moeder. |
|
Volgens mij niet alleen 18-... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dat hoop ik ook ja.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Anders kun je nog wel met ons mee, weet ik zeker dat lang verwachte pilsje met elkaar kunnen drinken |
|
quote: Dat klinkt goed Als er verder niemand wil/kan rijden van ons dan maak ik daar eventueel graag gebruik van.. Ik heb me namelijk voorgenomen om absoluut niet te gaan rijden Bedankt voor 't aanbod, en als 't niet nodig is kunnen we iig een keer samen bier drinken ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |