|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
oe! dat zou prettig zijn. |
|
Maar dan nog: Wie komt vanuit/door Weert en heeft een OV? |
|
quote: *steekt hand eventueel op* |
|
Nou Han, wij stappen sowieso samen op, en dan komen we Mark van zelf tegen. |
|
quote: net als vorig jaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
hehe eindelijk mn karatje gekocht!!!! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Ik, want ik woon in Breda Maar ga waarschijnlijk met de auto... Oopz, beetje oude reactie zie ik [Dit bericht is gewijzigd door Enigma op 26-11-2002 17:51] |
|
quote: wat maakt dat nou weer uit? ga gewoon met de trein man! :D dan sleep ik bier mee.. ik heb jou trouwens nog steeds nie in breda gezien hey... |
|
Ik ga ook gewoon met de trein |
|
quote: je karatje nog wel.. typen jongen |
|
Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
hmmzz, ik wil eigenlijk ook wel maar heb geen vervoer terug zowieso ik woon in Schoonhoven...ligt tussen Utrecht/Gouda en Rotterdam Wie neemt deze mafkees mee of dropt hem ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Trein terug naar EHV... |
|
quote: Invictis, klik op "Tradelist 14 AUG 2003" en mail mij. Weinig moeite om wat gezellige plek veur uns alle te regelen. |
|
De trein Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
de fiets? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Mag je wel vroeg vertrekken hoor. Zaterdag als je alles wil zien, en zondagochtend als je behoefte hebt om het laatste nummer van Deicide mee te maken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik hoop dat ik de auto van pa & ma mee mag..... |
|
quote: met de fiets naar het sta-ti-on? btw, deicide zuigt toch nergerpiemel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Stronghold van Summoning is uit 1999 btw.. Vervoer? Trein |
|
quote: Nou dan zou ik degene aanraden die op de fiets van ver zou willen komen en die Deicide niet zoveel aan vinden (dat is een nette manier om deze meesterband af te kraken...) om al zaterdag te vertrekken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tssssk, de enkele cd's die goed van ze zijn heb je niet eens I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
heeej een flame topic? Suck my piss |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |