|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ...als je maar 1 plekkie hebt, kan Zillah altijd met de trein gaan hoor Bruce Banner |
|
quote: Erg aardig RONALD.... Ik red me idd wel. Maar liefst wil ik wel terug naar Groningen. Maar het liefst een plekkie voor jou... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ik vind alles goed. het lijkt me erg gezellig om samen "there and back again" te gaan Bruce Banner |
|
quote: Haha alleen moet ik wel als ik terugkan naar Groningen, nog een slaapplek regelen, On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik kan niemand helpen aan vervoer...ik heb zelf namelijk ook niets meer wat dat betreft... Suck my piss |
|
dat wordt met de trein, voor de Groningers (pleezzz Grey....ik hoop dat het lukt.) Nog andere Groningers? Die een plekkie over hebben. Geen Deicide voor den Groningers.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
das toch helemaal niet grappig?? ik baal als een stekker Suck my piss |
|
quote: Ja snap ik. Zillig hoor. Trein dus... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wie vertrekken er allemaal vanaf Den haag centraal of gaan via het Den Haag Centraal-Tilburg traject? Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: wij! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik kom hier allemaal langs: Hoorn Purmerend Overwhere Purmerend Zaandam Kogerveld Zaandam Amsterdam Sloterdijk Amsterdam Centraal Amsterdam Amstel Duivendrecht Utrecht Centraal Den bosch dus.. ik zeg het maar even |
|
quote: gaat dat via rotterdam? Want als het goed is heb ik ook dat traject. Fout dat weet ik dus nog niet. Via utrecht of via rotterdam. Via utrecht is korter, maar vaker overstappen dus dat mag rik beslissen. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 17-12-2003 21:32] |
|
quote:Gaaf! @pandora: mijn trein gaat via R'dam ja... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Wie ging er nou allemaal met de trein vanuit Zuid-Limburg? Phriar gaat toch niet mee, dus ik neem ook maar de trein. Misschien kunnen we dan nog met een groep met de trein gaan, of er moet natuurlijk nog iemand een plaatsje in een auto vrij hebben voor de heenweg... |
|
met de oto naar antwerpen brrrmmmmm wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Den Haag Centraal Stoptrein 6345 12:10 Voorschoten 12:15 Den Haag Mariahoeve 12:19 Den Haag Laan v NOI 12:22 Den Haag Centraal 12 12:51 Den Haag Centraal 3 Den Haag HS Intercity 2547 12:55 Den Haag HS 13:02 Delft 13:15 Rotterdam Centraal 13:31 Dordrecht 13:49 Breda 14:02 Tilburg Dit is mijn reis, ik zie wel of ik nog zetemmers tegenkom. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 18-12-2003 14:27] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
gaan er nog mensen vanuit gouda naar tilburg? heb om iets over 2 afgesproken op rotterdam dus neem de intercity van 13.27 ofzo "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik ga niet, anders zou ik wel vanuit Gouda gaan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik zal eens kijken. Ga ook vanuit Gouda. |
|
quote:He Arrebar, Enfeeble reist ook met den trein van 12:51, dus ik zie je wel op spoor 3... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote:Heel Enfeeble? |
|
quote:Ehm als jij daar ook bent wel ja... In elk geval den drummer, gitarist en basmalloot... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote:Nee, kon niet (ivbm vervoer, werk etc.), veel plezier gewenst though! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-12-2003 8:46] |
|
11:04 Harlingen 11:12 Franeker 11:18 Dronrijp 11:24 Deinum 11:35 Leeuwarden 11:44 Grou-Jirnsum 11:49 Akkrum 11:57 Heerenveen 12:05 Wolvega 12:14 Steenwijk 12:24 Meppel 12:40 Zwolle 1a 13:14 Deventer 13:28 Zutphen 13:37 Dieren 13:52 Arnhem 14:00 Elst 14:08 Nijmegen 14:14 Wijchen 14:24 Oss 14:39 Hertogenbosch ('s) 14:54 Tilburg 3 leuk man in zo'n fucking uithoek te wonen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |