|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerste namen voor FortaRock 2016: Volbeat, Disturbed, King Diamond, Abbath, Dark Funeral, Havok en Windhand. Het festival zal nu plaatsvinden op zondag 5 juni, en op zaterdag 4 juni zal er een pre-party zijn op de Goffert waarvan de bands nog bekend gemaakt worden. Kaartverkoop early birds begint volgende week vrijdag 6 november. http://www.fortarock.nl [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 28-10-2015 13:19] |
|
Ik wacht wel tot de prijzen weer kelderen, net als vorig jaar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mwah, de eerste bands zijn al beter dan die van vorig jaar. Maar zeker nog even wachten tot er meer bands bekend zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
King Diamond en Abbath maken me al enthousiast. |
|
quote: het is nu andersom. |
|
quote: Best leuk hoor dat Forta, de biergarten was zeer gezellig. Maar voor mijn doen weinig bands gezien die interessant waren. Misschien komend jaar beter. |
|
King Diamond speelt Abigail integraal, ja? owboy owboy owboy. Nou moet Wim naar Fortarock. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Smokk3l3n! Boeiender |
|
Forta zal vast wel niet gelijk uitverkopen. Eerst maar eens kijken wat het gaat kosten en of mr. King niet toevallig ook op wacken gaat spelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
Windhand, King Diamond, Abbath en een early-bird prijs van €49 maken me enthousiast. Tot en met zondag 6 december Early bird zondag € 49 plus € 2,50 servicekosten Early bird combi (zondag & zaterdag) € 59 plus € 2,50 servicekosten Vanaf maandag 7 december Zaterdag ticket € 25 plus € 2,50 servicekosten Zondag ticket € 69 plus € 2,50 servicekosten Combi € 85 plus € 2,50 servicekosten [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-11-2015 15:33] |
|
Prima prijsje. Ben benieuwd of de pre-party dan de moeite van de 10 euro extra waard gaat zijn. |
|
Vraag me af hoeveel bands er op die pre-party spelen dan |
|
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, niet dat ik wakker lig van die € 10,00 extra maar ik woon nogal uit de buurt dus wil dan wel graag weten of het de moeie waard is om nog een overnachting erbij te boeken en overige uitgaven.. |
|
Megadeth erbij! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
Obituary is bevestigd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Legion of the Damned is de eerste bevestiging voor de pre-party op de zaterdag. |
|
Het is dat ik niet van openluchtfestivals houd, maar die rij bands is dikke prima. |
|
Ook voor de zaterdag: Gojira |
|
+ Within Temptation. Krijg ik ook geen warme kriebeltjes van. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wel voor de hand liggend allemaal, de keuze aan bands. Naja, toch gezellig, ik ga wel een dagje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gaan we dit keer wel een biertje doen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dit gaat em waarschijnlijk niet worden voor mij. Grootste reden: het is op zondag. Das niet handig als je maandag moet werken en graag veel biertjes drinkt. En qua programma is het imo ook niks tot nu toe. Megadeth zou ik graag nog een keertje zien. King Diamond een beetje. Obituary heb ik op Speedfest af mogen vinken. De rest doet me weinig. Het programma vorig jaar was al matig maar deze lineup tot nu toe zuigt nog meer. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Line up tot nu toe is voor mij beter dan vorig jaar. Vorig jaar alleen op de pre-party geweest. Dit jaar zien beide dagen er tot nu toe wel aardig uit. Niet vernieuwend, maar wel een aantal bands die live vermakelijk zijn en die ik al een tijdje niet meer gezien heb. Het is inderdaad echt een nadeel dat het op zondag is. De combinatie van een hele dag sjouwen, wat drank (en dan zuip ik me echt niet te pletter), relatief laat in bed liggen en dan nog de hele week moeten werken is verre van ideaal. Dan moet je minimaal maandagochtend vrij nemen om nog een beetje productief te zijn. En ja, dit 'probleem' zal studenten en sommige andere mensen vreemd in de oren klinken... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Als ik denk dat het echt laat word bij een concert, neem ik gewoon vrij de dag erna, doe ik niet zo moeilijk over. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |