|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: pssst ... My Dying Bride zoekt nog wel een violist Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Haggard is FANTASTISCH!! Pure middeleeuwse cult! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik had die cd awaking the century's. Dat middeleeuwse stukken vond ik heel leuk maar de metal op deze cd vind ik erg slap. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aan Haggard hoef je weinig woorden vuil te maken, gewoon Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Hehe, en die heb ik nu. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Euhm, volgens mij niet hoor... Zenial |
|
quote: Zou wel vet zijn "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: .... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Zalige band, je hoort de echtheid van de instrumenten, wat ik soms mis bij sommige bands die voor die instrumenten een keyboard gebruiken, heel mooi. Haggard--> Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zo .. "Awaking the Centuries" maar weer eens opgezte. Wat een heerschband. Sfeer Sfeer sfeer! |
|
Dat is zowaar een goed idee. Die intro is prachtig, echt een gaaf middeleeuws muziekje. En het nummer 'Awaking the Centuries' is ook tof. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Intro en Outro zijn allebei stukken van Rachmaninov Claw In ee interview gelezen dat die stukken erbij zijn gezte omdat de bandleider (de grunter) zo blij met het ingehuurde koor was dat hij ze die extra nummers gunde. |
|
Ja de intro en outro heten ook "Rachmaninov Choir", dus daar was ik al achter Maar vooral dat 'Pestilencia' vind ik ook tof ... met die trommels. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Jep dat heerscht zwaar Ik vind overigens dat er in dat koor een aantal zangeressen zit die alle floortje en andere gothicwipkipzangeresjes er vierkant uitzingen. En de basso in dat koor .. man zo laag kun je niet eens grunten, laat staan zuiver zingen!! |
|
In die beide rachmaninov nummers hoor je hun talenten niet zo heel goed. Beetje te zachtjes. Maar in de hele cd hoor je de kwaliteiten van het koor wel ja. Ik vind het trouwens jammer dat er niet meer nummers als 'Awaking the Centuries' op staan. Das de goeie mix van metal en klassiek vind ik. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Cd is zowiezo errug kort Ik vind dat pianointermezzo in Awaking zo lekker Airpianoën ! |
|
leuk en mooi, niets meer, niets minder Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik heb pas eindelijk die Live cd Awaking the gods gekocht.. Die andere had ik al.. en nu wil ik ze zeker nog een keer live zien. Lijkt me echt geweldig! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Is die live cd beetje wat? Ik heb de andere twee wel, maar die livecd lijkt me eigenlijk maar niks. Ik denk nit dat het live mooi uitkomt. |
|
Ik heb me de eerste twee nummers heel erg lopen ergeren aan het enorm hoge volume van het publiek, maar bij andere nummers is het zegmaar, zoals bij de meeste live cd's, sfeer op de achtergrond. De nummers zijn bijna net zo goed gespeeld als op de andere cd's maar het gejuich maakt het natuurlijk moeilijker om rustig te genieten. Wat wel weer een pluspunt is, zijn de 3 dvdtracks die op de cd staan. Ik heb ze nog niet bekeken, maar ze geven de cd vast een meerwaarde. Ander voordeel is natuurlijk dat de beste nummers van beide cd's zijn samengebracht. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hmm ik heb beide cd's al. Geen aanvulling dus. Live cd's zijn zowiezo niet wat voor mij, al dat kutpubliek |
|
Hun nieuwe album " Eppur Si Muove" is wederom fantastisch! zeker een must! check http://www.haggard.de/ Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
OE die moek hebbe |
|
hmm .. nummers zijn te downloaden op drakker website (label). Slechte websiteontwerpers heerschen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |