|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zelfs ik heb 'm in m'n rek. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: quote: Sterker nog. Het is het enige nummer op de CD waar ik geen 'storende' elementen in vind zitten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Volgens mij zei ik dat op de vorige pagina al: De gothic metal elementen ( en dan name die vocalen --> slappe grunts & nightwish zanglijnen). Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nog mensen naar Haggard in Zaandam? |
|
yup |
|
WIE WAT WAAR WANNEER???? must.....go!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wat wanneer? it ain't so bad to be a psychopath |
|
14 oktober, de kade, zaandam OPSCHIETEN!!! Bruce Banner |
|
quote: *noteert het gelijk in zijn agenda* Daar MOET ik bij zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Als ik op de DVDs mag afgaan is Haggard nou niet een van de sterkste live-bands. Maar dat gaat mij er natuurlijk niet van weerhouden om een kijkje te gaan nemen. Moet alleen m'n vervoer nog even zeker stellen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik vond ze geweldig op Summber Breeze dit jaar. Kan je voor nog een persoon vervoer regelen? |
|
quote:Ik ga het deze week uitzoeken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmm laat ik maar verstandig niet gaan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-09-2005 18:00] |
|
oeh dat wordt veel regelen als k terug kom! ook nog andere data in de buurt? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Het is de enige in Nederland. De rest is allemaal in Duitsland. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Voor de Belgen: Zondag 23/10 in TheAtriuM Mechelen... Ik denk dat ik wel ga. |
|
naar de kade Zaandam it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Nou ok... ook eentje in België dan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kutband deluxe! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nuttige reply Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:dat worden 2 data dat kwartiertje dat k ze op wacken heb gezien moet toch even worden ingehaald! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Haggard was gaaf gister!!! Owja Zenial, jammer dat je je trein moest halen, want je hebt de toegiften gemist (In A Pale Moon's Shadow, The Final Victory en Awaking The Centuries als ik me niet vergis). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Kut zaandam Hopen dat ze de volgende keer in een fatsoenlijke stad optreden hehe Zenial |
|
quote: Daarom ben ik dus niet gegaan, beetje raar ook om zo laat te beginnen. Getuigt in ieder geval van weinig begrip voor mensen die afhankelijk zijn van openbaar vervoer en niet toevallig op het nachtnet zitten. [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 15-10-2005 18:55] no text supplied |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |