IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Haggard Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2004 15:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zijn toch samples (soms hele nummers)

Klinkt weer erg goed, sommige stukken hadden alleen wel zo van het vorige album kunnen komen.

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 27-04-2004 17:35 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

JAAAAAAAAAAAAAAA HAGGARD

Zulke vette muziek, klassiek en metal gemixt.. HEILIG

Bassist

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-04-2004 17:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Nooit van gehoord, het klinkt wel grappig. Maar die samples zijn echt veel te kort

"This one is older than shit, heavier than time!"

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-04-2004 17:44 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Die nieuwe gaat dus ook echt wel aangeschaft worden!

I'm not being rude. You're just insignificant.

drusilla
Usericon van drusilla
Posted 27-04-2004 17:47 by drusilla Wijzig reactieProfiel van drusillaQuote dit bericht

Laats kwam ik dus haggard tegen, had er weleens wat over gehoord dus maar gedownload...
Echt heel gaaf!! Ik hou wel van een beetje klassieke zooi ertussen dus dat beviel me bij deze bands ook wel, gelukkig word dat afgewisseld mt wat grunts zodat het lekker afwisselend geluidje is.
Ik ga er nog wel meer van kopen als ik even de kans (en geld) krijg.

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 27-04-2004 17:54 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

quote:
Op 27 april 2004 17:47 schreef drusilla het volgende:
Laats kwam ik dus haggard tegen, had er weleens wat over gehoord dus maar gedownload...
Echt heel gaaf!! Ik hou wel van een beetje klassieke zooi ertussen dus dat beviel me bij deze bands ook wel, gelukkig word dat afgewisseld mt wat grunts zodat het lekker afwisselend geluidje is.
Ik ga er nog wel meer van kopen als ik even de kans (en geld) krijg.

Welke cd heb je gekocht dan???
awaken the century's??
zo niet: zeeeeer groote aanrader

Bassist

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-04-2004 17:59 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ja, leuke band.

I am the 1%.

drusilla
Usericon van drusilla
Posted 27-04-2004 18:00 by drusilla Wijzig reactieProfiel van drusillaQuote dit bericht

ja die heb ik dus ook. Ik hoor veel enthousiaste verhalen over deze cd maar zijn er nog meer aanraders? Want als awaking the centuries het beste is kan ik net zo goed mteen ophouden met zoeken. beter dan dit word het dan toch niet

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2004 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Thous shall trust the seer is net zo goed, iets mindere productie

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-04-2004 18:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

'And Thou Shalt Trust The Seer' vind ik dus ook supergaaf 'Awaking The Centuries' eigenlijk ook!! Ben heel benieuwd naar 't nieuwe materiaal..

..."Hate can only create more hate"...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2004 18:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

IS te beluisteren
Klinkt iig erg gaaf

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 27-04-2004 18:30 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 2 juli 2003 22:04 schreef Jenje het volgende:
Is die live cd beetje wat?

Ik heb de andere twee wel, maar die livecd lijkt me eigenlijk maar niks. Ik denk nit dat het live mooi uitkomt.
Ik vond ze op de live-cd zo goed klinken dat het, afgezien van het achtergrondgeluid, niet van studio te onderscheiden was.

Totdat ik op een gegeven moment een backup maakte van de DVD van Awaking the gods en er het volgende info-bestandje bij aantrof
quote:
Audio and video are not always in sync, this is a problem of the original
DVD. The live audiorecordings were of very poor quality so they decided to
use studiorecordings instead. In some parts it's very clear that it's not
the original sound, but it's still a great release.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-04-2004 18:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 18:00 schreef drusilla het volgende:
ja die heb ik dus ook. Ik hoor veel enthousiaste verhalen over deze cd maar zijn er nog meer aanraders? Want als awaking the centuries het beste is kan ik net zo goed mteen ophouden met zoeken. beter dan dit word het dan toch niet

Het verschil tussen And Thou Shall Trust... The Seer en Awaking The Centuries is dat op eerstgenoemde het Haggard-geluid nog een beetje moest uitkristalliseren. Hij is ietsjes minder samenhangend dan Awaking The Centuries. Bevat voornamelijk klassiek met een heel klein beetje metal, terwijl ze op Awaking The Centuries IMHO erin geslaagd zijn om een goede balans te vinden. Ze zijn in elk geval wel voldoende verschillend van elkaar.

And Thou Shall Trust... The Seer is by the way wel gewoon een hartstikke goede cd. Was ook de eerste cd die ze maakten in deze stijl, nadat ze als death metal band begonnen waren.

Zie bijvoorbeeld: http://www.zenial.nl/html/haggard.htm

De werkjes die ze voor And Thou Shall Trust... The Seer nog uitgebracht hebben, te weten Progressive en Once... Upon a December Dawn zijn niet te vergelijken met wat ze daarna zijn gaan doen.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-04-2004 20:55 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Haggard is meesterlijk.

Ik ga die nieuwe cd zeker binnenkort aanschaffen.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Iria
Usericon van Iria
Posted 27-04-2004 21:02 by Iria Wijzig reactieProfiel van IriaQuote dit berichthttp://www.crowe.nl

Jaah Haggard... cool!! Heb ze helaas gemist op woa 2001 Ben benieuwd naar t nieuwe album, was gisteren uit gekomen...

Ik vind awakening the centuries echt een meesterlijk album. maakt meer indruk dan and thou shalt trust the seer...

Horns raised and filled...!

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 28-04-2004 13:32 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Is zelfs te downloaden op mirc ....

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Invincible
Je oma.
Usericon van Invincible
Posted 29-04-2004 11:07 by Invincible Wijzig reactieProfiel van InvincibleQuote dit bericht

In a fullmoon procession

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-04-2004 13:37 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik heb het album gisteren gedownload en ik moet zeggen dat het erg goed is, al lijken stukjes van sommige nummers bijna 100% gekopieerd te zijn van oudere nummers.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 12:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Godverdomme, wat is de nieuwe Haggard een goede cd. Allemaal kopen , luisteren en dan "gezellig" hier over discussiëren.

oja, mijn versie heeft ook nog een leuke DVD als bonus.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-06-2004 15:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 12:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Godverdomme, wat is de nieuwe Haggard een goede cd. Allemaal kopen , luisteren en dan "gezellig" hier over discussiëren.

oja, mijn versie heeft ook nog een leuke DVD als bonus.

Ik krijg 'm binnenkort binnen.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2004 15:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kut heb em nog niet .. wil em ...

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-06-2004 19:04 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

wordt tijd dat ze n tourtje fixen....hoop dat dit nieuwe album hun een aanleiding daar toe geeft

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-06-2004 19:07 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 juni 2004 15:46 schreef Jenje het volgende:
Kut heb em nog niet .. wil em ...

komt goed

Bruce Banner

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2004 19:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. origineel ..

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-06-2004 21:59 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 19:04 schreef she_devil het volgende:
wordt tijd dat ze n tourtje fixen....hoop dat dit nieuwe album hun een aanleiding daar toe geeft

Voorlopig zullen ze wel weer aleen naar Mexico gaan...

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com