|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAA HAGGARD Zulke vette muziek, klassiek en metal gemixt.. HEILIG Bassist |
|
Nooit van gehoord, het klinkt wel grappig. Maar die samples zijn echt veel te kort "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die nieuwe gaat dus ook echt wel aangeschaft worden! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Laats kwam ik dus haggard tegen, had er weleens wat over gehoord dus maar gedownload... Echt heel gaaf!! Ik hou wel van een beetje klassieke zooi ertussen dus dat beviel me bij deze bands ook wel, gelukkig word dat afgewisseld mt wat grunts zodat het lekker afwisselend geluidje is. Ik ga er nog wel meer van kopen als ik even de kans (en geld) krijg. |
|
quote: Welke cd heb je gekocht dan??? awaken the century's?? zo niet: zeeeeer groote aanrader Bassist |
|
Ja, leuke band. I am the 1%. |
|
ja die heb ik dus ook. Ik hoor veel enthousiaste verhalen over deze cd maar zijn er nog meer aanraders? Want als awaking the centuries het beste is kan ik net zo goed mteen ophouden met zoeken. beter dan dit word het dan toch niet |
|
Thous shall trust the seer is net zo goed, iets mindere productie |
|
'And Thou Shalt Trust The Seer' vind ik dus ook supergaaf 'Awaking The Centuries' eigenlijk ook!! Ben heel benieuwd naar 't nieuwe materiaal.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
IS te beluisteren Klinkt iig erg gaaf |
|
quote:Ik vond ze op de live-cd zo goed klinken dat het, afgezien van het achtergrondgeluid, niet van studio te onderscheiden was. Totdat ik op een gegeven moment een backup maakte van de DVD van Awaking the gods en er het volgende info-bestandje bij aantrof quote: |
|
quote: Het verschil tussen And Thou Shall Trust... The Seer en Awaking The Centuries is dat op eerstgenoemde het Haggard-geluid nog een beetje moest uitkristalliseren. Hij is ietsjes minder samenhangend dan Awaking The Centuries. Bevat voornamelijk klassiek met een heel klein beetje metal, terwijl ze op Awaking The Centuries IMHO erin geslaagd zijn om een goede balans te vinden. Ze zijn in elk geval wel voldoende verschillend van elkaar. And Thou Shall Trust... The Seer is by the way wel gewoon een hartstikke goede cd. Was ook de eerste cd die ze maakten in deze stijl, nadat ze als death metal band begonnen waren. Zie bijvoorbeeld: http://www.zenial.nl/html/haggard.htm De werkjes die ze voor And Thou Shall Trust... The Seer nog uitgebracht hebben, te weten Progressive en Once... Upon a December Dawn zijn niet te vergelijken met wat ze daarna zijn gaan doen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Haggard is meesterlijk. Ik ga die nieuwe cd zeker binnenkort aanschaffen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Jaah Haggard... cool!! Heb ze helaas gemist op woa 2001 Ben benieuwd naar t nieuwe album, was gisteren uit gekomen... Ik vind awakening the centuries echt een meesterlijk album. maakt meer indruk dan and thou shalt trust the seer... Horns raised and filled...! |
|
Is zelfs te downloaden op mirc .... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
In a fullmoon procession |
|
Ik heb het album gisteren gedownload en ik moet zeggen dat het erg goed is, al lijken stukjes van sommige nummers bijna 100% gekopieerd te zijn van oudere nummers. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Godverdomme, wat is de nieuwe Haggard een goede cd. Allemaal kopen , luisteren en dan "gezellig" hier over discussiëren. oja, mijn versie heeft ook nog een leuke DVD als bonus. |
|
quote: Ik krijg 'm binnenkort binnen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kut heb em nog niet .. wil em ... |
|
wordt tijd dat ze n tourtje fixen....hoop dat dit nieuwe album hun een aanleiding daar toe geeft wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: komt goed Bruce Banner |
|
.. origineel .. |
|
quote: Voorlopig zullen ze wel weer aleen naar Mexico gaan... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |